Ik ben ze niet vergeten en heb dezelfde klacht nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef 2cv het volgende:
Medicijnen vergetenNu stuitert mijn hart als een gek door m'n lijf en dat voelt niet fijn. Het heldere denken zal zo ook wel over zijn.
U riep?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:07 schreef DeHangui het volgende:
Rikkketikkkk L(
Wees blij dat hij stuitert, als hij helemaal niks meer zou doen is er meer aan de hand...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef 2cv het volgende:
Medicijnen vergetenNu stuitert mijn hart als een gek door m'n lijf en dat voelt niet fijn. Het heldere denken zal zo ook wel over zijn.
Zeker aan de schijterij, is altijd wel ff spannendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef 2cv het volgende:
Tuurlijk! Iedere dag groente, aardappelen en fruit. En er is nooit meer iemand ziekquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:40 schreef Rosbief het volgende:
Had je maar gezond moeten eten, dan had je die medicijnen nooit nodig gehad.
Als je dat ook nog combineert met een goede nachtrust, vrijwel niemand nee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk! Iedere dag groente, aardappelen en fruit. En er is nooit meer iemand ziek
en niet roken off coursequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als je dat ook nog combineert met een goede nachtrust, vrijwel niemand nee.
Dream on!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als je dat ook nog combineert met een goede nachtrust, vrijwel niemand nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |