abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60703110
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:06 schreef Oud_student het volgende:
Hoe is het inmiddels met de PvdA? Hebben ze al een standpunt inzake de affaire Duyvendak?
ofzijn ze zich nog steeds aan het "beraden"
Het boek is nog niet uit. De PvdA is niet zo hijgerig doorgaans en wachten meestal tot ze ze wat meer weten maar dat snappen veel politici niet.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:12:18 #127
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60703180
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:06 schreef Oud_student het volgende:
Hoe is het inmiddels met de PvdA? Hebben ze al een standpunt inzake de affaire Duyvendak?
ofzijn ze zich nog steeds aan het "beraden"
Ik denk dat de PvdA nog geen standpunt in wil nemen zodat ze straks nog alle kanten op kunnen draaien. Maar net wat ze straks voor de peiling goed uit komt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60703189
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Het boek is nog niet uit. De PvdA is niet zo hijgerig doorgaans en wachten meestal tot ze ze wat meer weten maar dat snappen veel politici niet.
De PvdA wacht tegenwoordig totdat alle mensen die meetellen hun mening hebben uitgesproken, want dan hoeft de PvdA niet meer achteraf te draaien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:14:08 #129
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_60703209
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De PvdA wacht tegenwoordig totdat alle mensen die meetellen hun mening hebben uitgesproken, want dan hoeft de PvdA ze niet meer achteraf te draaien.
Pugna Pro Patria
pi_60703250
Veel partijen hebben nog niet gereageerd. Alleen de VVD en de PVV waren nogal hysterisch.
pi_60703307
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:08 schreef SCH het volgende:

Denken zij dan dat Duyvendak bij een brandend ministerie inbrak om een serie kinderen en zwangere vrouwen te redden die daar opgesloten waren omdat het deur in het slot was gevallen? Sorry hoor, maar alle feiten van deze zaak zijn onderhand al bekend. Gezien dit in 1985 gebeurd is en Duyvendak erkent dat hij het was is er weinig om nog toe te voegen.
pi_60703354
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:19 schreef erasmusman het volgende:

[..]

Denken zij dan dat Duyvendak bij een brandend ministerie inbrak om een serie kinderen en zwangere vrouwen te redden die daar opgesloten waren omdat het deur in het slot was gevallen? Sorry hoor, maar alle feiten van deze zaak zijn onderhand al bekend. Gezien dit in 1985 gebeurd is en Duyvendak erkent dat hij het was is er weinig om nog toe te voegen.
De eerste fout die je maakt is dat Duyvendak helemaal niet heeft ingebroken. Hij is niet in dat ministerie geweest.
pi_60703401
Ik zal wel weer een complotdenker zijn, maar uit het feit dat de PvdA op z'n minst terughoudend is met een veroordeling trek ik de conclusie dat er wat meer achter steekt.
GL is immers een concurrent van de PvdA en elke gelegenheid om je conculega's pootje te lichten wordt in Den Haag aangegrepen. Misschien weet Duyvendak bepaalde zaken die ook voor de PvdA nadelig kunnen zijn ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_60703448
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Oud_student het volgende:
Ik zal wel weer een complotdenker zijn
Punt!
pi_60703486
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef SCH het volgende:

De eerste fout die je maakt is dat Duyvendak helemaal niet heeft ingebroken. Hij is niet in dat ministerie geweest.
Hij was wel medeplichtig en heler...

En zoals het spreekwoordt luidt: de heler is erger dan de steler. Waarvan akte!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_60703494
quote:
Ik zal wel weer een complotdenker zijn, maar uit het feit dat de PvdA op z'n minst terughoudend is met een veroordeling trek ik de conclusie dat er wat meer achter steekt.
GL is immers een concurrent van de PvdA en elke gelegenheid om je conculega's pootje te lichten wordt in Den Haag aangegrepen. Misschien weet Duyvendak bepaalde zaken die ook voor de PvdA nadelig kunnen zijn ?
Daar hoef je geen complotdenker voor te zijn, want objectief gezien is het inderdaad verdacht.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:28:30 #137
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60703499
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef SCH het volgende:
Als hij niet heeft ingebroken waarom heeft ie dan de inbraak bekend?
quote:
Dat zou ook wel eens een hele goede verklaring kunnen zijn op het gedrag van de PvdA. Dat zou mij trouwens niet verbazen aangezien dat bepaalde linkse activisten graag samen klitten maar wel een andere politieke voorkeur hebben.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60703531
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef SCH het volgende:
Punt!
Nee hoor er staat toch echt wel een komma
Maar jij doet ook aan speculatie
quote:
Je suggereert nl. ook dat er meer te weten valt, zijn we het toch eens
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_60703541
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij er bij was. Je moet je er wel even in verdiepen. Denk jij dan dat hij in het miinisterie is geweest?
pi_60703556
quote:

Hij is niet binnen geweest.

Dat gebeurt wel vaker dat het brein van de operatie niet het vuile werk op knapt.
pi_60703575
quote:

Dat zou ook wel eens een hele goede verklaring kunnen zijn op het gedrag van de PvdA.
Ik verwacht eerder dat men even af wacht welke reactie politiek gezien de beste is...
pi_60703578
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hij was wel medeplichtig en heler...
Kopieerder vooral.

Het maakt mij niet uit welk oordeel je er aan geeft. Het valt alleen op hoe weinig mensen zich er echt in verdiepen. Zo'n Martijn die zich hier suf post maar dus niet eens de hoofdlijnen kent. Treurig toch? Dat moet jij als feitenneuker ook genant vinden.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:32:31 #143
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60703584
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef DS4 het volgende:
Hij is niet binnen geweest.

Dat gebeurt wel vaker dat het brein van de operatie niet het vuile werk op knapt.
Het brein van een operatie wordt toch meestal ook zwaarder veroordeeld dan de handlangers die het eigenlijk werk doen toch?
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef SCH het volgende:
Kopieerder vooral.
Dus hij was verantwoordelijk voor de eigenlijke verspreiding. Dus dan heeft hij de grootste fout begaan zeker als je het in het tijdsbeeld van de koude oorlog plaatst.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60703606
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef DS4 het volgende:

Het brein? Waar baseer je dat op? Chef kopietjes was ie.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:35:52 #145
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60703676
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Daar ben ik van op de hoogte, maar ik vermoed ook dat duijvendak in die splinter heeft gezeten of er in ieder geval heel dicht tegenaan heeft gezeten (dus met wetenschap).

Duijvendak was niet zo maar een radertje...
Hij heeft de schijn een beetje tegen, vooral doordat hij zichzelf bij gevoelige onderwerpen heeft tegengesproken (hetgeen ook zeer kwalijk is), maar in mijn ogen is daarmee de assumptie dat hij een belangrijke rol bij RaRa heeft gespeeld nog niet gerechtvaardigd. Je zou kunnen zeggen dat hij er dichtbij moet hebben gezeten, maar dat impliceert niet dat hij (volledige) kennis ervan had, laat staan dat hij deel heeft genomen aan enige acties.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:36:58 #146
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60703709
tvp
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_60703817
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef SCH het volgende:

Kopieerder vooral.
O, nu was hij ineens het sukkeltje die slechts kopietjes maakte en van niets wist? Wie probeer je toch voor de gek te houden. Hij was medeplichtig (=feit) en heler (=feit).
quote:
Het maakt mij niet uit welk oordeel je er aan geeft. Het valt alleen op hoe weinig mensen zich er echt in verdiepen. Zo'n Martijn die zich hier suf post maar dus niet eens de hoofdlijnen kent. Treurig toch? Dat moet jij als feitenneuker ook genant vinden.
Als je goed leest dan zie je dat ik het ook corrigeer. Die tweematenkaart moet je niet trekken als deze ongepast is. Dan wordt het nl. een beetje zielig...

Het oordeel heler gaf Duijvendak bij Nova zelf overigens ook. Dus zo gek is het niet, of wel?
pi_60703867
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef Martijn_77 het volgende:

Het brein van een operatie wordt toch meestal ook zwaarder veroordeeld dan de handlangers die het eigenlijk werk doen toch?
Dat weet ik niet. Dan zou ik moeten weten hoe e.e.a. is gegaan. Als een domme lul erbij is betrokken voor het vuile werk dan zouden de bedenkers inderdaad snel een grotere draai om de oren kunnen krijgen.
pi_60703908
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, nu was hij ineens het sukkeltje die slechts kopietjes maakte en van niets wist? Wie probeer je toch voor de gek te houden. Hij was medeplichtig (=feit) en heler (=feit).
Dat ontken ik toch ook niet. Ik moest alleen lachen omdat jij hem nu ineens tot brein bombardeert.
pi_60703998
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:33 schreef SCH het volgende:

Het brein? Waar baseer je dat op? Chef kopietjes was ie.
Laat ik het zo zeggen. Jij claimt nu dat duijvendak een ongelovelijke sukkel is met het IQ van een schoenveter die verstandelijk beperkt is. Dat mag hoor. Maar ik kan mij niet voorstellen dat je die weg wil bewandelen.

Iemand die werkelijk niets anders heeft gedaan dan uit het niets een leuk document onder de neus geschoven te krijgen en dat op een kopieerapparaat leggen, op 1, 0, 0, start drukken en dat was het dan, die moet echt helemaal idioot zijn om zichzelf aan te wijzen als betrokken bij de inbraak en als heler.

Duijvendak is berekenend en allesbehalve dom. Dus jouw kwalificaties zijn te zot voor woorden. Alleen maar wat kopietjes maken... Jaap Grimm....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')