Mijn vader gaf me ooit eens de tip: Mensen zeggen heel snel dat ze volwassen zijn en dat ze hun emoties beheersen, maar dat is voor de meeste mensen niet waar. Ook al ben je 50 dan nog kun je niet altijd je emoties goed verwoorden dus op zo'n jonge leeftijd moet je niet verwachten dat men altijd precies weet wat ze voelen.quote:
klinkt als bindingsangstquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:22 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar dan zegt ze:
Alles wat ik zeg is toch verkeerd
Ik kan nooit iets goed doen
Zo gaat het altijd bij mij in relaties, na een paar maanden zoek ik ruzie en doe ik zo.
EN wellicht was het gaan samenwonen een heel slecht idee omdat al zo snel te doen, maar het klikte zo goed, waren ook al samen weggeweest en al die tijd onafscheidelijk en dachten elkaar dus wel heel goed te kennen al.
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
En jij bent 26?
Althans als daar de 26 voor staat in je profielnaam.
Ik ben er helemaal niet in thuis.quote:
Ik ken ook een stel dat na 1 maand ging samen wonen, na 1 jaar al getrouwd was en nu nog steeds bij elkaar is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:02 schreef Buttercup het volgende:
With all due respect, ik vind het ook wel heel hals over kop om na slechts twee maanden relatie al samen te gaan wonen. Leer elkaar eerst eens beter kennen, denk ik dan
Dit klinkt heel logisch. Ik heb zelf ook moeite mee maar de afgelopen 2 jaar veel aangewerkt en gaat een heel stuk beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn vader gaf me ooit eens de tip: Mensen zeggen heel snel dat ze volwassen zijn en dat ze hun emoties beheersen, maar dat is voor de meeste mensen niet waar. Ook al ben je 50 dan nog kun je niet altijd je emoties goed verwoorden dus op zo'n jonge leeftijd moet je niet verwachten dat men altijd precies weet wat ze voelen.
Ze is gewoon even met zichzelf in de war, laat haar even met rust, hoop dat ze een beetje aan zelfreflectie doet, en wie weet komt het goed. Zo niet moet ze nog eerst zichzelf vinden en kan je er sowieso niets aan doen.
Mijn ervaring: als vrouwen aandacht nodig hebben, willen praten en je hebt het gevoel dat er iets mis is, maak dan gebruik van het moment! Lekker slapen terwijl zij zichzelf ligt op te vreten? Niet handigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Nee juist totaal niet.
Ik wilde lekker slapen en toen begon zij vervelend te doen en mij te irriteren en uit te dagen.
Zelf wist ze niet waarom maar ze had daar behoefte of zin aan zei ze de volgende ochtend.
Ze wist het allemaal niet en werd gek van zich zelf.
Eigenlijk zijn vrouwen ook gewoon onmogelijke wezens. Als je als man aan ze vraagt: is er iets? Wil je praten? Dan is het antwoord steevast altijd: nee. Maar intussen wil ze dan eigenlijk wel praten en als je niet doorvraagt, worden ze alleen nog kwader. Onmogelijk, echt. (ehm ja ben een meisje ja)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:07 schreef tslh het volgende:
[..]
Mijn ervaring: als vrouwen aandacht nodig hebben, willen praten en je hebt het gevoel dat er iets mis is, maak dan gebruik van het moment! Lekker slapen terwijl zij zichzelf ligt op te vreten? Niet handigHet is vaak al heel moeilijk om informatie uit een vrouw te trekken omdat ze altijd zeggen dat er 'niks' aan de hand is, dus grijp je kans als ze wil praten.
Natuurlijk moet het ook niet zo zijn dat je te pas en te onpas naar haar pijpen danst, maar ik neem aan dat je wel merkt dat haar iets serieus dwars zit na zo veel maanden samen. Dan moet dat lekker slapen van jou maar even wachten.
Verder: natuurlijk is er geen excuus voor fysiek geweld van haar kant, al is het alleen maar duwen en trekken. Als je op dat niveau je discussies gaat voeren is er ook wat mis.
Nou vooral je laatste zinnen zijn belangrijk. Ze gaat heel snel duwen en trekken en ik denk uit pure onmacht. Maar ik heb vaak genoeg met haar gepraat over dat ze dingen moeilijk vind. Ze maakte zich erge zorgen om haar stage bijvoorbeeld. Was ze erg negatief over, dus veel over gepraat want juist alles ging goed daar. Goede cijfers, zomercontract en dat is nu zelfs verlengd voor onbetaalde tijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:07 schreef tslh het volgende:
[..]
Mijn ervaring: als vrouwen aandacht nodig hebben, willen praten en je hebt het gevoel dat er iets mis is, maak dan gebruik van het moment! Lekker slapen terwijl zij zichzelf ligt op te vreten? Niet handigHet is vaak al heel moeilijk om informatie uit een vrouw te trekken omdat ze altijd zeggen dat er 'niks' aan de hand is, dus grijp je kans als ze wil praten.
Natuurlijk moet het ook niet zo zijn dat je te pas en te onpas naar haar pijpen danst, maar ik neem aan dat je wel merkt dat haar iets serieus dwars zit na zo veel maanden samen. Dan moet dat lekker slapen van jou maar even wachten.
Verder: natuurlijk is er geen excuus voor fysiek geweld van haar kant, al is het alleen maar duwen en trekken. Als je op dat niveau je discussies gaat voeren is er ook wat mis.
http://www.gezondheidsnet(...)-je-bindingsangst-afquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:01 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal niet in thuis.
Maar ik vind het zo jammer dat ik zo weinig informatie uit haar krijg en dat ze zelf nog minder zegt.
Ze kan geen beslissingen nemen en zegt maar dan op alles ik weet het niet of wat ik zeg is toch altijd verkeerd.
Ik leerde haar kennen als een heel zeker meisje, ze vertelde me echter dat dit schein/schijn is dat ze zeer onzeker is over zichzelf.
Ze heeft ook een eetprobleem gehad en ik heb haar 1 x betrapt dat ze haar eten ging uitkotsen en ze zei dat ze me vertrouwde en vertrouwd voelde en dat ze het daarom dacht te kunnen doen.
Ze vertelde dat ze eigenlijk nog steeds erg veel moeite heeft met eten.
Hmmm klinkt interessant, juist omdat het zo goed ging en ze zei dat ze het altijd na een paar maanden heeft. Dan weet ze het niet meer. Dus ik kan me voorstellen dat ze hier gek werd vanzichzelf en wellicht van mijn aanwezigheid en dat we ons beiden niet terug konden trekken. Heb alleen woonkamer, badkamer en slaapkamer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)-je-bindingsangst-af
heb je hier misschien wat aan?
succes en sterkte heb ik zeker nodig, dank je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:09 schreef Poem het volgende:
Ik ken 't. Mijn relatie is ook net op de klippen gelopen omdat mijn vriend niet vertelde wat er in hem omging, ook al had ik van het begin af aan gezegd dat hij dat écht moest doen. Hij zei niets, omdat ik al genoeg zorgen aan m'n hoofd had.
Denk dat 't het beste is als je haar eens opzoekt, bellen of wat dan ook. Je wilt haar graag helpen, maar je weet niet hoe, omdat ze je niets vertelt. Probeer haar dat te zeggen en hopelijk ziet ze in dat je gelijk hebt.
Verder is het voor jezelf verstandig om niet teveel thuis te zitten en het gezellig te maken voor jezelf. Ga uit met vrienden, pak een bioscoopje. En zie de dingen wat zonniger in. Zij zit in een put, maar vanuit een dal kan je alleen maar omhoog en jij kan haar erbij helpen, dat zal je zien
Sterkte en succes
Precies, het klikt of het klikt niet en al zoveel gezeik in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken ook een stel dat na 1 maand ging samen wonen, na 1 jaar al getrouwd was en nu nog steeds bij elkaar is.
Als je bij elkaar past dan pas je bij elkaar en dan maakt het niet uit hoe snel je gaat samen wonen of wat dan ook.
he wat jammer nou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef Pim26 het volgende:
Het is klaar. Ze kan geen relatie hebben, dat voelt ze zich gevangen.
Hebben net gebeld, ondanks dat ze me miste in bed vannacht, om me geeft, me graag wil zien kan ze t niet.,
Ik ga dit nu accepteren met veel pijn en moeite.... bedankt voor de reacties
Als je maar goed in je oren knoopt dat het niet aan jou ligt! Kop op, ik weet wat je doormaakt, want ik heb exact hetzelfde (op het samenwonen na dan). Probeer er voor haar te zijn als vriend, want jullie kunnen het wel goed met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef Pim26 het volgende:
Het is klaar. Ze kan geen relatie hebben, dat voelt ze zich gevangen.
Hebben net gebeld, ondanks dat ze me miste in bed vannacht, om me geeft, me graag wil zien kan ze t niet.,
Ik ga dit nu accepteren met veel pijn en moeite.... bedankt voor de reacties
lekker advies zegquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:21 schreef Poem het volgende:
[..]
Als je maar goed in je oren knoopt dat het niet aan jou ligt! Kop op, ik weet wat je doormaakt, want ik heb exact hetzelfde (op het samenwonen na dan). Probeer er voor haar te zijn als vriend, want jullie kunnen het wel goed met elkaar vinden.
"Komt wel goed, schatje"
Hoe kun je elkaar nou goed kennen als zij nooit praat en haar verleden een raadsel is voor jequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:22 schreef Pim26 het volgende:
EN wellicht was het gaan samenwonen een heel slecht idee omdat al zo snel te doen, maar het klikte zo goed, waren ook al samen weggeweest en al die tijd onafscheidelijk en dachten elkaar dus wel heel goed te kennen al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |