De zwart/wit is een aangename verrassing. De HDR die je g ebruikelijk doet bevalt me minder, deze zwart/wit omzetting geeft de sfeer super weer.quote:
Kan ze als experiment ook wel eens als kleur plaatsen als er interesse voor is?quote:
w00t! Da's een keihendig lijstjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien vind je hier wat Danny
zo te zien zijn ze al plenty bewerkt in de kleurenversie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef E.T. het volgende:
Kleur(al mag er in het kader van 'Urban' wel wat aan bewerkt worden)
alles is scherp geeft toch meer diepte dan als je scherptediepte heel klein is?quote:Ik vind het op veel foto's jammer dat alles scherp is en je daardoor weinig diepte in de foto's hebt. Foto 1 wordt word erg 2d imo.
Dat verschilt echt per onderwerpquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:44 schreef Danny het volgende:
Ik vind de kleurenfoto's een stuk mooier dan de zwart-wit. Niet dat die lelijk zijn, maar de kleurenfoto's spreken mij veel meer tot de verbeelding.
Zonder meteen te willen weten waar dit allemaal is; hoe vind je dit soort locaties? Ga je gewoon rondrijden tot je een verlaten gebouw ziet?
Ja, hier ook., en ook mijn monitor is gekalibreerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:13 schreef Shark.Bait het volgende:
mooieplaten qless. De grauwheid en bouwvalligheid komt imo beter tot zijn recht in de zwart wit versie. Die geeft het ook meteen een air van "oud" mee; geeft de foto's meer eenheid (bovendien zijn je wolken in de kleurenfoto's op mijn gecalibreerde monitor rood)
Toppert.
en toch vind ik ze in kleur mooierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:34 schreef qless het volgende:
Klopt dat rood worden gebeurd bij sommige hdr omzettingen, maar dat wie je niet met de zwart/wit omzetting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |