Waus.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Afellay in beeld bij Internazionale'
Door Bas Abresch
Dinsdag, 10 maart 2009, 19:28
Ibrahim Afellay staat in de serieuze belangstelling van Internazionale. Volgens de Italiaanse krant Tuttosport zouden er al gesprekken hebben plaatsgevonden tussen vertegenwoordigers van PSV en Inter.
Inter zou Afellay komende zomer willen vastleggen. Zlatan Ibrahimovic zou zijn club hebben getipt over de 22-jarige middenvelder. Ibrahimovic speelde enkele jaren voor Ajax.
Afellay is dit seizoen trefzekerder dan ooit. In 22 competitiewedstrijden maakte hij al elf goals.
Ik vind hem alleen niet echt passen bij Inter, en in dat Italiaanse voetbal zou hij altijd maar geblesseerd zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef koningdavid het volgende:
Verbaast me niets. Afellay is goed genoeg voor de Europese Top.
Net als in het Engelse en Spaanse voetbal. Is de Belgische competitie niks voor ´m?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen niet echt passen bij Inter, en in dat Italiaanse voetbal zou hij altijd maar geblesseerd zijn.²
Ze dachten het niet alleen, ze wisten het zeker! En ze hadden allemaal véél liever Urby.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef Blawh het volgende:
Ik moest wel lachen dat Ajaxfans serieus dachten (december 2008) dat Afellay niet in de basis zou komen te staan bij Ajax.
Pure bullshit.... afellay kan makkelijk meedraaien in italie. Let maar eens op. Hoop hem wel nog 1 seizoen bij psv te zienquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:12 schreef fetss het volgende:
afellay komy fysiek erg veel te kort, net zoals al die spelers van madrid tegenover liverpool.. zoals je gister kon zien..
Dat geloof je toch niet echt? Ik vond Afellay juist erg sterk in Europese wedstrijden tegen Arsenal of Liverpool. Zijn type speler is lastig te verdedigen. Niet voor niets krijgt Afellay in de Eredivisie steevast de meeste overtredingen tegen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gebasseerd op niks, Affelay wordt geslacht door elke middelmatige verdediger.
Huntelaar is een held, Afellay een smerig rotkind.quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toen Huntelaar het deed bij Donk was het de actie van de eeuw en nu is het triest?
Ik vind hem ook completer en beter dan Sneijder eigenlijk, zeker wanneer hij een lange periode fit blijft.quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef cultheld het volgende:
Vergeleken met Sneijder is Afellay een koorknaapje.
Toen Huntelaar het deed bij Donk was het een smerige actie en nu is het gaaf?quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toen Huntelaar het deed bij Donk was het de actie van de eeuw en nu is het triest?
Huntelaar maakte niet zo'n smerige overtreding van achter. Ik weet dat Affelay graag van achter dingen doet, maar dat doet hij maar bij het douchenquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het gevolg van de overtreding was maar ongelukkig. Hij wou gewoon de aanval eruit halen, Urby's been komt er nasty tussenin.... maar absoluut geen intentie om Ubry pijn te doen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Huntelaar maakte niet zo'n smerige overtreding van achter. Ik weet dat Affelay graag van achter dingen doet, maar dat doet hij maar bij het douchen
Kom op manquote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het gevolg van de overtreding was maar ongelukkig. Hij wou gewoon de aanval eruit halen, Urby's been komt er nasty tussenin.... maar absoluut geen intentie om Ubry pijn te doen.
Huntelaar was inderdaad altijd het lieverdje op het veld.
Speelt echt heerlijk overigens.
Affelay beter dan Sneijderquote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind hem ook completer en beter dan Sneijder eigenlijk, zeker wanneer hij een lange periode fit blijft.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat Afellay zich eerst maar eens bewijzen in een topcompetitie.quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind hem ook completer en beter dan Sneijder eigenlijk, zeker wanneer hij een lange periode fit blijft.
ik wou net zeggen, iemand had dat ding nog in zijn icoontje zittenquote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Uit hem zul je nooit een zinnig antwoord krijgen mbt Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 17:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kom op manDe bal was hem al voorbij toen hij die tackle inzette, dan ben je gewoon altijd te laat. Was gewoon doelbewust neerhalen.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 19 april 2009 17:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kom op manDe bal was hem al voorbij toen hij die tackle inzette, dan ben je gewoon altijd te laat. Was gewoon doelbewust neerhalen.
Dat begrijp ik dus ook niet. Toen was het een heldenactie om even voor Donk langs te glijden, maar nu is het ineens not done. Ik weet dat de voetbalsupporter gigantisch hypocriet is, maar je moet dit dan ook kunnen hebben/waarderen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij had hem ook aan zijn shirt kunnen trekken. Je weet dat een tackle van achteren problemen gaat opleveren.quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Hij wou de aanval die er dreigde te komen eruit te halen.. anders kon Urby immers nog een eind doorlopen. Hij tackelt hem, absoluut niet hard, om gewoon een vrije trap tegen te krijgen en geel te krijgen. Uiteindelijk zonder dat de intentie er is in mijn ogen komen de benen van Afellay en Urby verkeerd in elkaar, waardoor Urby zo geblesseerd raakt.
In 10 andere zelfde overtredingen houdt het slachtoffer er een vies broekje aan over.
Dat was ook triest, vier gewoon lekker je feestje zonder een ander te vernederen maar ja dit is niet de eerste keer dat Affelay het nodig vindt om op zo'n manier iets te vieren.quote:Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet. Toen was het een heldenactie om even voor Donk langs te glijden, maar nu is het ineens not done. Ik weet dat de voetbalsupporter gigantisch hypocriet is, maar je moet dit dan ook kunnen hebben/waarderen.
Eens. Werkelijk belachelijk zoals er hier gereageerd wordt.quote:Op zondag 19 april 2009 17:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet. Toen was het een heldenactie om even voor Donk langs te glijden, maar nu is het ineens not done. Ik weet dat de voetbalsupporter gigantisch hypocriet is, maar je moet dit dan ook kunnen hebben/waarderen.
Inderdaad.quote:
En Huntelaar bij Donk is natuurlijk weer geweldig?quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Affelay over zijn provocerende gedrag richting Vertonghen.
''Wie de baal kaatst, kan de bal terugverwachten.''
![]()
![]()
En dan haalt ie zijn gram naar aanleiding van de wedstrijd in Amsterdam. Echt hoe diep kun je zinken. Rotjong.
Niks anders te doen dan je frustratie hier afreageren? Doe je PC even uit en ga een boek lezen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
En dan haalt ie zijn gram naar aanleiding van de wedstrijd in Amsterdam. Echt hoe diep kun je zinken. Rotjong.
Dan heeft Vertonghen het dus ook, of iets in die richting bij hem gedaan.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
We weten toch wel dat Cyberia een gekleurd persoon is? (ik bedoel dus niet racistisch he)quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En Huntelaar bij Donk is natuurlijk weer geweldig?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niks anders te doen dan je frustratie hier afreageren? Doe je PC even uit en ga een boek lezen.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dan heeft Vertonghen het dus ook, of iets in die richting bij hem gedaan.
Rotjong die Vertonghen.!
Inderdaad, dan kan ik hem als avatar bij me naam zetten (net als die gozer hier van huntelaar bij donk)quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand BTW een gifje?
Ik bepaal dat jij het er op deze wijze niet leuker op maakt, dus ik geef even een tip waar je hartslag weer wat van daalt.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef cultheld het volgende:
Die 'vervelende, nare mannetjes' winnen vaak wel prijzen omdat ze een winnaarsmentaliteit hebben. Ik noem een Sneijder, Van Bommel, Cocu en ga zo maar door.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
Het blijft een etterbak, maar met etterbakjes win je wel wedstrijden.
Cocu toch niet?quote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef cultheld het volgende:
Die 'vervelende, nare mannetjes' winnen vaak wel prijzen omdat ze een winnaarsmentaliteit hebben. Ik noem een Sneijder, Van Bommel, Cocu en ga zo maar door.
Die heb ik overtredingen zien maken waar Goikoetxea en Camacho in hun gloriedagen nog een puntje aan hadden kunnen zuigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |