Ik hoop iig niet op zo'n gevecht. Deed Koeman dat enkele seizoenen geleden niet? Stond er zo ongeveer elke week een andere keeper op doel. Was niet fijn voor de wisselwerking met de verdediging.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop op een gevecht tussen Steek en Vermeer.
Wie daar als winnaar uitkomt zal iig flink z'n best doen. Is alleen maar goed, lekker houden en 2de keep maken met een eerlijke kans om 1ste te worden.
Nee, dat ook niet. Maar als Vermeer beter is dan Steek een tijdje, verdient een zeker een kans.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoop iig niet op zo'n gevecht. Deed Koeman dat enkele seizoenen geleden niet? Stond er zo ongeveer elke week een andere keeper op doel. Was niet fijn voor de wisselwerking met de verdediging.
tijdens het seizoen van keeper wisselen vind ik zelden een vooruitgang, tenzij de eerste keeper echt structureel staat te blunderen. Maar een gezonde strijd in de voorbereiding is altijd welkom.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Maar als Vermeer beter is dan Steek een tijdje, verdient een zeker een kans.
Dat dus. We hebben gewoon een 'luxe-probleem' met twee goede/talentvolle doelmannen. Maar Stekelenburg is sinds een jaar ook echt uistekend bezig dus die moet gewoon blijven staan. Vermeer mag van mij verhuurd worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:58 schreef BoNi het volgende:
Waan van de dag hier?
Stekelenburg heeft vorig jaar gewoon een heel seizoen lang laten zien dat hij absoluut terecht de eerste keeper is.
Vermeer ontwikkelt zich goed en lijkt dus een goede vervanger te gaan worden van Stekelenburg als hij vertrekt, maar voorlopig is Stekelenburg absoluut nummer 1...
Deze naam ook...!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
ManU wil deze week een nieuwe spits presenteren. In de Engelse media zie wel erg vaak de naam Huntelaar voorbij komen...
Hehe klopt.quote:
Zoals Van Basten zei: Alles heeft zijn prijsquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
ManU wil deze week een nieuwe spits presenteren. In de Engelse media zie wel erg vaak de naam Huntelaar voorbij komen...
quote:Marc Overmars maakt rentree bij Go Ahead
zondag 10 augustus, door Dreamer, Thuis, 22:09u, De Stentor
DEVENTER - Marc Overmars keert terug op het voetbalveld. De 35-jarige oud-international speelt de rest van het seizoen bij Go Ahead Eagles, de club waar hij sinds drie jaar ook bestuurslid technische zaken is en in 1991 zijn debuut in het betaalde voetbal maakte.
Destijds ook al in de eerste divisie. ,,Ik doe het voor Go Ahead’’, zegt Overmars. ,,Om de club vooruit te helpen. En natuurlijk vind ik het ook leuk om weer te spelen.’’
Het verlangen om weer te spelen won het van de pijn in zijn rechterknie. Kort na het EK van 2004 stopte Overmars met voetballen en leverde zijn doorlopende contract in bij Barcelona. Een chronische blessure aan de knie maakte het de rappe vleugelspits onmogelijk langer op topniveau te voetballen
Ja verdedigend onderschept hij ook veel ballenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:38 schreef endr0me het volgende:
Dat vind ik als buitenstaander het mooie van Vd Wiel.. zit veel voetbal in en is niet bang om meters te maken voor de opbouw
quote:Kenneth Perez was aanwezig bij een oefenduel van Vitesse, omdat de Deense voetballer gewoon even naar zijn vriend Mads Junker (beiden afkomstig uit Kopenhagen) wilde kijken. Gesprekken met de Gelderse club zijn er niet geweest.
Een transfer lijkt overigens helemaal niet aan de orde, omdat Perez naar de arbitragecommissie is gestapt. De Deen wilt zijn plek terug in de A-selectie. Mocht hij geen gelijk krijgen, dan zal een vertrek uit Amsterdam waarschijnlijk de enige oplossing zijn.
Feyenoord heeft in ieder geval geen interesse. Dat liet technisch directeur Peter Bosz weten aan RTV NH begin deze week.
Ze halen maar Berbatov.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |