abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61320481
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:26 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zijn egotripperij -het alsmaar op doel schieten ipv betere opties- kostte Ajax wel een landstitel, het is te hopen dat Ibi het zover niet laat komen. Hij is allang niet meer de verlegen jongen die achter de microfoon wegkroop.
Zulke spelers zijn er voor wat jij egotripperij noemt. Types als Afellay met extra kwaliteiten moeten in mijn ogen voor alles of niets pogingen gaan omdat ze hiermee wel wedstrijden kunnen beslissen. Als een speler als Mendez dat gaat doen dan zou ik dat niet goed vinden omdat hij minder kansrijk is. Niet alles hoeft goed, dat zie je ook bij Cristiano Ronalde bijvoorbeeld. Het voetbal van tegenwoordig is veelal een momentenspel en Afellay is zo'n momentenman. Tuurlijk, hij kan nog veel beter worden en dat gebeurt ook wel als hij zo doorgaat.
That's all folks!
pi_61320636
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zulke spelers zijn er voor wat jij egotripperij noemt. Types als Afellay met extra kwaliteiten moeten in mijn ogen voor alles of niets pogingen gaan omdat ze hiermee wel wedstrijden kunnen beslissen. Als een speler als Mendez dat gaat doen dan zou ik dat niet goed vinden omdat hij minder kansrijk is. Niet alles hoeft goed, dat zie je ook bij Cristiano Ronalde bijvoorbeeld. Het voetbal van tegenwoordig is veelal een momentenspel en Afellay is zo'n momentenman. Tuurlijk, hij kan nog veel beter worden en dat gebeurt ook wel als hij zo doorgaat.
Afellay is niet echt een momentenman, hij is de centrale spil bij PSV momenteel. Internationaal zal ieder elftal zijn best doen om hem uit te schakelen. Gezien vorig seizoen zal hij tegen Atlético al afgezaagd worden.
pi_61322159
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

Afellay is niet echt een momentenman, hij is de centrale spil bij PSV momenteel. Internationaal zal ieder elftal zijn best doen om hem uit te schakelen. Gezien vorig seizoen zal hij tegen Atlético al afgezaagd worden.
Yep, hopelijk door Sjonnie
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61327864
quote:
Ik meen dat Foppe de Haan eens van Afellay heeft gezegd dat hij blessuregevoelig is. Nou, ik geloof dat dat wel meevalt.

de Kromme ©
quote:
Op de eerste dag van de voorbereiding van Oranje op de duels met Australië en Macedonië heeft Ibrahim Afellay apart van de groep getraind. De PSV-er kampt met een enkelblessure, die hij aan de wedstrijd tegen FC Utrecht overhield.
pi_61328043
pi_61328405
Affelay wordt de beste speler van Nederland
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61328948
Ibrahim Affaley mag inmiddels wel met hoofdletters geschreven worden. Is een klasbak. En zijn onhebbelijke trekjes neem ik graag op de koop toe. Het ventje is nog jong. Hij zal met het verstrijken der jaren wel wijzer worden.
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:13:30 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61329252
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef Beschouw het volgende:
Ibrahim Affaley mag inmiddels wel met hoofdletters geschreven worden. Is een klasbak. En zijn onhebbelijke trekjes neem ik graag op de koop toe. Het ventje is nog jong. Hij zal met het verstrijken der jaren wel wijzer worden.
Hij kan een aardig balletje trappen maar moet eerst nog constanter worden, minder blessures krijgen en zich gedragen als een vent in het veld. En niet meer als het kleine onderdeurtje van net 17 jaar wat beschermd moet worden tegen de grote boze meneertjes in het seniorenvoetbal.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61329482
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef Beschouw het volgende:
En zijn onhebbelijke trekjes neem ik graag op de koop toe. Het ventje is nog jong. Hij zal met het verstrijken der jaren wel wijzer worden.
En dat is precies waarom Nederland kansloos is voor een wereldtitel. Als Afellay nét even die bal eerder zou willen afspelen, dan kan zijn team vaker over hem beschikken. Niemand die dat echter belangrijk vindt: "loop jij je maar mooi kapot met die bal, klasbak". Tegen de tijd dat ie afgekeurd kan, zal ie begrijpen wat er fout ging.
pi_61374650
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:20 schreef okee6 het volgende:

[..]

En dat is precies waarom Nederland kansloos is voor een wereldtitel. Als Afellay nét even die bal eerder zou willen afspelen, dan kan zijn team vaker over hem beschikken. Niemand die dat echter belangrijk vindt: "loop jij je maar mooi kapot met die bal, klasbak". Tegen de tijd dat ie afgekeurd kan, zal ie begrijpen wat er fout ging.
En je weet zeker dat je het nu niet over Robben hebt?
Keep the faith!!
pi_61377544
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij kan een aardig balletje trappen maar moet eerst nog constanter worden, minder blessures krijgen en zich gedragen als een vent in het veld. En niet meer als het kleine onderdeurtje van net 17 jaar wat beschermd moet worden tegen de grote boze meneertjes in het seniorenvoetbal.
Hij was vorig seizoen continu bepalend voor PSV, als dat niet constant is. Hij moet er meer in gaan schieten, maar dat heeft ook met de opstelling van de ploeg te maken. Vorig jaar moest hij het in balbezit alleen doen, de bal van achter ophalen, en het liefst ook nog zelf inschieten. Nu is er met Amrabat iemand die ook tegenstanders bindt, en met Wuytens iemand die het spel verdeelt. Waardoor hij zich bezig kan houden met wat hij moet doen, acties maken en scoren. Dit seizoen wordt het seizoen van Afellay.
pi_61386086
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:01 schreef Solstice het volgende:

[..]

Hij was vorig seizoen continu bepalend voor PSV, als dat niet constant is.
Meneer lag anders steeds in het gras. Ook tegen Fiorentina, waar men over zijn weinig dodelijke dwarrelpasses niet uitgesproken raakte. Dan hebben we het nog niet over de onnodige schorsingen op belangrijke momenten gehad.

Laat maar zien Ibi.
  zondag 14 september 2008 @ 12:35:41 #63
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61617832
Weer uitstekend gisteren. Pijnlijk dat PSV maar 15 miljoen zal krijgen vanwege een clausule, want anders konden ze met gemak 30 a 40 miljoen voor hem krijgen. Mits hij overigens niet weer een blessuregevoelig jaar krijgt.
pi_61617941
Wel nog een kanttekening bij zijn goal: het amateurisme van Jaggy (die was 't toch?) bij het ingaan van de duel was stuitend. Verder is Afellay gewoon een hele goeie voetballer, zeker voor de nationale competitie.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_61617968
Ik ben wel benieuwd hoe ie het in het buitenland zou doen. Hij lijkt de Eredivsie nu ontgroeid, maar het seizoen is nog maar net begonnen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61618819
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ie het in het buitenland zou doen. Hij lijkt de Eredivsie nu ontgroeid, maar het seizoen is nog maar net begonnen.
Ik ook.

Ik betwijfel trouwens of Afellay zo'n goede wedstrijd had gespeeld als hij tegen Kaita stond. Ik noem het wanbeleid van Sparta dat ze Kaita voor weinig wegdoen 'omdat ze nooit met zo'n type speler spelen', en dan de eerste de beste wedstrijd wel zo'n rol te gebruiken (door een speler die dat uberhaupt niet kan).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61618837
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik ook.

Ik betwijfel trouwens of Afellay zo'n goede wedstrijd had gespeeld als hij tegen Kaita stond. Ik noem het wanbeleid van Sparta dat ze Kaita voor weinig wegdoen 'omdat ze nooit met zo'n type speler spelen', en dan de eerste de beste wedstrijd wel zo'n rol te gebruiken (door een speler die dat uberhaupt niet kan).
Ik denk dat het ook had te maken dat ze hierdoor een grote salariskostenpost kwijt zijn omdat Kaita geen EU'er is.
Maar dat is weer een andere discussie.
(En had hij niet gewoon een gelimiteerde transfersom?)
pi_61618981
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook had te maken dat ze hierdoor een grote salariskostenpost kwijt zijn omdat Kaita geen EU'er is.
Maar dat is weer een andere discussie.
(En had hij niet gewoon een gelimiteerde transfersom?)
Zo'n lage gelimiteerde transfersom zou wel ridicuul geweest zijn, aangezien het oogpunt van Sparta eigenlijk gewoon harde doekoe verdienen was. Nu hebben ze hem voor ongeveer gelijke (of zelfs lagere) prijs verkocht.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_62284440
http://www.thesun.co.uk/s(...)l/article1790340.ece

For he's a jolly good Afella

ARSENE WENGER is ready to make a £6million raid for PSV Eindhoven starlet Ibrahim Afellay.

The Arsenal boss has been impressed by the 22-year-old, who can play anywhere in midfield.

Afellay has 11 Holland caps after rejecting Morocco’s approaches and faced Arsenal in the Champions League two seasons ago.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_62284574
6 miljoen pond? Gaat hem niet worden denk ik...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:57:32 #71
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_62284876
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:44 schreef koningdavid het volgende:
6 miljoen pond? Gaat hem niet worden denk ik...
Lijkt me niet nee
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_62284953
Zal blij zijn als die jankerd weg is uit Nederland.
Hij dit seizoen toch echt aan zijn mentale weerbaarheid moeten werken anders krijgt ie het erg zwaar.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62285108
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef navigator het volgende:
Zal blij zijn als die jankerd weg is uit Nederland.
Hij dit seizoen toch echt aan zijn mentale weerbaarheid moeten werken anders krijgt ie het erg zwaar.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_62285837
Het is toch zo, meneer heeft de pijngrens van een larf en begint al te piepen en te schelden als iemand hebm aankijkt.
pi_62286195
Klinkt voor mij als iemand die klaar is voor het grote werk.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 oktober 2008 @ 21:43:47 #76
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62417093
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef mcyodogg het volgende:
Klinkt voor mij als iemand die klaar is voor het grote werk.
Niet zoals hij tegen Noorwegen speelde. Dat was echt behoorlijk slecht. Ik herhaal nog even een stukkie uit het N - NL topic

Dan Babel: die deed het heel goed en ik was nieuwsgierig hoe Afellay het ging doen. Ik vond het opvallend hoe veel slechter hij was. Daar waar Babel vBronkhorst nog wel eens helpt deed Afellay weinig tot niets. Waar Babel nog wel eens de diepte in duikt sukkelde Afellay een beetje naar voren, waar Babel z'n man regelmatig voorbij komt lukte Afellay dat eenmaal, om vervolgens nog slechter voor te geven dan Babel nog wel eens doet. Passend sowieso heel beroerd gespeeld door Aflleayy. Echt negen van de tien acties was zinloos, risicoloos of balverlies. Het was dat Huntelaar helemaal niets goed deed anders was Afellay de slechtste man van NL.

Was hij die wedstrijd uit vorm of is dit zijn gebruikelijke spel?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62419754
Hij speelde gewoon niet goed, kan gebeuren.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_62422196
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Doc het volgende:

[..]

Niet zoals hij tegen Noorwegen speelde. Dat was echt behoorlijk slecht. Ik herhaal nog even een stukkie uit het N - NL topic

Dan Babel: die deed het heel goed en ik was nieuwsgierig hoe Afellay het ging doen. Ik vond het opvallend hoe veel slechter hij was. Daar waar Babel vBronkhorst nog wel eens helpt deed Afellay weinig tot niets. Waar Babel nog wel eens de diepte in duikt sukkelde Afellay een beetje naar voren, waar Babel z'n man regelmatig voorbij komt lukte Afellay dat eenmaal, om vervolgens nog slechter voor te geven dan Babel nog wel eens doet. Passend sowieso heel beroerd gespeeld door Aflleayy. Echt negen van de tien acties was zinloos, risicoloos of balverlies. Het was dat Huntelaar helemaal niets goed deed anders was Afellay de slechtste man van NL.

Was hij die wedstrijd uit vorm of is dit zijn gebruikelijke spel?
hij speelde neit opd e gebruikelijke plek en had vaker voor 'safe' moeten kiezen, nu wilde ie te graag tussen 2 man door met balverlies als gevolgd.

Babel heeft overigens ook maar 2 ballen gehad dus daarvan kun je moeilijk zeggen dat die het beter deed
pi_62425446
Veel te veel lopen met de bal weer, zoals altijd. Gelukkig hoeven we ons niet druk te maken dat deze gozer veel speelminuten krijgt als iedereen fit is.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 08:56:31 #80
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_62425932
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:25 schreef navigator het volgende:
Veel te veel lopen met de bal weer, zoals altijd. Gelukkig hoeven we ons niet druk te maken dat deze gozer veel speelminuten krijgt als iedereen fit is.
Hij speelde inderdaad bijna net zo beroerd als Huntelaar inderdaad.....
pi_62426470
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar volgens mij is dit het Afellay topic
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:32:09 #82
157922 fathank
pi_62426700
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Calimeroreactie
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:53:27 #83
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_62427215
Tuurlijk
pi_62427265
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:53 schreef PyTh het volgende:
Tuurlijk
Een beetje wel want dit is natuurlijk het Afellay topic en niet het Huntelaar topic.

Het blijft vreemd met Ibi.
De ene keer speelt ie heel goed bij Nederland en de andere keer weer heel matig.
Ik denk dat hij moet afleren te veel met de bal te draven en wat vaker simpel spelen.
Als hij dat leert dan gaat het helemaal goed komen met hem.
Eis is dan wel dat hij volgend seizoen de stap moet maken naar een (sub)topper in het buitenland.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:56:29 #85
164283 Luco
Buongiorno!
pi_62427279
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Calimeroreactie
Huntelaar speelde gewoon slecht, klaar...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_62427314
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef Luco het volgende:

[..]

Klopt maar waarom moet dat in dat topic aangehaald worden?
Huntelaar heeft zijn eigen topic en daar kan dat besproken worden.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:57:55 #87
157922 fathank
pi_62427315
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef Luco het volgende:

[..]

Doet dat er toe in een topic van Ibrahim Afellay
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:06:05 #88
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_62427517
Wat een gehuil zeg.....sjeeezus
pi_62428585
En allemaal jouw schuld, jankerd!
pi_62429263
Heb de wedstrijd nauwelijks gezien maar zag wel dat Ibi als linksbuiten speelde. Dat is natuurlijk niet zijn plek, zijn spel vergelijken met dat van Babel is dus niet helemaal eerlijk, het zijn compleet verschillende spelers.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_62429903
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Heb de wedstrijd nauwelijks gezien maar zag wel dat Ibi als linksbuiten speelde. Dat is natuurlijk niet zijn plek, zijn spel vergelijken met dat van Babel is dus niet helemaal eerlijk, het zijn compleet verschillende spelers.
Eens maar ja wat wil je met zo´n bondscoach.
pi_62433361
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:41 schreef navigator het volgende:

[..]

Eens maar ja wat wil je met zo´n bondscoach.
Op een gegeven moment stond v. Persie rechtsbuiten en Afellay linksbuiten en Kuyt in de spits idd. Afellay stond niet op z'n plaats, dat klopt, maar dan nog maakte hij compleet foute beslissingen, kwam er geen pass aan en verloor hij de bal dus erg vaak. Hij wilde te graag de beslissende speler zijn leek het wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62433578
Tsja, hij ziet natuurlijk ook dat Persie, Vaart, Sneijder, Robben en Babel stuk voor stuk beter zijn, vandaar die overdreven bewijsdrift. Denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 oktober 2008 @ 23:18:21 #94
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62447953
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is een eerlijke vergelijking aangezien de bondcoach hem daar neer zet - dat vraagt dus om een directe vergelijking en dan valt op dat de jongere Babel daar dus aantoonbaar beter voetbalt dan Afellay (in ieder geval gisteren). Als het niet zijn positie is, dan is dat niet zo raar - hoewel die positie ook maar de "gemaakte" positie van Babel is. Ik bedoel - hij speelt er wel regelamtig (en ook op de andere vleugel wel), maar het is ook niet echt "zijn" positie. Maar ged, volgens mij is Afelay wel eens vaker op de vleugel neergezet. En ook al is het niet echt zijn positie, had hij nog wel beter kunnen voetballen, maar het zal wel een off-day geweest zijn.

Wat is zijn positie eigenlijk? Man achter de spits op het middenveld of zo? (ik volg PSV niet echt...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62562504
quote:
'Ik kan niet zeggen dat ik het seizoen bij PSV afmaak'

Ibrahim Afellay verlengde vorig jaar zijn contract met PSV tot 2011, maar lijkt open te staan voor een vertrek. De middenvelder kan niet beloven dat hij seizoen in Eindhoven afmaakt.

De moeizame contractonderhandelingen hebben Afellay aan het twijfelen gebracht. 'Vanaf dag één heb ik toen aangegeven dat ik graag bij PSV wilde blijven. Maar het duurde allemaal heel erg lang', zegt de 22-jarige PSV'er in het NRC Handelsblad.

'Meer dan eens dacht ik: "Jongens waar hebben we het nu over?" Ik heb mijn hele leven bij PSV gespeeld. Dan verwacht je toch dat het allemaal wat soepeler loopt', vervolgt Afellay.

'Ik kan niet zeggen dat ik het seizoen bij PSV hoe dan ook afmaak. Je kunt niets plannen in de voetballerij. Het kan van dag tot dag veranderen. Op dit moment heb ik het naar mijn zin bij PSV. We zullen wel zien wat er gebeurt.'

De transfer van Ismail Aissati naar Ajax begrijpt Afellay nog altijd niet. 'Natuurlijk mis ik Ismail heel erg bij PSV. Onze band is altijd heel sterk geweest. En nog. Daar is niets aan veranderd. We bellen nog iedere dag. Het is doodzonde dat hij weg is.'

'Hij is gewoon een fantastische speler die iedere ploeg voetballend beter kan maken. Ismail beschikt over een fantastische techniek. Hij heeft een heel goed overzicht. Ik heb er heel veel vertrouwen in dat het goed gaat komen met hem.'

Afellay zou zijn boezemvriend bij PSV in de weg hebben gestaan. 'Dat is dus niet zo. Vorig seizoen zat ik een aantal wedstrijden met schorsingen en blessures langs de kant. Maar dan speelde hij ook niet. Sterker nog; dan viel hij vaak niets eens in.'

'Het heeft denk ik met iets anders te maken. Er zijn nog maar weinig trainers die dingen durven. Ze willen geen risico’s nemen en kiezen voor zekerheid. Zonde. Want het publiek komt juist voor goed voetbal naar het stadion', besluit Afellay.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62562841
DIe is weg, mooi.
pi_62613936
quote:
Hoofdprijs voor Afellay’
Uitgegeven: 23 oktober 2008 14:46
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2008 15:00

AMSTERDAM - Geïnteresseerde clubs zullen voor Ibrahim Afellay de absolute hoofdprijs moeten betalen. De 22-jarige international van PSV heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, meldt het Eindhovens Dagblad donderdag.

In de arbeidsovereenkomst staat wel een clausule waarin is afgesproken dat Afellay een deel van de transferopbrengsten ontvangt als er meer dan vijftien miljoen euro voor de speler wordt betaald. Naar verluidt zou PSV meer dan dertig miljoen willen ontvangen voor de talentvolle middenvelder.

De kans dat Afellay al in de winterstop vertrekt is echter klein. De directie van de landskampioen liet weten dat de speler het seizoen in Eindhoven afmaakt.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:43:01 #98
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62615482
Ik dacht dat hij een clausule had? Maarja, 30 miljoen is een goed bedrag voor Afellay.
pi_62617969
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik dacht dat hij een clausule had? Maarja, 30 miljoen is een goed bedrag voor Afellay.
Is dat niet een beetje erg veel voor een speler die nauwelijk beslissend is?
pi_62621993
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voor een speler met zo'n weinig rendement is dat veel te veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')