kijk die zakkenroller achter op de fotoquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:03 schreef Dos37 het volgende:
Zozo wat stoer van die jonge met zo'n dikke jas aan
echt een held
Hahahahquote:
Volgens mij gewoon het zelfde plaatjequote:Op maandag 23 februari 2009 16:59 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wat heb je nou veranderd tov dat vorige plaatje met het MAC logo?
Wow, waar heb je die vandaan?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Zo, net echt.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Waus.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
Beetje opletten mensen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Afellay in beeld bij Internazionale'
Door Bas Abresch
Dinsdag, 10 maart 2009, 19:28
Ibrahim Afellay staat in de serieuze belangstelling van Internazionale. Volgens de Italiaanse krant Tuttosport zouden er al gesprekken hebben plaatsgevonden tussen vertegenwoordigers van PSV en Inter.
Inter zou Afellay komende zomer willen vastleggen. Zlatan Ibrahimovic zou zijn club hebben getipt over de 22-jarige middenvelder. Ibrahimovic speelde enkele jaren voor Ajax.
Afellay is dit seizoen trefzekerder dan ooit. In 22 competitiewedstrijden maakte hij al elf goals.
Ik vind hem alleen niet echt passen bij Inter, en in dat Italiaanse voetbal zou hij altijd maar geblesseerd zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef koningdavid het volgende:
Verbaast me niets. Afellay is goed genoeg voor de Europese Top.
Net als in het Engelse en Spaanse voetbal. Is de Belgische competitie niks voor ´m?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen niet echt passen bij Inter, en in dat Italiaanse voetbal zou hij altijd maar geblesseerd zijn.²
Ze dachten het niet alleen, ze wisten het zeker! En ze hadden allemaal véél liever Urby.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:27 schreef Blawh het volgende:
Ik moest wel lachen dat Ajaxfans serieus dachten (december 2008) dat Afellay niet in de basis zou komen te staan bij Ajax.
Pure bullshit.... afellay kan makkelijk meedraaien in italie. Let maar eens op. Hoop hem wel nog 1 seizoen bij psv te zienquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:12 schreef fetss het volgende:
afellay komy fysiek erg veel te kort, net zoals al die spelers van madrid tegenover liverpool.. zoals je gister kon zien..
Dat geloof je toch niet echt? Ik vond Afellay juist erg sterk in Europese wedstrijden tegen Arsenal of Liverpool. Zijn type speler is lastig te verdedigen. Niet voor niets krijgt Afellay in de Eredivisie steevast de meeste overtredingen tegen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gebasseerd op niks, Affelay wordt geslacht door elke middelmatige verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |