abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60685995
Maar die dingen in de OP zijn wel helemaal afzichtelijk, vooral die ene met die veters met merknaam erop
pi_60686051
ik addblock de avatar van repeat altijd
pi_60686093
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef dagdag het volgende:

[..]

ik vraag me nou al een tijdje af wat is in godsnaam jou avatar
Een gemberwortel ofzo.
pi_60686117
Wat is er niet mooi aan die quick's dan?

Die wit bruine zijn ook mooi.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:20:56 #95
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60686178
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef dagdag het volgende:

[..]

ik vraag me nou al een tijdje af wat is in godsnaam jou avatar
Gewoon stront, en daar rechtsboven nog een klein stukje
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_60686404
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:57 schreef Teteteterek het volgende:
wat een graflelijke kutschoenen.

Je betaalt trouwens alleen voor de naam, niet voor kwaliteit.
Dit vind ik nou typisch zo'n opmerking die thuishoort in het rijtje:

-Geld maakt niet gelukkig(er) (dat hoor je nou nooit iemand zeggen met veel geld)
-Innerlijk is veel belangrijker dan uiterlijk (meestal hoor je dit mensen zeggen die lelijk zijn en niks beters kunnen krijgen)

Als je keer bijvoorbeeld een broek/shirt wat dan ook van een "duur" merk zou kopen dan zou je zien dat deze ten eerste 10000x betere pasvorm heeft, jarenlang meekan, ik heb een aantal broeken van iceberg waarin ik zelfs werk nu 4 jaar en zien er nog zo goed als nieuw uit. En je loopt er net wat anders bij als de rest van de hutjemutje mensen. Of je dat nou kan waarderen of niet is een andere vraag, maar je betaald dus zeker niet alleen voor het merk.

Dat doe je wel bij bijvoorbeeld Replay en Gstar en dat soort zooi, bij de merken zoals Dolce & Gabanna (wat iets anders is dan d&g) gebruikt men altijd wel stoffen die niet goedkoop zijn, of dingen als cashmir etc. Bovendien de exclusiviteit waar je voor betaald. Iedere boetiek heeft slechts een maat hangen. Dus 1s, 1m, 1l etc.
pi_60686583
[quote][b]Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Licy

inderdaad mensen die zeggen je betaald voor het merk hebben nog nooit dure kleding aangehad

zelfde mensen die d&g en dolce gabbana als even goed beschouwen
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_60686634
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:16 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Een gemberwortel ofzo.
zo naief
pi_60687189
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Lichtpunt het volgende:

[..]

Dit vind ik nou typisch zo'n opmerking die thuishoort in het rijtje:

-Geld maakt niet gelukkig(er) (dat hoor je nou nooit iemand zeggen met veel geld)
-Innerlijk is veel belangrijker dan uiterlijk (meestal hoor je dit mensen zeggen die lelijk zijn en niks beters kunnen krijgen)

Als je keer bijvoorbeeld een broek/shirt wat dan ook van een "duur" merk zou kopen dan zou je zien dat deze ten eerste 10000x betere pasvorm heeft, jarenlang meekan, ik heb een aantal broeken van iceberg waarin ik zelfs werk nu 4 jaar en zien er nog zo goed als nieuw uit. En je loopt er net wat anders bij als de rest van de hutjemutje mensen. Of je dat nou kan waarderen of niet is een andere vraag, maar je betaald dus zeker niet alleen voor het merk.

Dat doe je wel bij bijvoorbeeld Replay en Gstar en dat soort zooi, bij de merken zoals Dolce & Gabanna (wat iets anders is dan d&g) gebruikt men altijd wel stoffen die niet goedkoop zijn, of dingen als cashmir etc. Bovendien de exclusiviteit waar je voor betaald. Iedere boetiek heeft slechts een maat hangen. Dus 1s, 1m, 1l etc.
Ik zeg niet dat alles van dolce & gabbana zooi is. Ik heb vaak genoeg mooie broeken en jasjes ervan gezien. Maar dit soort schoenen is enkel gemaakt voor massaverkoop aan breezervolk zoals dagdag die graag aan hun vriendjes wil laten zien dat hij veel te veel heeft betaald voor een matige kwaliteit en vooral oerlelijke sneaker.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_60687259
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef Repeat het volgende:

[..]

zo naief
Nou wat is het dan, daar lijkt het op in 60x60.
pi_60688204
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:08 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Jij bent toch dat creatuur dat altijd wanhopig op zoek is naar meisjes? Doe eens sportschoenen ( ) aan en draag daarop een t-shirt met opdruk. Neuken gegarandeerd.
Creatuur ...
Maar inderdaad, dat ben ik. Maar ik neem aan dat er ook vrouwen zijn die vallen voor klassiek?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:12:43 #102
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_60688313
Topicstarter:
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_60688406
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:12 schreef Prik0 het volgende:
Topicstarter:
[ afbeelding ]
Wat wil je met het plaatsen van deze foto zeggen?
pi_60688408
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:12 schreef Prik0 het volgende:
Topicstarter:
[ afbeelding ]
pi_60688534
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:07 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Creatuur ...
Maar inderdaad, dat ben ik. Maar ik neem aan dat er ook vrouwen zijn die vallen voor klassiek?
Die zijn er ook, ja.

Maar die zijn 40+ en hebben al een vent.

Kap eens met dat rebelse non-conformistische gedrag en trek een t-shirt met opdruk aan, lamer!
pi_60688566
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:22 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Die zijn er ook, ja.

Maar die zijn 40+ en hebben al een vent.

Kap eens met dat rebelse non-conformistische gedrag en trek een t-shirt met opdruk aan, lamer!
Kom nou, wat nu te denken van al die studentes? Bijvoorbeeld studentes Nederlands recht, geschiedenis, Nederlands enzovoort? Het kan toch niet waar zijn dat je alleen aan de vrouw komt tegenwoordig als je in zo'n lelijk shirt rondloopt?
pi_60688596
He TS, als je van dat soort schoenen houd moet je hier eens kijken: http://www.dacquasparta.it/

Bovenste vierkantje van het logo aanklikken voor de collectie.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:37:12 #108
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_60692872
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef dagdag het volgende:

[..]

mooi maar ze glimmen me iets te veel

[ afbeelding ]

deze kopen denk ik
En die glimmen niet? Zijn verdorie net balletschoentjes
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:24 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Kom nou, wat nu te denken van al die studentes? Bijvoorbeeld studentes Nederlands recht, geschiedenis, Nederlands enzovoort? Het kan toch niet waar zijn dat je alleen aan de vrouw komt tegenwoordig als je in zo'n lelijk shirt rondloopt?
Het oog wil ook wat wat dacht je daarvan?
Enne...als je nou nog steeds op zoek bent naar een meisje, zou het dan niet een keer tijd worden om van die bizar sneue principes af te stappen? Die werken duidelijk niet anno 2008
Suffering from Oblomow's
pi_60693173
Wat een pauperschoenen. Ze glimmen net als de hoofden en het haar van Guido's .
Doe mij maar Quick schoenen. Lopen heerlijk, zijn in NL gemaakt en zijn zeer duurzaam .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60693185
Ohja
floris.exe:
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60693298
Koop Bikkembergs, mijn zoon. Geile pantoffelschoendingen .
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:38:33 #112
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_60694465
Wat een kansloos Klaagbaak topic. Ga maar lekker in Lifestyle tieren ofzo.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_60695582
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Deze zij wel tof! En kosten maar 89 euro.

[ afbeelding ]
Je bent opgelicht
Ik heb ze bij de perry voor 79,99 !
pi_60699600
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat een pauperschoenen. Ze glimmen net als de hoofden en het haar van Guido's .
Doe mij maar Quick schoenen. Lopen heerlijk, zijn in NL gemaakt en zijn zeer duurzaam .
Inderdaad!
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:42:04 #115
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_60701490
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:24 schreef floris.exe het volgende:
Nederlands recht, check! Ik kan me alleen even niet zo goed inleven in wat jij dan precies draagt. Tshirts met een opdruk vind je om onduidelijke redenen stom. Wat vind je dan wel leuk?
pi_60701580
Shirts met opdruk zijn voor arrogante mensen natuurlijk.
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:52:09 #117
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_60701684
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
Shirts met opdruk zijn voor arrogante mensen natuurlijk.
En Rechtenstudenten, geschiedenisstudenten en studenten Nederlands houden niet van arrogante mensen natuurlijk. Ik zie z'n punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')