Nou als je migraine te truttig/zeikerig vindt, zeg dan gewoon hersentumor. Dan beginnen ze ook niet over een aspirientje.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:03 schreef StreepjesSok het volgende:
Ook een irritante: migraine.
Ik heb het zelf, maar elke keer als ik het moet zeggen vind ik het zo zeikerig klinken...
'ik kom niet want ik heb migreeeeeeeeehne', voel me meteen zo'n aanstellerig wijf dan, maar ja, als ik zeg dat ik koppijn heb begrijpen mensen nooit waarom dat niet gewoon weggaat met een aspirientje.
Het komt voornamelijk door al die jankers die roepen dat ze een migraine hebben, terwijl ze in de verste verte geen idee hebben wat het is. Maar dat geldt voor de griep ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou als je migraine te truttig/zeikerig vindt, zeg dan gewoon hersentumor. Dan beginnen ze ook niet over een aspirientje.
Haha, die ga ik onthouden voor de volgende keer dat ik weer eens plat lig.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:54 schreef Marble het volgende:
Nou als je migraine te truttig/zeikerig vindt, zeg dan gewoon hersentumor. Dan beginnen ze ook niet over een aspirientje.
Ik hoorde op de radio dat er een lijst met meest storende taal 2008 was opgezet op vaagtaal.nl, het hoogst eindigden o.a.quote:
Dit zijn echt vreselijke woorden. Dat is gewoon interessant lopen doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat er een lijst met meest storende taal 2008 was opgezet op vaagtaal.nl, het hoogst eindigden o.a.
herconceptualiseren
doorcommuniceren
Manjetron. (voor de grap, maar toch)quote:
Voeg daar Myanmar maar aan toe.quote:
Kutje is een uber woord! eentje waar ik graag mee speel!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Manjetron. (voor de grap, maar toch)
Verder:
Bammetjes![]()
Bakkie doen![]()
Kutje (hmmm, er moet een smilie komen voor rillingen over je rug)
Welke gek dat ooit verzonnen heeft.quote:Op maandag 1 december 2008 11:41 schreef cryingfreeman12 het volgende:
genotsknots!
Ik gok iets in de trant van Ab Normaal, dat konijn met die flauwe grappen die wel meer van dat soort taalgedrochten had.quote:Op maandag 1 december 2008 13:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke gek dat ooit verzonnen heeft.
Fora'squote:Op woensdag 26 november 2008 13:12 schreef StreepjesSok het volgende:
[..]
Haha, die ga ik onthouden voor de volgende keer dat ik weer eens plat lig.
Oja, en wat ook erg is: mensen die musea's zeggen...en data's
Huh, dat is toch al veel ouder?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:00 schreef Gwywen het volgende:
Voorbips vind ik juist geniaal, die komt van Koot&Bie
Ik kom er pas vandaag achter dat daarmee Bombay bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:39 schreef Rasing het volgende:
Mumbai
Dat is leuk voor de Indiaërs, maar dat betekent toch niet dat we in het Nederlands die naam ook moeten gebruiken?quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef TeChNo2 het volgende:
India heeft in 1995 Bombay omgedoopt tot Mumbai
Als een land een andere naam krijgt, en wij erkennen dat, dan veranderen we dat toch ook?quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de Indiaërs, maar dat betekent toch niet dat we in het Nederlands die naam ook moeten gebruiken?
Noem die lui dan gewoon roetmoppen zeg.quote:Op maandag 1 december 2008 20:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de Indiaërs, maar dat betekent toch niet dat we in het Nederlands die naam ook moeten gebruiken?
Hoe wil je een vlot dan in godsnaam noemen, als je ergens in het Noordpoolgebied op een ijsberg loopt tijdens een cruise en alle reddingssloepen zijn of lek of al bezet en je kunt met wat non descripte rommel en planken van het 1 of ander een drijvend platform creëren waarop je wrs deze ramp overleeft ??quote:
Jij gaat ook een lang weekend naar Roma, London of Paris? En hoor je het in Köln donderen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als een land een andere naam krijgt, en wij erkennen dat, dan veranderen we dat toch ook?
Niet om te lang off-topic te gaan, maar als ze Rome nou Tiber noemen, blijf jij t dan ook Rome noemen? Hebben ze niet gewoon de naam veranderd, in plaats van dat het alleen de lokale naam is?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:02 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jij gaat ook een lang weekend naar Roma, London of Paris? En hoor je het in Köln donderen?
Nederland heet ook als sinds 1810 geen Holland meer, maar dat weerhoudt buitenlanders er niet van om die naam te gebruiken (en zelfs de correcte naam niet te kennen).quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef robbolo het volgende:
[..]
Niet om te lang off-topic te gaan, maar als ze Rome nou Tiber noemen, blijf jij t dan ook Rome noemen? Hebben ze niet gewoon de naam veranderd, in plaats van dat het alleen de lokale naam is?
Dat moeten ze lekker zelf weten, maar ik vind dat wel kwalijk. Maar goed, neemt niet weg dat er hier mensen zijn die t blijkbaar irritante namen vinden. Laten we weer on-topic gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:11 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nederland heet ook als sinds 1810 geen Holland meer, maar dat weerhoudt buitenlanders er niet van om die naam te gebruiken (en zelfs de correcte naam niet te kennen).
Of dinnie....quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Gwywen het volgende:
dinnetje
(vrien-, bedoelen ze daarmee)
quote:Op donderdag 4 december 2008 06:33 schreef kabelhaspel het volgende:
Bifidus Essensis Cultuur... van die ranzige 'je-gaat-er-beter-van-schijten-en-daar-voel-ik-me-goed-bij-toetjes"...
Opdracht tot wat? Ik erger me hier letterlijk dood aan, bij wijze van.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef DaantjeF het volgende:
Net als met commercials op tv. Kleuren, vormen en symboliek programmeren jouw persoon. En onbewust ga je toch drie lagen later weer je lichaam ziek maken door toch even die Big Mac te halen 's avonds. Waarom? Weinigen die beseffen dat de commercial hun opdracht gegeven heeft tot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |