Wat hij zegt, niets meer en niets minderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:57 schreef solem het volgende:
Je mag ook eerst zijn of haar info lezen, en daar zie je vaak staan dat ze voorwaarden scheppen voor de mensen die van hen downloaden. Ga je toch gewoon zoeken naar een ander die hetzelfde shared?
En tip: zet je soulseekport open via je router, vang je veel meer vissen.
Kan iedereen helaas overkomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Het klinkt echt alsof dit topic voor soulseeknerds is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Het klinkt echt alsof dit topic voor soulseeknerds is.
Nieuwsgroepen (snap ik niet werk met lijmweir )quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:23 schreef solem het volgende:
[..]
noem eens een beter programma dan? Of koop jij al je muziek in de cd-winkel...of erger...bij bol.com?
zo'n torrent ding.. zie op zo'n hele kleine catastrofale nucleaire explosie op de oppervlakte van een witte dwerg ster (lol) de 3 disk versie staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:23 schreef solem het volgende:
[..]
noem eens een beter programma dan? Of koop jij al je muziek in de cd-winkel...of erger...bij bol.com?
Wat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:45 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
zo'n torrent ding.. zie op zo'n hele kleine catastrofale nucleaire explosie op de oppervlakte van een witte dwerg ster (lol) de 3 disk versie staan
Staat niet altijd muziek op die ik zoekquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:42 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen (snap ik niet werk met lijmweir )
Linken naar download sites mag niet dus ik vertaal de site erg letterlijk.quote:
Moet je het op diverse momenten van de dag proberen, niet iedereen staat open de hele dag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Staat niet altijd muziek op die ik zoek
Dus die shit is te downloaden op mininova. Zeg dát dan. Gek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:55 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Linken naar download sites mag niet dus ik vertaal de site erg letterlijk.
Ik snapte hem. Nu ben ik dus een nerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dus die shit is te downloaden op mininova. Zeg dát dan. Gek..
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:23 schreef solem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:36 schreef afcajos het volgende:
[..]Op nieuwsgroepen staat lang niet altijd wat je moet hebben, soulseek is by far het beste program om vooral wat ouder spul te kunnen downloaden en vinden. Soulseek werkt prima hier, niet teveel tegelijk leechen en zelf sharen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if you could just see the beauty These things I could never describe
These pleasures a wayward distraction This is my one lucky prize
Kuch private trackersquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Op nieuwsgroepen staat lang niet altijd wat je moet hebben, soulseek is by far het beste program om vooral wat ouder spul te kunnen downloaden en vinden. Soulseek werkt prima hier, niet teveel tegelijk leechen en zelf sharen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:35 schreef Ian_Curtis het volgende:
Wat is je soulseek naam?
Maar dan GOED GESPELD.quote:NOsh?
*grinnik*quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dus die shit is te downloaden op mininova. Zeg dát dan. Gek..
*grinnik*quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:22 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Ik snapte hem. Nu ben ik dus een nerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |