Op de envelop stond alleen mn naam niet waar het vandaan kwam..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:29 schreef mrcool het volgende:
Ik krijg ook weleens post van de loterij, dat ik zogenaamd weer eens iets gewonnen heb. Die brieven eindigen over t algemeen ongeopend bij t oud papier. En dat had jij dus ook gewoon moeten doen, je denkt toch zeker zelf niet dat ze je iets aanbieden waar ze zelf niet beter van worden?
Dat zie je snel genoeg lijkt mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op de envelop stond alleen mn naam niet waar het vandaan kwam..
check z'n avatar: Feyenoordquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:27 schreef Asgard het volgende:
OMG
Dit is gewoon een "BASH MIJ AUB" topic
dat dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:41 schreef Arclight-S het volgende:
Renault twingo een auto noemen.
Kia picanto een auto noemen.
Een man die een twingo heeft
Fan is van Fijenoord en in Vlaardingen woont.
Mensen die denken dat ik een Kia Picanto een auto noemquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:41 schreef Arclight-S het volgende:
Renault twingo een auto noemen.
Kia picanto een auto noemen.
Een man die een twingo heeft
Fan is van Fijenoord en in Vlaardingen woont.
Hij heeft 40k gereden en het is een Initiale dus de allerduurste versiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:58 schreef ColtZ40 het volgende:
Als de twingo een metaalkleurtje heeft en km stand is minder dan 80.000km is is de handelswaarde al meer dan 3000 euro.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij heeft 40k gereden en het is een Initiale dus de allerduurste versie
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een Kia Picanto een auto noem
Mensen die Feyenoord verkeerd schrijven
Mensen die zelf in 1 of ander kutdorp in the middle of nowhere wonen en dan Vlaardingen bashen
Mensen die nog nooit in een Renault Twingo hebben gereden en die dan bashen
En een Renault twingo luxe noemen.quote:Ga je verder kijken, is het een aanbieding voor een auto die nog net stuurbekrachtiging heeft, maar geen zaken als airco, terwijl mijn Twingo dat wel allemaal bezit.
Klacht: Kia die je een auto aanbiedt die vele malen minder luxe is als de auto die je op het moment bezit.
Ruil heb dan bij mij in! 4000 euro en 8 a 10% korting op de nieuwe auto.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lees die zin nog eens goed doorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:02 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
[..]
Mensen die denken dat ik in een kutdorp woon maar eigenlijk in rotterdam woon![]()
Als je in Rotterdam woont woon je dichtbij Vlaardingen en weet je vast dat Vlaardingen een erg leuke stad is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:02 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
[..]
En een Renault twingo luxe noemen.
Mensen die denken dat ik nooit in een twingo hebt gereden![]()
Mensen die denken dat ik in een kutdorp woon maar eigenlijk in rotterdam woon![]()
Renault
Circa 15000 betalen voor een opgeleukte skelterquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
niet meer dan 13,5kquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Circa 15000 betalen voor een opgeleukte skelter![]()
Voor dat geld heb ik liever een echte auto tweedehands.quote:
Aangezien dit topic over Kia gaat ben ik het dit keer geheel met je eensquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef retuow82 het volgende:
Mijn god ik dacht " die twingo kwestie hebben we achter de rug " en dan open je weer een topic over dat gezwel met wielen...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:26 schreef gers het volgende:
Kia Picantoen niet eens om de inhoudt, maar het ziet er mooier uit van buiten
Renault Twingo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |