Het boek is nog niet uit. De PvdA is niet zo hijgerig doorgaans en wachten meestal tot ze ze wat meer weten maar dat snappen veel politici niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:06 schreef Oud_student het volgende:
Hoe is het inmiddels met de PvdA? Hebben ze al een standpunt inzake de affaire Duyvendak?
ofzijn ze zich nog steeds aan het "beraden"
Ik denk dat de PvdA nog geen standpunt in wil nemen zodat ze straks nog alle kanten op kunnen draaien. Maar net wat ze straks voor de peiling goed uit komt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:06 schreef Oud_student het volgende:
Hoe is het inmiddels met de PvdA? Hebben ze al een standpunt inzake de affaire Duyvendak?
ofzijn ze zich nog steeds aan het "beraden"
De PvdA wacht tegenwoordig totdat alle mensen die meetellen hun mening hebben uitgesproken, want dan hoeft de PvdA niet meer achteraf te draaien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Het boek is nog niet uit. De PvdA is niet zo hijgerig doorgaans en wachten meestal tot ze ze wat meer weten maar dat snappen veel politici niet.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De PvdA wacht tegenwoordig totdat alle mensen die meetellen hun mening hebben uitgesproken, want dan hoeft de PvdA ze niet meer achteraf te draaien.
Denken zij dan dat Duyvendak bij een brandend ministerie inbrak om een serie kinderen en zwangere vrouwen te redden die daar opgesloten waren omdat het deur in het slot was gevallen? Sorry hoor, maar alle feiten van deze zaak zijn onderhand al bekend. Gezien dit in 1985 gebeurd is en Duyvendak erkent dat hij het was is er weinig om nog toe te voegen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:08 schreef SCH het volgende:
Het boek is nog niet uit. De PvdA is niet zo hijgerig doorgaans en wachten meestal tot ze ze wat meer weten maar dat snappen veel politici niet.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:19 schreef erasmusman het volgende:
[..]
Denken zij dan dat Duyvendak bij een brandend ministerie inbrak om een serie kinderen en zwangere vrouwen te redden die daar opgesloten waren omdat het deur in het slot was gevallen? Sorry hoor, maar alle feiten van deze zaak zijn onderhand al bekend. Gezien dit in 1985 gebeurd is en Duyvendak erkent dat hij het was is er weinig om nog toe te voegen.
Punt!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Oud_student het volgende:
Ik zal wel weer een complotdenker zijn
Hij was wel medeplichtig en heler...quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef SCH het volgende:De eerste fout die je maakt is dat Duyvendak helemaal niet heeft ingebroken. Hij is niet in dat ministerie geweest.
Daar hoef je geen complotdenker voor te zijn, want objectief gezien is het inderdaad verdacht.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Oud_student het volgende:
Ik zal wel weer een complotdenker zijn, maar uit het feit dat de PvdA op z'n minst terughoudend is met een veroordeling trek ik de conclusie dat er wat meer achter steekt.
GL is immers een concurrent van de PvdA en elke gelegenheid om je conculega's pootje te lichten wordt in Den Haag aangegrepen. Misschien weet Duyvendak bepaalde zaken die ook voor de PvdA nadelig kunnen zijn ?
Als hij niet heeft ingebroken waarom heeft ie dan de inbraak bekend?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef SCH het volgende:De eerste fout die je maakt is dat Duyvendak helemaal niet heeft ingebroken. Hij is niet in dat ministerie geweest.
Dat zou ook wel eens een hele goede verklaring kunnen zijn op het gedrag van de PvdA. Dat zou mij trouwens niet verbazen aangezien dat bepaalde linkse activisten graag samen klitten maar wel een andere politieke voorkeur hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Oud_student het volgende:
Ik zal wel weer een complotdenker zijn, maar uit het feit dat de PvdA op z'n minst terughoudend is met een veroordeling trek ik de conclusie dat er wat meer achter steekt.
GL is immers een concurrent van de PvdA en elke gelegenheid om je conculega's pootje te lichten wordt in Den Haag aangegrepen. Misschien weet Duyvendak bepaalde zaken die ook voor de PvdA nadelig kunnen zijn ?
Nee hoor er staat toch echt wel een kommaquote:
Je suggereert nl. ook dat er meer te weten valt, zijn we het toch eensquote:Het boek is nog niet uit. De PvdA is niet zo hijgerig doorgaans en wachten meestal tot ze ze wat meer weten maar dat snappen veel politici niet.
Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij er bij was. Je moet je er wel even in verdiepen. Denk jij dan dat hij in het miinisterie is geweest?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Als hij niet heeft ingebroken waarom heeft ie dan de inbraak bekend?![]()
Hij is niet binnen geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Als hij niet heeft ingebroken waarom heeft ie dan de inbraak bekend?![]()
Ik verwacht eerder dat men even af wacht welke reactie politiek gezien de beste is...quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat zou ook wel eens een hele goede verklaring kunnen zijn op het gedrag van de PvdA.
Kopieerder vooral.quote:
Het brein van een operatie wordt toch meestal ook zwaarder veroordeeld dan de handlangers die het eigenlijk werk doen toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef DS4 het volgende:
Hij is niet binnen geweest.
Dat gebeurt wel vaker dat het brein van de operatie niet het vuile werk op knapt.
Dus hij was verantwoordelijk voor de eigenlijke verspreiding. Dus dan heeft hij de grootste fout begaan zeker als je het in het tijdsbeeld van de koude oorlog plaatst.quote:
Het brein? Waar baseer je dat op? Chef kopietjes was ie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef DS4 het volgende:
Dat gebeurt wel vaker dat het brein van de operatie niet het vuile werk op knapt.
Hij heeft de schijn een beetje tegen, vooral doordat hij zichzelf bij gevoelige onderwerpen heeft tegengesproken (hetgeen ook zeer kwalijk is), maar in mijn ogen is daarmee de assumptie dat hij een belangrijke rol bij RaRa heeft gespeeld nog niet gerechtvaardigd. Je zou kunnen zeggen dat hij er dichtbij moet hebben gezeten, maar dat impliceert niet dat hij (volledige) kennis ervan had, laat staan dat hij deel heeft genomen aan enige acties.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar ben ik van op de hoogte, maar ik vermoed ook dat duijvendak in die splinter heeft gezeten of er in ieder geval heel dicht tegenaan heeft gezeten (dus met wetenschap).
Duijvendak was niet zo maar een radertje...
O, nu was hij ineens het sukkeltje die slechts kopietjes maakte en van niets wist? Wie probeer je toch voor de gek te houden. Hij was medeplichtig (=feit) en heler (=feit).quote:
Als je goed leest dan zie je dat ik het ook corrigeer. Die tweematenkaart moet je niet trekken als deze ongepast is. Dan wordt het nl. een beetje zielig...quote:Het maakt mij niet uit welk oordeel je er aan geeft. Het valt alleen op hoe weinig mensen zich er echt in verdiepen. Zo'n Martijn die zich hier suf post maar dus niet eens de hoofdlijnen kent. Treurig toch? Dat moet jij als feitenneuker ook genant vinden.
Dat weet ik niet. Dan zou ik moeten weten hoe e.e.a. is gegaan. Als een domme lul erbij is betrokken voor het vuile werk dan zouden de bedenkers inderdaad snel een grotere draai om de oren kunnen krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Het brein van een operatie wordt toch meestal ook zwaarder veroordeeld dan de handlangers die het eigenlijk werk doen toch?
Dat ontken ik toch ook niet. Ik moest alleen lachen omdat jij hem nu ineens tot brein bombardeert.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, nu was hij ineens het sukkeltje die slechts kopietjes maakte en van niets wist? Wie probeer je toch voor de gek te houden. Hij was medeplichtig (=feit) en heler (=feit).
Laat ik het zo zeggen. Jij claimt nu dat duijvendak een ongelovelijke sukkel is met het IQ van een schoenveter die verstandelijk beperkt is. Dat mag hoor. Maar ik kan mij niet voorstellen dat je die weg wil bewandelen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:33 schreef SCH het volgende:
Het brein? Waar baseer je dat op? Chef kopietjes was ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |