abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60718967
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik denk niet dat subtoppers gaan beginnen aan het huren van een keeper.
Nee inderdaad, want als je al een wereldkeeper als van Loo hebt dan wil je niets anders meer!
pi_60718969
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=2849

Het is een club die altijd in mijn hart zal blijven. Ik was blij dat de supporters juichden toen ik het veld verliet. En gisteren erin kwam. Het was een geweldig gevoel voor mij en dat zal ik altijd onthouden. Ik was blij om terug te zijn.

Zlatan

En naar zeggen van Van der Wiel wou iemand ZIJN shirt na afloop van de wedstrijd
pi_60719125
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=2849

Het is een club die altijd in mijn hart zal blijven. Ik was blij dat de supporters juichden toen ik het veld verliet. En gisteren erin kwam. Het was een geweldig gevoel voor mij en dat zal ik altijd onthouden. Ik was blij om terug te zijn.

Zlatan

En naar zeggen van Van der Wiel wou iemand ZIJN shirt na afloop van de wedstrijd
Haha prachtig die v/d Wiel
AFC Ajax
pi_60719218
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee inderdaad, want als je al een wereldkeeper als van Loo hebt dan wil je niets anders meer!
Luciano keept waarschijnlijk dit seizoen..
En anders volgend seizoen een nieuwe keeper kopen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60719239
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:00 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Haha prachtig die v/d Wiel
WHaha ja man die gast is nu al een held, hij heeft een chille accentje.
AFC AJAX
pi_60719356
Ik wist serieus niet dat Winston bij Ajax stage liep

Vandaar dat Luque niet weg wil, hij krijgt les van de meester in bankzaken!
pi_60719391
Hehe dat wist ik ook niet. Held
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60719500
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here.
pi_60719554
quote:
“Het gaat niet alleen om kopsterk en fors, in principe gaat het om het verdedigen op zich. Ik denk dat over het algemeen in Nederland, maar ook in het buitenland, het verdedigen minder is geworden. En daaraan gaan we keihard werken”, aldus een gemotiveerde Bogarde, die de talenten van Ajax en Volendam wil helpen in hun ontwikkeling. “Verdedigen is detailwerk. Het zijn jonge jongens die nog heel veel moeten leren en daar probeer ik ze mee te helpen”
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60719564
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een held!
pi_60719630
Respect voor Overmars!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60719870
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist ik ook niet!
pi_60720233
Overmars gaat weer spelen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60720384
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja die neger buigt voor niemand he
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60720440
Ach, het lijkt me duidelijk. Vermeer moet dit seizoen verhuurd worden, kan dan hopelijk volgend jaar Stekelenburg vervangen.
pi_60721232
Ik dacht dat Bogarde iets in de rap scene deed?

[ Bericht 2% gewijzigd door toma op 11-08-2008 00:32:42 ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:23:09 #267
51286 w00h00
Digital man!
pi_60721528

hej swa, alles cool? ik ga maffen man, no spang he.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:25:03 #268
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60721562
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef Mindstate het volgende:
Ach, het lijkt me duidelijk. Vermeer moet dit seizoen verhuurd worden, kan dan hopelijk volgend jaar Stekelenburg vervangen.
K vind het echt tof dat vermeer het zo goed doet hoor. En over een aantal jaar hebben we een goeie als opvolger voor stekelenburg. Maar kom op de Steek heeft al twee seizoenen zwaar goed gekeept en is samen met Huntelaar de belangrijkste speler. Dat is echt wel een aderlating als die weg gaat. En ondanks dat vermeer heel goed kan keepen duurt het nog jaren voor het alles heeft wat Stekelenburg nu al heeft.

Ow enne Wielaert sorry maar 5 miljoen betalen voor een verdediger die waarschijnlijk op de bank komt. wtf??
#FreeHat
pi_60721602
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

K vind het echt tof dat vermeer het zo goed doet hoor. En over een aantal jaar hebben we een goeie als opvolger voor stekelenburg. Maar kom op de Steek heeft al twee seizoenen zwaar goed gekeept en is samen met Huntelaar de belangrijkste speler. Dat is echt wel een aderlating als die weg gaat. En ondanks dat vermeer heel goed kan keepen duurt het nog jaren voor het alles heeft wat Stekelenburg nu al heeft.

Ow enne Wielaert sorry maar 5 miljoen betalen voor een verdediger die waarschijnlijk op de bank komt. wtf??
Wie zegt dat Vermeer niet weg wil als hij niet de kans krijgt om eerste keeper te worden. En voorlopig is er geen sprake van, Stekelenburg heeft al aangegeven nog geen behoefte te hebben om weg te gaan.
pi_60721791
Zo fantastisch vind ik stekelenburg niet hoor. Maar het is een degelijke keeper.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:36:15 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60721848
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]

hej swa, alles cool? ik ga maffen man, no spang he.
Dat lijkt NWA wel man !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:49:48 #272
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60722166
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef toma het volgende:
Zo fantastisch vind ik stekelenburg niet hoor. Maar het is een degelijke keeper.
Nou ik heb hem toch allang niet meer op een echte fout kunnen betrappen. Daarnaast is hij vorig seizoen wel veel gegroeid in het leiding geven. Ook bij de hoge ballen komt hij echt overtuigend uit en dat was iets waar hij een aantal jaar geleden veel moeite mee had. Op het AT was Stekekelburg ook een van de betere met een aantal hele goede reddingen. Bij een degelijke keeper denk ik eerder aan Gentenaar.
#FreeHat
pi_60722328
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef toma het volgende:
Wat een onzin zeg.

Steek verkeerde al vanaf vorig seizoen in de vorm van zijn leven. Dat was zijn meest constante seizoen tot nu toe. Hij is op het EK dan niet in actie gekomen maar hij keepte de laatste weken toch gewoon weer uitstekend.

Verreweg de beste keeper van de eredivisie.
pi_60722505
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tenzij hij het contract niet tekent en dus over 2 jaar gratis weg kan gaan.
Dan is het slim van Twente om eieren voor het geld te kiezen helemaal omdat de CL miljoenen buiten bereik zijn (helaas)
Ajax zal waarschijnlijk met een bod van 5 miljoen komen en daar zal Twente denk ik wel in meegaan.

Ik kan het me niet voorstellen, want dan zou Munsterman zijn geloofwaardigheid verliezen. Van Basten heeft inmiddels in een radiointerview aangegeven dat er een streep door Wielaert gaat er als woensdag nog geen overeenstemming is bereikt. Beide clubs onderhandelen al bijna een week niet meer, dus ik verwacht dat Ajax Wielaert gewoon kan vergeten. En Twente laat deze speler echt niet de gratis de deur uitgaan, want als hij niet bijtekent gaat hij aan het eind van dit seizoen voor veel geld naar een buitenlandse club. Maar Ajax kan naar hem fluiten.
pi_60722545
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Je hebt het voortdurend over "de hoofdprijs" maar hoeveel is dat nou volgens jou?
Heb ik ook al een paar keer gemeld, zes miljoen of meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')