quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei, Gordon schoenen. Designer kleding.
Hoeveel kosten zulke dingen eigenlijks?
Wit is de zomermode van dit jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
k zou de tweede doen. de eerste is te schreeuwerig en wit blijft nooit mooi.
+ douanequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
230 dollar ong dus redelijk goedkoop
goedkoop???????quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
230 dollar ong dus redelijk goedkoop
Die heb ik, maar dan in negatief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Deze zij wel tof! En kosten maar 89 euro.![]()
[ afbeelding ]
Als je dezelfde schoenen zou zien staan bij de Zeeman liep je er ook met een grote bocht omheen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:18 schreef dagdag het volgende:
het is dolce gabbana niet die sloeber dg lijn t
ja iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:22 schreef Govinda het volgende:
[..]
Als je dezelfde schoenen zou zien staan bij de Zeeman liep je er ook met een grote bocht omheen...
Deze zijn zeker tof ja!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG who gives a fuck? It's DG!!!!111!!1einz!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:29 schreef Steve-O het volgende:
Prijs en het merkje zullen wel the shit zijn maar hoe zit het met de kwaliteit ?
Kijk maar bij nummer 3 hoe de zool is verbonden met de hiel van de schoen; wedden dat die binnen een maand loslaat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:29 schreef Steve-O het volgende:
Prijs en het merkje zullen wel the shit zijn maar hoe zit het met de kwaliteit ?
TS laat gewoon graag zien dat hij, ondanks zijn ongelooflijke domheid en slechte smaak, TOCH genoeg geld heeft om 240 euro aan schoenen uit te geven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:09 schreef MissJ het volgende:
Waarom 240 euro dokken voor zulke gigantisch ordinaire schoenen TS? Je denkt dan zeker stoer te zijn omdat er D&G op je schoenen staat?![]()
Koop gewoon leuke sneakers van Puma of Adidas ofzo, dat is stijlvol en de kwaliteit is zeker weten ook nog eens veel beter
TS is homo.quote:
Juist dat is het 'm denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
TS laat gewoon graag zien dat hij, ondanks zijn ongelooflijke domheid en slechte smaak, TOCH genoeg geld heeft om 240 euro aan schoenen uit te geven.
Een beetje hetzelfde als mensen die Burberry kopen voor belachelijke bedragen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef SuspendedAnimation het volgende:
230 dollar voor een paar D&G schoenen.
uit de kast?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:21 schreef dagdag het volgende:
je ziet mij kast
Je wilt veel geld uitgeven aan goedkoop gemaakte lelijke patserschoentjes, dus vandaar dat we onze twijfels hebben over zowel je smaak alswel je IQquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:19 schreef dagdag het volgende:
verdien genoeg
en het heeft niks met stoer doen te maken als je dure kleding koopt ook omdat ik ook genoeg vrienden heb die in goedkope kleren lopen
of wil je zeggen dat zeeman kleren even best zitten als dure merken
de ene geeft veel uit aan bv drank en sigaretten
en ik geef veel uit aan mooie kleding
Die mensen vind ik ook domquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef dagdag het volgende:
net als de mensen die 6 euro uitgeven aan een pakje sigaretten die voor 30 cent gemaakt worden
en zon 1000 euro per jaar eraan uitgeven
quote:
Of een spijkerbroek kopen van 100 euro die voor 6 euro gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef dagdag het volgende:
net als de mensen die 6 euro uitgeven aan een pakje sigaretten die voor 30 cent gemaakt worden
en zon 1000 euro per jaar eraan uitgeven
Dan zijn echt een heeeele hoop mensenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef floris.exe het volgende:
Als ik moet kiezen, dan kies ik de tweede. Maar mensen die sportschoenen dragen buiten het sporten om.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef floris.exe het volgende:
Als ik moet kiezen, dan kies ik de tweede. Maar mensen die sportschoenen dragen buiten het sporten om.
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dan zijn echt een heeeele hoop mensenin jouw ogen
Jij bent toch dat creatuur dat altijd wanhopig op zoek is naar meisjes? Doe eens sportschoenen (quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:11 schreef Govinda het volgende:
Schoenen van D&G![]()
... Al zou ik ze krijgen dan nog niet
Sarcasme neem ik aan!?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.
Die meuk in de OP is niet bepaald stijl hoor, mocht je dat vinden/denken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer wel. Als ik ze kreeg zou ik ze wel dragen. Beetje stijl kan geen kwaad.
En wat draag jij zoal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het geen gezicht. Net zoals t-shirts en truien met opdrukken enzovoort. Wat dat betreft is er veel mis gegaan met onze samenleving.
Heb je er ook een pruik en fopneus bij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:21 schreef Lichtpunt het volgende:
En dat ga je op fok vragen, slimGathering of people without taste. Maar ik zou voor de eerste gaan
![]()
Zelf heb ik deze trouwens:
[ afbeelding ]
vind ik net wat aparter dan die in je OP zijn ook net iets duurder dat is wel een nadeel
heerlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb je er ook een pruik en fopneus bij?
Bwhehehequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:21 schreef Lichtpunt het volgende:
En dat ga je op fok vragen, slimGathering of people without taste. Maar ik zou voor de eerste gaan
![]()
[ afbeelding ]
vind ik net wat aparter dan die in je OP zijn ook net iets duurder dat is wel een nadeel
Ik vind je schoenen niet echt mooi, maar wat je zegt over Fok! klopt welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:21 schreef Lichtpunt het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:21 schreef Lichtpunt het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lelijk, met dat zilver en die domme veters....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
mooi maar ze glimmen me iets te veel
[ afbeelding ]
deze kopen denk ik
Die glimmen net zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze kopen denk ik
gevonden http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#getData.aspx|CallType=Product&prodId=01221&des=008&cat=&gender=men&group=SHOES&season=actual&seasProdID=48Iquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:44 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Die glimmen net zoAlleen omdat het wit is valt het wel minder op ja
Die zijn alleen wel kut dragen volgens mij, onder donkere broek krijg je gauw zo'n pimp idee. En ander lichte broek vallen ze niet op
Quick sneakers ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Koop dan van die quick sneakers die zijn 100000 keer mooier.
ik vraag me nou al een tijdje af wat is in godsnaam jou avatarquote:
Een gemberwortel ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik vraag me nou al een tijdje af wat is in godsnaam jou avatar
Gewoon stront, en daar rechtsboven nog een klein stukjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik vraag me nou al een tijdje af wat is in godsnaam jou avatar
Dit vind ik nou typisch zo'n opmerking die thuishoort in het rijtje:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:57 schreef Teteteterek het volgende:
wat een graflelijke kutschoenen.
Je betaalt trouwens alleen voor de naam, niet voor kwaliteit.
Ik zeg niet dat alles van dolce & gabbana zooi is. Ik heb vaak genoeg mooie broeken en jasjes ervan gezien. Maar dit soort schoenen is enkel gemaakt voor massaverkoop aan breezervolk zoals dagdag die graag aan hun vriendjes wil laten zien dat hij veel te veel heeft betaald voor een matige kwaliteit en vooral oerlelijke sneaker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Dit vind ik nou typisch zo'n opmerking die thuishoort in het rijtje:
-Geld maakt niet gelukkig(er) (dat hoor je nou nooit iemand zeggen met veel geld)
-Innerlijk is veel belangrijker dan uiterlijk (meestal hoor je dit mensen zeggen die lelijk zijn en niks beters kunnen krijgen)
Als je keer bijvoorbeeld een broek/shirt wat dan ook van een "duur" merk zou kopen dan zou je zien dat deze ten eerste 10000x betere pasvorm heeft, jarenlang meekan, ik heb een aantal broeken van iceberg waarin ik zelfs werk nu 4 jaar en zien er nog zo goed als nieuw uit. En je loopt er net wat anders bij als de rest van de hutjemutje mensen. Of je dat nou kan waarderen of niet is een andere vraag, maar je betaald dus zeker niet alleen voor het merk.
Dat doe je wel bij bijvoorbeeld Replay en Gstar en dat soort zooi, bij de merken zoals Dolce & Gabanna (wat iets anders is dan d&g) gebruikt men altijd wel stoffen die niet goedkoop zijn, of dingen als cashmir etc. Bovendien de exclusiviteit waar je voor betaald. Iedere boetiek heeft slechts een maat hangen. Dus 1s, 1m, 1l etc.
Creatuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij bent toch dat creatuur dat altijd wanhopig op zoek is naar meisjes? Doe eens sportschoenen () aan en draag daarop een t-shirt met opdruk. Neuken gegarandeerd.
Die zijn er ook, ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:07 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Creatuur...
Maar inderdaad, dat ben ik. Maar ik neem aan dat er ook vrouwen zijn die vallen voor klassiek?
Kom nou, wat nu te denken van al die studentes? Bijvoorbeeld studentes Nederlands recht, geschiedenis, Nederlands enzovoort? Het kan toch niet waar zijn dat je alleen aan de vrouw komt tegenwoordig als je in zo'n lelijk shirt rondloopt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:22 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die zijn er ook, ja.
Maar die zijn 40+ en hebben al een vent.
Kap eens met dat rebelse non-conformistische gedrag en trek een t-shirt met opdruk aan, lamer!
En die glimmen niet? Zijn verdorie net balletschoentjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze kopen denk ik
Het oog wil ook wat wat dacht je daarvan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kom nou, wat nu te denken van al die studentes? Bijvoorbeeld studentes Nederlands recht, geschiedenis, Nederlands enzovoort? Het kan toch niet waar zijn dat je alleen aan de vrouw komt tegenwoordig als je in zo'n lelijk shirt rondloopt?
Je bent opgelichtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat een pauperschoenen. Ze glimmen net als de hoofden en het haar van Guido's.
Doe mij maar Quick schoenen. Lopen heerlijk, zijn in NL gemaakt en zijn zeer duurzaam.
Nederlands recht, check! Ik kan me alleen even niet zo goed inleven in wat jij dan precies draagt. Tshirts met een opdruk vind je om onduidelijke redenen stom. Wat vind je dan wel leuk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:24 schreef floris.exe het volgende:
Kom nou, wat nu te denken van al die studentes? Bijvoorbeeld studentes Nederlands recht, geschiedenis, Nederlands enzovoort? Het kan toch niet waar zijn dat je alleen aan de vrouw komt tegenwoordig als je in zo'n lelijk shirt rondloopt?
En Rechtenstudenten, geschiedenisstudenten en studenten Nederlands houden niet van arrogante mensen natuurlijk. Ik zie z'n punt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
Shirts met opdruk zijn voor arrogante mensen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |