American Pie had het niet beter kunnen verzinnen inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:02 schreef Skeletor het volgende:
Een bankje neuken... koop dan gewoon een appeltaart
Joh, ik heb nog geen drie weken geleden een Ikea kinderbed inelkaar lopen plurken...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt er verstand van? Is een ikea bankje gevaarlijker dan straatmeubilair ?
Mij ook, ik lig helemaal dubbel om die foto's!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
OMG!
Doet me een beetje aan 'something about mary' denken, met al die mensen eromheen.
We've got a bleeder!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mij ook, ik lig helemaal dubbel om die foto's!
[ afbeelding ]
"He was masturbating!"
Oeh, oeh, ze hebben een plu om zijn goedje te beschermen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:53 schreef Lichtpunt het volgende:
http://tv.on.cc/news/news.html?mid=OBK-080807-11571-08M&mtype=Video&mtime=1218057370
Hier het filmpje![]()
Let ook even goed op zijn tenen, op dit filmpje zitten die nog NIET in het bankje!!!!!Ze zijn er dus later ingestopt
*taalpakket nite installeren gewoon annuleren, en duurt even voor ie speelt
Hij zal zelf zijn tenen er wel ingestopt hebben denk ik, hij kan niet echt van houding veranderen voor de rest alleenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:53 schreef Lichtpunt het volgende:
http://tv.on.cc/news/news.html?mid=OBK-080807-11571-08M&mtype=Video&mtime=1218057370
Hier het filmpje![]()
Let ook even goed op zijn tenen, op dit filmpje zitten die nog NIET in het bankje!!!!!Ze zijn er dus later ingestopt
*taalpakket nite installeren gewoon annuleren, en duurt even voor ie speelt
Ja, ik snap ook de logica van die bamibakker niet. Hey verdomd een gat in de bank? Zal ik daar eens even mijn satestokje in raggen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:28 schreef Morwen het volgende:
Hoe the fuck zie je in een metalen bankje een sexueel objectEn waarom niet gewoon wachten tot je Oosterse lulletje terug verandert is in een potloodje
![]()
Loser
Het is gewoon een hond, die blijven ook nog een tijd vastzitten in een teefjequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook de logica van die bamibakker niet. Hey verdomd een gat in de bank? Zal ik daar eens even mijn satestokje in raggen?
Vertelquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:33 schreef Ryan3 het volgende:
Het is weer wachten op Westerse copycats natuurlijk hè.
Dat zijn katten hoor, volgens mij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is gewoon een hond, die blijven ook nog een tijd vastzitten in een teefje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |