abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60690267
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:23 schreef xyz147 het volgende:
Volgens de russen is iedereen aan het huilen: Er is heulemaal geen oorlog
[..]

Poetin naar Noord-Ossetië
Misschien moeten ze Al Sahaf inhuren om te verklaren dat er still no Russians in Tschinvali zijn, dan komt het nóg geloofwaardiger over
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60690274
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Echt erg, die oude vrouw.
pi_60690277
tvp
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:41:49 #204
154952 spoor4
Spoort niet
pi_60690384
Het wordt met de minuut treuriger
pi_60690680
Dat dit allemaal gebeurt. 2000 levens man. Dat is niet normaal... 1 leven is al teveel. Moet je eens indenken..
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_60690703
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:00 schreef Burakius het volgende:
Dat dit allemaal gebeurt. 2000 levens man. Dat is niet normaal... 1 leven is al teveel. Moet je eens indenken..
Die Super Saiyan van je is ook bepaald geen lieverdje hoor
pi_60690723
Nee maar de OVSE gaat er heen, zal wel weer op diplomaat niveau worden gesproken , gezien rusland ook zelf in de OVSE zit
pi_60690732
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:00 schreef Burakius het volgende:
En dat in 1 dag. Deze cijfers horen niet meer in de 21e eeuw.

Abchazië heeft trouwens een 2e front gestart in de Kodori vallei ( even terzijde, het Abchaase leger is itt tot het Ossetische leger vrij gelijkwaardig aan de Georgiërs)
pi_60690753
Breaking News7:50pm UK, Saturday August 09, 2008
http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Russia-And-Georgia-In-All-Out-War-As-Troops-Clash-In-South-Ossetia/Article/200808215074261?lpos=World%2BNews_0&lid=ARTICLE_15074261_Russia%2BAnd%2BGeorgia%2BIn%2BAll-Out%2BWar%2BAs%2BTroops%2BClash%2BIn%2BSouth%2BOssetia

A European delegation is travelling to Georgia tonight in an attempt halt the fighting between Russian and Georgian troops, UK Defence Secretary Des Browne has told Sky News.

The delegation will consists of members from the EU and Organisation for Security and Co-operation In Europe.

Foreign Secretary David Miliband also says he is holding "high level consultations" with European foreign ministers and US Secretary of State Condoleezza Rice.

The US tonight accused Russia of acting with "disproportionate force" by moving into the breakaway Georgian state of South Ossetia and engaging Georgian troops.

"The response has been far disproportionate from whatever threat Russia was citing," a US official said.

"We are calling for an immediate cease-fire and a stand down of all troops."

The announcements came on a day when President Mikheil Saakashvili said Georgia was in a "state of war" with Russia and fierce fighting continued in South Ossetia.
pi_60690770
PEKING - De sporters uit Georgië overwegen de Olympische Spelen vroegtijdig te verlaten vanwege de Russische inval in het land. Dat liet het olympisch comité van Georgië zaterdag weten.

"We weten niet wat er gaat gebeuren, maar we praten er momenteel over. De beslissing ligt bij president Michail Saakasjvili", aldus een woordvoerder. Georgië is met 35 atleten vertegenwoordigd in Peking.

Rusland mengde zich afgelopen week in het conflict rondom de afvallige regio Zuid-Ossetië in Georgië. Russische militairen schoten de opstandelingen in de regio te hulp met gevechtsvliegtuigen en tanks.

President

De Georgische president Michail Saakasjvili heeft de sporters van zijn land zaterdagavond gevraagd de Olympische Spelen af te maken. Dat liet een woordvoerder van de olympische equipe weten.

De vrouw van Saakasjvili, ook aanwezig in Peking, bracht de sporters persoonlijk op de hoogte van het advies van haar man. "We zullen de wedstrijden tijdens de Spelen nu met nog meer passie en vastberadenheid in gaan", aldus de zegsman van de Georgiërs.

------------------

Ik zou het een goed statement vinden, maar zou het ook goed van vinden van IOC om rusland ook naar huis te sturen.
  Donald Duck held zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:07:25 #213
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60690815
Die Russische sporters kun je natuurlijk niet verantwoordelijk houden voor wat hun regering doet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60690828
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Russische sporters kun je natuurlijk niet verantwoordelijk houden voor wat hun regering doet
Wel als je de statuten van het IOC leest , dan zijn er mogelijkheden voor. Een land krijgt eerst de mogelijkheid zich zelf terug te trekken, daarna onder dwang.
pi_60690845
Kan iemand kort uitleggen waarom Rusland Georgie ineens aan het bombarderen is ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_60690873
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef TLC het volgende:
Kan iemand kort uitleggen waarom Rusland Georgie ineens aan het bombarderen is ?
Ja hallo, lees anders even de nieuwsberichten
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_60690914
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:09 schreef TLC het volgende:
Georgië opende de aanval op Zuid-Ossetië, nadat een zojuist overeengekomen staakt-het-vuren was geschonden. Rusland, dat de Zuid-Ossetische opstandelingen al jaren politiek steunt, zou in de strijd hebben ingegrepen.
pi_60690934
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Voordat de EU in actie komt moet er blijkbaar heel wat gebeuren. Het zijn gewoon laffe staatshoofdjes.
Vind ik niet echt doordacht. Het is gewoon een lastige kwestie en je kan niet zo snel ingrijpen. Vooral niet met 2 landen als deze.
zakelijk
pi_60690954
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:02 schreef Elkarden het volgende:

[..]

En dat in 1 dag. Deze cijfers horen niet meer in de 21e eeuw.

Wat denk je dat er in Irak gebeurde ?
pi_60691011
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat denk je dat er in Irak gebeurde ?
Daar loopt dagelijks de teller nog op.
  FOK!fotograaf zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:17:02 #221
73911 ultra_ivo
pi_60691024
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Kan jij mij trouwens uitleggen wat de Winterspelen te zoeken hebben in een stad met een subtropisch klimaat en ronduit milde winters? Of vergis ik me daarin?
Bekijk eens een goede kaart van de regio. Dan zie je dat Sochie zowel aan zee als aan de voet van een hoog gebergte ligt. Enkele tientallen kilometers buiten Sochi zijn populaire skigebieden. Ook in de binnenlanden zijn nogal wat skigebieden. Ik was een aantal jaar geleden in mei in Dombay, toen lag er boven de 2000m nog sneeuw.
pi_60691073
zou me niet verbazen als Georgie nu zelf die pijplijn Baku-Turkije op gaat blazen.
en dan Rusland daar de schuld van geven.

in de hoop dat de NAVO (en Israel) er bij te betrekken.

VS zei gister dat Rusland zich moet terugtrekken.
dat doet Rusland dus niet.

kijken in hoeverre Georgie gesteund gaat worden door het Westen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_60691112
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef Zuen het volgende:

[..]

Vind ik niet echt doordacht. Het is gewoon een lastige kwestie en je kan niet zo snel ingrijpen. Vooral niet met 2 landen als deze.
Vooral als je niet in je eigen vingers wil snijden. Ja, precies.
pi_60691122
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vooral als je niet in je eigen vingers wil snijden. Ja, precies.
Exact.
zakelijk
pi_60691136
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:19 schreef Caesu het volgende:
zou me niet verbazen als Georgie nu zelf die pijplijn Baku-Turkije op gaat blazen.
en dan Rusland daar de schuld van geven.

in de hoop dat de NAVO (en Israel) er bij te betrekken.

VS zei gister dat Rusland zich moet terugtrekken.
dat doet Rusland dus niet.

kijken in hoeverre Georgie gesteund gaat worden door het Westen.
Zit wat in ..
Lawamena hitihala Lawamena haulala
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')