Dat is dus niet het geval. Ga juist zelf maandag voor meerdere maanden naar 'weg'. En eerder 'regelen'/'verzenden' was in mijn geval ook geen optie. Ik bel toch duidelijk van te voren en leg mijn situatie uit? Ik betaal extra. Zo kan ik net zo goed de gewone frankering gebruiken. En het zal jullie ook allemaal geen hol interesseren, maar goed. KUT TNTquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit riekt naar zo'n "ouders op vakantie en nu net die leuke bestelling bij de pabo gedaan en maandag zijn ze weer thuis en ik wil niet dat zij het pakketje moeten aannemen"-topic
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:27 schreef canin het volgende:
24-uurs-service: We leveren uw pakket de eerste werkdag na de dag van aanbieding af
http://www.tntpost.nl/voo(...)er-pakket/index.aspx
Ts stuurt pakketjes naar zichzelf???quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef MrMiguel het volgende:Gisteren een pakketje verzonden dat ik echt uiterlijk vandaag moest hebben. Van te voren gebeld natuurlijk. Ja meneer u moet 'Pakket Zeker' hebben. Prima ik betaal wel. Vandaag, niks. Ik op tracktrace de hele dag al m'n tracknummer invoeren; "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie."
Had ik inderdaad ook wel is gehoord, daarom de klantenservice eerste geprobeerd te bellen, en daarna direct alle distributiecentra waar ie zou kunnen liggen. Niemand kon mijn pakje traceren!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:43 schreef DeHangui het volgende:
Track und trace werkt pas na 24 uur..
Geven ze wel met pakket zeker, binnen 24 uur.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef BozoNightmare het volgende:
ze geven nooit garantie dat het er binnen een dag is
Maar wat heb je der aan, nar 24 uur is het kwaad al geschied :quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geven ze wel met pakket zeker, binnen 24 uur.
Zoveel bakken die er hier anders ook niet van hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Volgende keer Selekt Vracht.
Omdat je dat zelf welles heb gedaan, moet je niet gelijk denken dat anderen dat ook zouden doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit riekt naar zo'n "ouders op vakantie en nu net die leuke bestelling bij de pabo gedaan en maandag zijn ze weer thuis en ik wil niet dat zij het pakketje moeten aannemen"-topic
DHL (Duurt Heel Lang) zou ik dus ook maar niet aan beginnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |