Dat ook dus. Biedingen die een abnormaal klein bedrag hoger zijn dan het vorige bodquote:
Dan maak je er toch lekker 75 euro van.. Maar dat vind jij zeker te laagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier erger ik mij dus aan. Probeer ik iets te verkopen van rond de 80 euro, biedt iemand 78,50. Dus ik emailen dat als ze er 80 euro van maken dat het een deal is (ik heb geen zin in al dat kleingeld) vinden ze dat toch echt te hoog
![]()
![]()
ik bied ¤78,75 en 1 Zimbabwaanse dollarcent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook dus. Biedingen die een abnormaal klein bedrag hoger zijn dan het vorige bod
Nee hoor, eerst bood ze 80 euro, maar daar zag ze toch maar vanafquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:38 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dan maak je er toch lekker 75 euro van.. Maar dat vind jij zeker te laag
Dus jij gaat voor die 5 cent iemand anders je auto aanbieden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:42 schreef Ghost_Rider het volgende:
zo een heb ik ook gehad iemand bood 2250 euro voor de auto, gaat er een tiepmiep met 5 ct overheen en vervolgens niet meer reageren op emails.
Marktplaats _0-
TNT stelt de tarieven vast, ik bepaal de tarieven om er een doos om te knopen en naar het postkantoor te lopen, en mensen vinden dat altijd gek, ook al vind ik 7,50 een keurig bedrag voor verpakkings, postkantoorloop en verzendkosten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef denniz1974 het volgende:
Gewoon vet irritant als je denkt een deal te hebben, dat ze dan gaan zeuren over de verzendkosten. Tsja, dat heb ik niet bedacht. TNT stelt de tarieven vast en die bereken ik dan gewoon. Echt, krijg er soms een sik(je) van !
btw ... heb nog zat te koop staan, alleen die klojo's bieden niet !
Ik niet. Ik verkoop spul liever via Marktplaats. Dan kan je mensen veel te veel laten betalen. Bij bekenden doe ik zoiets niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:15 schreef Henno het volgende:
Tja, en als je dan uiteindelijk na veel gezeik toch tot een deal komt, dan probeert de koper een week later er weer onderuit te komen met een kutsmoes of gedreig
Om dit soort dingen probeer ik m'n spullen liever eerst aan m'n vrienden-/kennissenkring te slijten met wie je wel normaal kan handelen...
Tuurlijk, bij bekenden reken je een vriendelijkere prijs, onbekenden draai je uiteraard een poot uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik niet. Ik verkoop spul liever via Marktplaats. Dan kan je mensen veel te veel laten betalen. Bij bekenden doe ik zoiets niet.
Hahaha, wel een verdomde mooi huisquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:30 schreef Fortitudo het volgende:
hm laat ik net onder de 10 miljoen gaan zitten, dan lijkt het goedkoper
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=36846338-151e-483c-8cfe-24cd7baed744&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
jij komt er tenminste nog in de buurt van de 80 euro. Voor die 5 cent mag je het op komen halen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |