abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 10 augustus 2008 @ 15:19:42 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60706664
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat was zijn motivatie
ff Spitten in m'n geheugen hoor, hij baseerde zich op z'n kennis van schepen van de White Star Line en beweerde al jaren geleden dat de Titanic eik de Olympic was.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 15:48:01 #27
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60707669
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Met die post nog niet volledig. Sorry

Maar de kern van mijn betoog staat nog wel overeind, want op een gegeven moment moeten de schepen omgewisseld zijn, maar het artikel geeft niet duidelijk aan wanneer dat dan gebeurd is.

Pas als je doorklikt op: http://www.titanicconspiracy.com/about2.htm wordt dat duidelijk
[..]

Nog steeds niet duidelijk wanneer die switch nu geweest is.

Edit, ah:
[..]

Nu zijn er foto's van de Titanic en Olympic naast elkaar, zelfs een foto waar ze wisselen van plaats, hier
Maar daarvan zeggen ze er ook bij dat ze van plaats wisselen, dus moeten ze ook nog een keer ongezien van plaats gewisseld zijn. Iets zegt me dat zoiets wel opvalt.
Bij het omwisselen hebben ze de schepen niet fysiek verplaatst maar alleen de naamplaatjes verwisseld (om het even simpel te zeggen). En dat valt een stuk minder op !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:10:24 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60708294
En dan? Een ijsberg zoeken om tegenaan te varen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:18:40 #29
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_60708867
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:48 schreef 2cv het volgende:

[..]

Bij het omwisselen hebben ze de schepen niet fysiek verplaatst maar alleen de naamplaatjes verwisseld (om het even simpel te zeggen). En dat valt een stuk minder op !
Zou je denken?
Lijkt me dat het toch wel opvalt als de Titanic eerst aan de ene kant ligt, en de andere dag aan de andere kant.
Zeker omdat het de grootste schepen toendertijd waren, niet zomaar een paar sloepjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2008 16:32:59 ]
pi_60712326
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zou je denken?
Lijkt me dat het toch wel opvalt als de Titanic eerst aan de ene kant ligt, en de andere dag aan de andere kant.
Zeker omdat het de grootste schepen toendertijd waren, niet zomaar een paar sloepjes.
Dat, en tevens waren er weer meer verschillen dan alleen de naam en kleur. Dat moet veel langer geduurd hebben en het lijkt mij dat er dan ook aardig wat mensen vanaf geweten moeten hebben.
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:25:24 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60712599
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zou je denken?
hoeveel mensen maken wel niet de fout link/rechts. En van welk viewpunt.

Ik denk dat een rijinstructeer meerdere keren per dag moet zeggen die andere rechts ....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:26:57 #33
52357 Lambiekje
pi_60712632
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:14 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Dat, en tevens waren er weer meer verschillen dan alleen de naam en kleur. Dat moet veel langer geduurd hebben en het lijkt mij dat er dan ook aardig wat mensen vanaf geweten moeten hebben.
maar die zijn mee gezonken. Leidinggevenden gaan over lijken als het om poen gaat. Lijkt net de US govt....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:28:31 #34
52357 Lambiekje
pi_60712666
Maar het ergste van alles, we zijn mislijd met de topfilm met DiCaprio,de film had Olympic moeten heten...
pi_60713001
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk dat een rijinstructeer meerdere keren per dag moet zeggen die andere rechts ....
Allicht, maar als die twee in de haven liggen, en opeens liggen ze andersom in de haven, dan zijn er geheid mensen die het opvalt.
Zeker ook omdat het, zoals ik al zei, de grootste schepen ter wereld waren, en ook de pers er wel bij zou zijn. Maar die zullen wel weer in het complot zitten.

En wat Brentmeister zegt: er waren meer verschillen.
pi_60713021
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar die zijn mee gezonken. Leidinggevenden gaan over lijken als het om poen gaat. Lijkt net de US govt....
Hoezo? De Titanic is pas gezonken ruim een maand na de omwisseling. Hoe weet jij dan dat iedereen die er van af wist op de Titanic zat.

Om al die wijzigingen door te voeren, daar zijn heel wat werklieden bij betrokken.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2008 19:44:29 ]
pi_60713284
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoezo zijn de mensen die aan het schip gebouwd hebben meegezonken dat begrijp ik niet.
pi_60713336
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat vind ik wel heel makkelijk. Dat ombouwen kan nooit over één nacht gegaan zijn dus dat zou betekenen dat alle werklieden de fout links/rechts gemaakt moeten hebben wat mij onmogelijk lijkt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:28:21 #39
52357 Lambiekje
pi_60714261
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Hoezo zijn de mensen die aan het schip gebouwd hebben meegezonken dat begrijp ik niet.
de kapitein en matrozen hebben vast wel gewerkt voor dat het van wal ging... die hebben vast wel zaken gezien dat hun aan het twijfelen bracht ?

De bazen hebben dus willens en wetens de kapitein in penaire gebracht en tevens de honderden mensen....
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:30:48 #40
52357 Lambiekje
pi_60714330
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:55 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Dat vind ik wel heel makkelijk. Dat ombouwen kan nooit over één nacht gegaan zijn dus dat zou betekenen dat alle werklieden de fout links/rechts gemaakt moeten hebben wat mij onmogelijk lijkt.
Als het naamboordje verwisseld is ga je toch vanzelf twijfelen of niet....dan twijfel je toch echt wel, stond Olympic nu rechts of links van Titanic.
pi_60714354
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de kapitein en matrozen hebben vast wel gewerkt voor dat het van wal ging... die hebben vast wel zaken gezien dat hun aan het twijfelen bracht ?

De bazen hebben dus willens en wetens de kapitein in penaire gebracht en tevens de honderden mensen....
Kapitein en matrozen zijn niet de mensen die aan het schip gebouwd hebben.
pi_60715382
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het naamboordje verwisseld is ga je toch vanzelf twijfelen of niet....dan twijfel je toch echt wel, stond Olympic nu rechts of links van Titanic.
En je gaat met iedereen erover praten, en komt tot de ontdekking dat de rest datzelfde meemaakt.

Alle werklieden zitten opeens op het verkeerde schip.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:44:55 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60718574
Hoe identiek waren die schepen eigenlijk? Dat het zusterschepen zijn hoeft niet altijd te betekenen dat ze identiek zijn.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:25:30 #44
52357 Lambiekje
pi_60719906
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef ATuin-hek het volgende:
Hoe identiek waren die schepen eigenlijk? Dat het zusterschepen zijn hoeft niet altijd te betekenen dat ze identiek zijn.
het is wel weer duidelijk dat je de aangedragen bronnen niet leest
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:32:19 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60720117
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is wel weer duidelijk dat je de aangedragen bronnen niet leest
De vraag beantwoorden is blijkbaar teveel gevraagd?
Onikaan ni ov dovah
pi_60720338
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef ATuin-hek het volgende:
Ze zijn vanaf hetzelfde bouwplan gemaakt, er was maar 1 bouwplan. Later, tijdens de bouw van de Titanic is er extra ruimte gecreeerd op de Titanic. Volgens de complottheorie heeft men dat in allerijl afgehaald en op de Olympic gezet. Aldus de bron.
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:44:07 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60720485
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef GaylordF0kker het volgende:

[..]

Ze zijn vanaf hetzelfde bouwplan gemaakt, er was maar 1 bouwplan. Later, tijdens de bouw van de Titanic is er extra ruimte gecreeerd op de Titanic. Volgens de complottheorie heeft men dat in allerijl afgehaald en op de Olympic gezet. Aldus de bron.
Daar is de wiki het niet helemaal mee eens
http://en.wikipedia.org/wiki/Titanic#Comparisons_with_the_Olympic

Daarom ben ik ook benieuwd of er andere bronnen te vinden zijn. Of mensen die er al meer van af weten.
Onikaan ni ov dovah
pi_60720747
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook benieuwd of er andere bronnen te vinden zijn. Of mensen die er al meer van af weten.
Da's ook de claim die hier wordt gezegd irt de conspirancy.
quote:
The extra (roughly 1,000) tons were there because of the extra B Deck cabins, Café Parisien and enlarged restaurant, while the same areas on Olympic were open ended promenade deck but with large glass windows protecting passengers from the elements.
Wiki:
quote:
Two of the most noticeable were that half of the Titanic's forward promenade A-Deck (below the boat deck) was enclosed against outside weather, and her B-Deck configuration was different from the Olympic. The Titanic had a speciality restaurant called Café Parisien, a feature that the Olympic did not have until 1913.
Komt op hetzelfde neer dus.
pi_60721238
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wiki vergeet de extra notities op de verslagen van de controleurs, denk ik. Daar staat expliciet dat de toevoegingen niet zijn meegenomen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:25:25 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_60721571
Lijkt me niet echt iets wat je even in een nachtje over klust.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')