of dat er woorden verkeerd worden ondertiteldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
Zo vertieft is dat hč, dat de ondertiteling voorloopt op leuke grappen... en dat je dan al weet wat er gaat komen
Mja klopt echt niets van inderdaad. Daarom kijk ik ook nooit films met ondertiteling etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:13 schreef L0t.. het volgende:
Of opmerkingen die in het Engels heel tof zijn en dan in het Nederlands vertaald echt té suf zijn
Airplane!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:13 schreef L0t.. het volgende:
Of opmerkingen die in het Engels heel tof zijn en dan in het Nederlands vertaald echt té suf zijn
Ik wel, anders moet ik te hard nadenkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mja klopt echt niets van inderdaad. Daarom kijk ik ook nooit films met ondertiteling etc.
Ik moet juist te hard nadenken met ondertiteling, twee talen door elkaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik wel, anders moet ik te hard nadenken
Dit had ik laatst perongeluk, ik zag dat hij vagina ging zeggen maar ik moest alsnog lachen daarnaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:16 schreef Ridocar het volgende:
Mensen die de grap al hebben gelezen, wachten tot de grap al is verteld, en daarna pas gaan lachen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dit had ik laatst perongeluk, ik zag dat hij vagina ging zeggen maar ik moest alsnog lachen daarna
Ben het helemaal eens met de klacht, vreselijk irritant.
Sowieso goeie Amerikaanse grappen vertalen in het Nederlands maakt de grap minder leuk..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:51 schreef kyna het volgende:
[..]
of dat er woorden verkeerd worden ondertiteld
Ga dan lekker een boek lezen als je het zo doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:16 schreef Ridocar het volgende:
Mensen die de grap al hebben gelezen, wachten tot de grap al is verteld, en daarna pas gaan lachen.
Zet dan gewoon de ondertiteling uit. Dat kijkt een stuk relaxter btw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:35 schreef Ballistic het volgende:
[..]
Ga dan lekker een boek lezen als je het zo doet
Of plak stagetape op je tvquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zet dan gewoon de ondertiteling uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |