quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Tetten en reet. Maar als het moet: reet.
Er is trouwens geen breathtaking.rar. Dat zegt ze alleen voor de aandacht![]()
Lees ze maar terugquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
340 zelfs... Hoe krijgen jullie het in [vul opperwezen naar keuze in]'s naam voor elkaar?
ROBBIE !!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Heb nu 7 jaar met der. Weet je ook wie dat was? Wij nooit hebben ruzie![]()
[ afbeelding ]
Bij mij Jimmy en Jodiequote:Op zondag 10 augustus 2008 03:48 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Spelling alleeen niet
het is : Jimmie en Jody
oh ja:
[ afbeelding ]
ik verveel mij nooit, hebben jullie ook een groot onozel ding wat je 1 keer per jaar gebruikt in huis?
heb je ook tettenfoto'squote:Op zondag 10 augustus 2008 03:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Heb nu 7 jaar met der. Weet je ook wie dat was? Wij nooit hebben ruzie![]()
[ afbeelding ]
Sterkste die ik vanavond gehoord heb hahahquote:
moment zoektquote:
Fraai hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:51 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is breathtaking.rar een hoax
en valkire.rar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Fraai hoor
Ja, hoax. Sorry man.
Vanaf deel 24 ofzo tot 325 willekeurige cijfers invullen in de OPquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
340 zelfs... Hoe krijgen jullie het in [vul opperwezen naar keuze in]'s naam voor elkaar?
haha PWNDquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:55 schreef behangplakker het volgende:
Net bij reetveter kankergroot IK BEN EEN KANKERLIJER op zijn buik geschreven
wil je hem pm'enquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die bestaat wel, maar die heb ik.
goede tetten weinig reetquote:
1136 zegt van welquote:
quote:
Oftewel: ik wil berichten po zen rug/buik schrijven van Fok! geheel gratisquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:56 schreef behangplakker het volgende:
Over paar minuten weer wat met lippenstift op em schrijven, nog berichten van Fok! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |