Nee inderdaad, want als je al een wereldkeeper als van Loo hebt dan wil je niets anders meer!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat subtoppers gaan beginnen aan het huren van een keeper.
Haha prachtig die v/d Wielquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=2849
Het is een club die altijd in mijn hart zal blijven. Ik was blij dat de supporters juichden toen ik het veld verliet. En gisteren erin kwam. Het was een geweldig gevoel voor mij en dat zal ik altijd onthouden. Ik was blij om terug te zijn.
Zlatan
En naar zeggen van Van der Wiel wou iemand ZIJN shirt na afloop van de wedstrijd![]()
Luciano keept waarschijnlijk dit seizoen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want als je al een wereldkeeper als van Loo hebt dan wil je niets anders meer!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
Ik wist serieus niet dat Winston bij Ajax stage liep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:“Het gaat niet alleen om kopsterk en fors, in principe gaat het om het verdedigen op zich. Ik denk dat over het algemeen in Nederland, maar ook in het buitenland, het verdedigen minder is geworden. En daaraan gaan we keihard werken”, aldus een gemotiveerde Bogarde, die de talenten van Ajax en Volendam wil helpen in hun ontwikkeling. “Verdedigen is detailwerk. Het zijn jonge jongens die nog heel veel moeten leren en daar probeer ik ze mee te helpen”
Wat een held!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaar dat Luque niet weg wil, hij krijgt les van de meester in bankzaken!
Wist ik ook niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja die neger buigt voor niemand hequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K vind het echt tof dat vermeer het zo goed doet hoor. En over een aantal jaar hebben we een goeie als opvolger voor stekelenburg. Maar kom op de Steek heeft al twee seizoenen zwaar goed gekeept en is samen met Huntelaar de belangrijkste speler. Dat is echt wel een aderlating als die weg gaat. En ondanks dat vermeer heel goed kan keepen duurt het nog jaren voor het alles heeft wat Stekelenburg nu al heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef Mindstate het volgende:
Ach, het lijkt me duidelijk. Vermeer moet dit seizoen verhuurd worden, kan dan hopelijk volgend jaar Stekelenburg vervangen.
Wie zegt dat Vermeer niet weg wil als hij niet de kans krijgt om eerste keeper te worden. En voorlopig is er geen sprake van, Stekelenburg heeft al aangegeven nog geen behoefte te hebben om weg te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
K vind het echt tof dat vermeer het zo goed doet hoor. En over een aantal jaar hebben we een goeie als opvolger voor stekelenburg. Maar kom op de Steek heeft al twee seizoenen zwaar goed gekeept en is samen met Huntelaar de belangrijkste speler. Dat is echt wel een aderlating als die weg gaat. En ondanks dat vermeer heel goed kan keepen duurt het nog jaren voor het alles heeft wat Stekelenburg nu al heeft.
Ow enne Wielaert sorry maar 5 miljoen betalen voor een verdediger die waarschijnlijk op de bank komt. wtf??
Dat lijkt NWA wel manquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
hej swa, alles cool? ik ga maffen man, no spang he.
Nou ik heb hem toch allang niet meer op een echte fout kunnen betrappen. Daarnaast is hij vorig seizoen wel veel gegroeid in het leiding geven. Ook bij de hoge ballen komt hij echt overtuigend uit en dat was iets waar hij een aantal jaar geleden veel moeite mee had. Op het AT was Stekekelburg ook een van de betere met een aantal hele goede reddingen. Bij een degelijke keeper denk ik eerder aan Gentenaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef toma het volgende:
Zo fantastisch vind ik stekelenburg niet hoor. Maar het is een degelijke keeper.
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef toma het volgende:
Zo fantastisch vind ik stekelenburg niet hoor. Maar het is een degelijke keeper.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tenzij hij het contract niet tekent en dus over 2 jaar gratis weg kan gaan.
Dan is het slim van Twente om eieren voor het geld te kiezen helemaal omdat de CL miljoenen buiten bereik zijn (helaas)
Ajax zal waarschijnlijk met een bod van 5 miljoen komen en daar zal Twente denk ik wel in meegaan.
Heb ik ook al een paar keer gemeld, zes miljoen of meer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Je hebt het voortdurend over "de hoofdprijs" maar hoeveel is dat nou volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |