abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60678406
De Titel zegt het al een beetje.
Maar ik word gek en moet me verhaal kwijt en hoop op goede en positieve reacties.

Me vriendin en ik leerden elkaar kennen op het werk. Ik stond er totaal niet voor open maar zij wilde graag een keer afspreken.
Na de eerste date waren we onafscheidelijk, het klikte perfect. Beiden hadden we dit nog nooit eerder gehad.
Na 2 maanden trok ze al bij mij in, nu totaal naar 4 maanden ( 2 maanden samenwonen) en na 2 kleine ruzies en 1 grote is ze vertrokken.
Mijn huisje was niet super groot, er was geen ruimte om je even terug te trekken en om alleen te zijn.
Dus we zaten altijd bij elkaar op de lip als we thuis waren.
Nu is zij weggegaan omdat zij het zelf niet meer ziet zitten.

Ze word gek in haar hoofd, alles is negatief, niets is goed meer, tot 4 dagen geleden werd ze wakker met een lach op haar gezicht, na die ruzie ineens niet meer, verder is ze erg agressief en begint snel te duwen en te trekken.
Ze wil niets positef inzien. Maar het meest erge is dat ze niets kan/wil zeggen.
Ik weet niet wat ze voelt, wat er in haar hoofd omgaat.
Ze is nu naar haar ouders tijdelijk, maar ze heeft gezegd dat ze mij nog wil zien, dat ze me niet kwijt wilt,
maar ze zegt soms ook dat t zo niet kan...( m.i. zegt ze dat ze niet verder wil, maar dit ontkent ze als k t zeg)
Toen ze gisteren haar spullen inpakte wist ze ook niet wat te zeggen, ze zegt ik weet niet wat ik wil, wat ik moet, ik moet even alleen zijn, ik word gek in me hoofd... Ik zie het niet meer zitten.

Mijn probleem is nu gewoon van wat moet ik doen.. Kontact zoeken? Proberen met haar te praten? Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Ik lig in het bed waarin wij de afgelopen 3 maanden iedere dag sliepen, ik zit op de bank waarop wij iedere avond zaten ( als we beide thuis waren) alles doet me denken aan haar.
Ik word gek in me hoofd... Ik mis haar onwijs..
pi_60678553
Waar ging die erge ruzie over als ik vragen mag?
pi_60678599
Zij kan er niet tegen als ik ''veel'' drink. Dus af en toe 8 biertjes ofzo... Daar voelt zij zich erg slecht door.
Tevens heb ik voor haar tijd wel is drugs gebruikt en ze is heel bang dat ik dit weer doe en dat spookt erg door haar hoofd.
Maar de ruzie ging eigenlijk nergens over, maar zij werd erg fysiek en ik wilde gewoon slapen, dus toen dingen gezegd tegen elkaar.
ZOals van ik wil je niet meer, ik dacht dat ik je kende maar ik ken je niet, je maakt je zelf kapot, duwen en trekken en slaan van haar kant. Verder zeiden we gewoon dingen om elkaar erg te kwetsen.
Dus m.i. niet eens een erge ruzie, maar zo ervaarde zij het wel.
Daarna had ze het er ook over dat ze niet tegen ruzie kan ( omdat haar ouders dit vroeger veel hadden)
Maar de ruzie kan ik me niet eens herinneren omdat ik t niet eens erg vond, behalve dat ze fysiek werd dan en dat ik erg gemene dingen zei en dat heeft ze zich erg aangetrokken.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:09:58 #4
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_60678607
Ik ken 't. Mijn relatie is ook net op de klippen gelopen omdat mijn vriend niet vertelde wat er in hem omging, ook al had ik van het begin af aan gezegd dat hij dat écht moest doen. Hij zei niets, omdat ik al genoeg zorgen aan m'n hoofd had.
Denk dat 't het beste is als je haar eens opzoekt, bellen of wat dan ook. Je wilt haar graag helpen, maar je weet niet hoe, omdat ze je niets vertelt. Probeer haar dat te zeggen en hopelijk ziet ze in dat je gelijk hebt.

Verder is het voor jezelf verstandig om niet teveel thuis te zitten en het gezellig te maken voor jezelf. Ga uit met vrienden, pak een bioscoopje. En zie de dingen wat zonniger in. Zij zit in een put, maar vanuit een dal kan je alleen maar omhoog en jij kan haar erbij helpen, dat zal je zien

Sterkte en succes
pi_60678620
Als de ruzie over niks gaat dan vraag ik me af of de relatie sowieso wel optimaal was.
Blijkbaar reageren jullie beide anders en beide vinden het niet leuk hoe de ander reageert, dat zou in de toekomst als jullie samen blijven wel weer opnieuw voor spanning blijven zorgen.

En waarom kan ze er niet tegen dat je veel drinkt?
Slechte ervaringen met jou? Slechte ervaringen van vroeger?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:11:28 #6
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60678621
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:08 schreef Pim26 het volgende:
Verder zeiden we gewoon dingen om elkaar erg te kwetsen.
Als je dat gaat doen in een ruzie, kun je idd beter uit elkaar gaan...
pi_60678636
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:11 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Ach tijdens een ruzie zeg je soms dingen die je niet meent of niet zo bedoelt.
Maar als je echt moedwillig het doet om elkaar te kwetsen dan zit er inderdaad iets niet goed.
pi_60678658
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:11 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Dit gebeurde in boosheid.
Allebei spijt van maar ik kan snel dingen loslaten en zij bleef er maar over doorgaan
pi_60678666
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ach tijdens een ruzie zeg je soms dingen die je niet meent of niet zo bedoelt.
Maar als je echt moedwillig het doet om elkaar te kwetsen dan zit er inderdaad iets niet goed.
Lekker zwart wit, ik ken genoeg vrouwen die gewoon kwetsen om gemeen te zijn, ook al bedoelen ze het niet zo achteraf/ Een soort van in the heat of the moment ding.

(Kwalijke zaak, dat dan weer wel )
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_60678685
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:11 schreef sjimz het volgende:
Als de ruzie over niks gaat dan vraag ik me af of de relatie sowieso wel optimaal was.
Blijkbaar reageren jullie beide anders en beide vinden het niet leuk hoe de ander reageert, dat zou in de toekomst als jullie samen blijven wel weer opnieuw voor spanning blijven zorgen.

En waarom kan ze er niet tegen dat je veel drinkt?
Slechte ervaringen met jou? Slechte ervaringen van vroeger?
De relatie leek mij perfect en tot nu toe eigenlijk ook van mijn kant. Maar ik weet gewoon bijna niet wat er in haar omgaat. Ze heeft vroeger hulp gehad en toen ging het beter. Nu een tijd dus niet meer en zij zinkt langzaam weg weer.
Maar het is inderdaad wel zo dat als je nu al spanningen hebt dat deze toch weer terug komen later.

Maar tot die ruzie was alles koek en ei, allebei stralend verliefd en dolgelukkig.
Ik irriteerde me soms wel dat ze altijd om me heen was maar dat liet ik los..
Ik denk dat zij daar meer moeite mee had ( maar dit weet ik niet zeker omdat ze dit niet uit) .
Maar we praten over alles en ze smste en zei wel dat ze gek op me was en dat ze van me hield en niet zonder me kan.

Bij het afscheid toen ze spullen ging pakken en ik naar verjaardag ging zei ze dat ze niet met ruzie weg wil en dat ze me nog wil zien en dat ze me echt niet kwijt wil.
Maar als ik vroeg van dus we hebben nog iets dan kon ze daar geen antwoord op geven...
Dus eigenlijk heb ik t idee dat ze met alles wil stoppen maar dit niet durft te zeggen
pi_60678715
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lekker zwart wit, ik ken genoeg vrouwen die gewoon kwetsen om gemeen te zijn, ook al bedoelen ze het niet zo achteraf/ Een soort van in the heat of the moment ding.

(Kwalijke zaak, dat dan weer wel )
-edit-
Dat is toch in feite wat ik zeg.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:20:05 #12
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_60678717
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:17 schreef Pim26 het volgende:

[..]

De relatie leek mij perfect en tot nu toe eigenlijk ook van mijn kant. Maar ik weet gewoon bijna niet wat er in haar omgaat. Ze heeft vroeger hulp gehad en toen ging het beter. Nu een tijd dus niet meer en zij zinkt langzaam weg weer.
Maar het is inderdaad wel zo dat als je nu al spanningen hebt dat deze toch weer terug komen later.

Maar tot die ruzie was alles koek en ei, allebei stralend verliefd en dolgelukkig.
Ik denk dat zij daar meer moeite mee had ( maar dit weet ik niet zeker omdat ze dit niet uit) .
Waarom zegt ze niet waar ze mee zit? Aard van het beestje, of is er een reden zoals 'ik wil je niet tot last zijn' of iets dergelijks?
pi_60678719
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:17 schreef Pim26 het volgende:

[..]

Misschien ging het samen wonen te snel en in een te kleine ruimte.
pi_60678739
Een relatie is een aanvulling op je leven. Zoals jij het schetst lijkt het wel een opvulling. En wat is nou 6 maanden ondanks dat je iedere dag elkaar hebt gezien/ gesproken en bij elkaar geslapen?

Genoeg vrouwen die je wel zien zitten, waar je geen agressieve toestanden tegen komt.

Vrouwen die vroeger hulp hebben gehad, zijn niet de makkelijkste. Ik zou mezelf afvragen of ik dit wel zou willen.

(nee)

pi_60678754
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:20 schreef Poem het volgende:

[..]

Waarom zegt ze niet waar ze mee zit? Aard van het beestje, of is er een reden zoals 'ik wil je niet tot last zijn' of iets dergelijks?
Dat zei ik ook maar dan zegt ze:
Alles wat ik zeg is toch verkeerd
Ik kan nooit iets goed doen
Zo gaat het altijd bij mij in relaties, na een paar maanden zoek ik ruzie en doe ik zo.

EN wellicht was het gaan samenwonen een heel slecht idee omdat al zo snel te doen, maar het klikte zo goed, waren ook al samen weggeweest en al die tijd onafscheidelijk en dachten elkaar dus wel heel goed te kennen al.
pi_60678796
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:22 schreef Pim26 het volgende:

[..]

Dat zei ik ook maar dan zegt ze:
Alles wat ik zeg is toch verkeerd
Ik kan nooit iets goed doen
Zo gaat het altijd bij mij in relaties, na een paar maanden zoek ik ruzie en doe ik zo.

EN wellicht was het gaan samenwonen een heel slecht idee omdat al zo snel te doen, maar het klikte zo goed, waren ook al samen weggeweest en al die tijd onafscheidelijk en dachten elkaar dus wel heel goed te kennen al.
Maar die ruzie die kwam toch niet voort uit iets wat jij uitlokte of wel dan?
pi_60678801
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:21 schreef Devlinsect het volgende:
Een relatie is een aanvulling op je leven. Zoals jij het schetst lijkt het wel een opvulling. En wat is nou 6 maanden ondanks dat je iedere dag elkaar hebt gezien/ gesproken en bij elkaar geslapen?

Genoeg vrouwen die je wel zien zitten, waar je geen agressieve toestanden tegen komt.

Vrouwen die vroeger hulp hebben gehad, zijn niet de makkelijkste. Ik zou mezelf afvragen of ik dit wel zou willen.

(nee)

Opvulling was he sowiezo niet, ik was er totaal niet naar op zoek. Ik had een goed leven in me eentje, bewust al 2 jaar geen relatie aangegaan omdat ik dat niet zag zitten en geen behoefte aan had.
Maar nu ineens klikte alles en was alles perfect en daarom dus aanbegonnen.

Ik weet wel dat het niet lang is, maar het is gewoon zo kut. Ik voel me verlaten en in de steek gelaten en vooral omdat zij zegt, je bent zo lief voor me en je doet alles voor me maar ik word gek van me zelf en daar kan niemand me bij helpen.
pi_60678809
Dat alles tot nu toe perfect leek en jullie geen echte ruzie hadden, is natuurlijk niet echt gek in 4 maanden.
Je kunt je afvragen waarom jullie hierover ruzie kregen en waarom jullie er, zeker zo vroeg in de relatie als alles nog roze wolk zou kunnen zijn, niet over konden praten zonder ruzie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60678813
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar die ruzie die kwam toch niet voort uit iets wat jij uitlokte of wel dan?
Nee juist totaal niet.
Ik wilde lekker slapen en toen begon zij vervelend te doen en mij te irriteren en uit te dagen.
Zelf wist ze niet waarom maar ze had daar behoefte of zin aan zei ze de volgende ochtend.
Ze wist het allemaal niet en werd gek van zich zelf.
pi_60678823
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef Pim26 het volgende:

[..]

Nee juist totaal niet.
Ik wilde lekker slapen en toen begon zij vervelend te doen en mij te irriteren en uit te dagen.
Zelf wist ze niet waarom maar ze had daar behoefte of zin aan zei ze de volgende ochtend.
Ik denk serieus dat het komt omdat jullie constant op elkaars lip zitten.
Probeer eens even wat gas terug te nemen beide.
pi_60678865
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef Pim26 het volgende:

[..]

Nee juist totaal niet.
Hoe oud is ze (kon het zo snel niet vinden, sorry als je het al gepost had )? Het kan ook goed zijn dat ze inderdaad nog met zichzelf in de knoop zit en dat jij er nog niets aan kán doen ook al probeer je dat. Heeft heel vaak met een balans te vinden in jezelf te maken en bij veel mensen duurt dat even en sommige mensen vinden die balans nooit.
pi_60678877
misschien toch dit hoofdstuk afsluiten, even de pijn verwerken, en een nieuwe start maken.
sterkte.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60678889
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat het komt omdat jullie constant op elkaars lip zitten.
Probeer eens even wat gas terug te nemen beide.
Op dit moment is ze naar haar ouders en hebben we besloten dat ze hier niet meer komt wonen en dat ze weer iets voorzich zelf zoekt.
Maar het is gewoon zo moeilijk, ik weet niet wat er in haar omgaat en ik wil haar helpen en haar zeker niet kwijt.
Maar op dit moment weet ik gewoon helemaal niets over hoe en wat verder en van die onzekerheid word ik gek. Haar bellen is nu even geen optie, ze moet maar gewoon tot rust komen vind ik.
pi_60678904
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe oud is ze (kon het zo snel niet vinden, sorry als je het al gepost had )? Het kan ook goed zijn dat ze inderdaad nog met zichzelf in de knoop zit en dat jij er nog niets aan kán doen ook al probeer je dat. Heeft heel vaak met een balans te vinden in jezelf te maken en bij veel mensen duurt dat even en sommige mensen vinden die balans nooit.
Zij is 21,
pi_60678919
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:33 schreef Pim26 het volgende:

[..]

Zij is 21,
En jij bent 26?

Althans als daar de 26 voor staat in je profielnaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')