Hmm, steriliseren is misschien dus toch beter? Moet ik wel snel zijnquote:Op maandag 17 november 2008 20:29 schreef nokwanda het volgende:
1. Sterilisatie is geen probleem met 6 maanden. Ik heb ook gewacht tot de eerste krolsheid, maar het is voor poesje echt fijn als je het voor bent. De DA beweerde zelfs dat het beter was.
2. Wen er maar aan. Je hebt een kletskat met een voedselobsessie
even afwachten dus nog?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:47 schreef Lienekien het volgende:
Het kan aan het voer liggen, maar de zachte ontlasting kan ook komen doordat de kat het spannend vindt om in een nieuwe omgeving en bij nieuwe mensen te zijn.
Erg herkenbaar hoor. Juultje is nu 4 maand, zal al wel vroeg aan t puberen zijn geslagen!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:50 schreef cohen het volgende:
Mensen ik heb een vraagje:
Mijn poes van 6 maanden oud is de laatste week echt heel vervelend. (Ze komt niet buiten)
1) Ze valt me af en toe zomaar aan. Dan gaan d'r oren naar achter en begint ze te bijten.
2) Ze gooit d'r waterbakje om. Dus elke keer ligt er een plas water door het huis
3) Ze springt continu op het aanrecht. Ik gooi haar dr wel 1000 x af. Nu heb ik inmiddels wel voor elkaar dat als ze op het aanrecht staat en ik sta op, dat ze er meteen afspringt. (punt 3 speelt al langer)
4) Als ze smorgens geluiden hoort, dan begint ze al te miauwen.
5) Overal waar eten is probeert ze wat te jatten. Je wordt er echt niet goed van!
6) Soms is ze wel lief, dan komt ze bij me liggen en gaat ze lekker knorren (om aan te geven dat het niet alleen maar kommer en kwel is)
Oftewel: HELP!!!!
Meldt haar maar aanquote:Op woensdag 19 november 2008 09:50 schreef cohen het volgende:
Mensen ik heb een vraagje:
Mijn poes van 6 maanden oud is de laatste week echt heel vervelend. (Ze komt niet buiten)
1) Ze valt me af en toe zomaar aan. Dan gaan d'r oren naar achter en begint ze te bijten.
2) Ze gooit d'r waterbakje om. Dus elke keer ligt er een plas water door het huis
3) Ze springt continu op het aanrecht. Ik gooi haar dr wel 1000 x af. Nu heb ik inmiddels wel voor elkaar dat als ze op het aanrecht staat en ik sta op, dat ze er meteen afspringt. (punt 3 speelt al langer)
4) Als ze smorgens geluiden hoort, dan begint ze al te miauwen.
5) Overal waar eten is probeert ze wat te jatten. Je wordt er echt niet goed van!
6) Soms is ze wel lief, dan komt ze bij me liggen en gaat ze lekker knorren (om aan te geven dat het niet alleen maar kommer en kwel is)
Oftewel: HELP!!!!
Hier ook een kitten van 4 maanden, en ook heel herkenbaar. Hoort er allemaal bijquote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Erg herkenbaar hoor. Juultje is nu 4 maand, zal al wel vroeg aan t puberen zijn geslagen!
Volgende vraag; hoe lang duurt de pubertijd
Nou, dat laten helpen is vooral verstandig omdat het de krolsheid en bepaalde aandoeningen voorkomt. Niet te vergeten nageslacht.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:02 schreef cohen het volgende:
gaat dat vanzelf over? of moet ik haar laten 'helpen'?
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef Lienekien het volgende:
En wat is nu je vraag. Is dit normaal voor een kat van 6 maanden? Ja, want die zit vol in de puberteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |