Gelul moet je maar minder troep in je mond stoppen zodat het niet als een grote klomp in je maag ophoopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:02 schreef solem het volgende:
Ga je naar een verjaardag, moet je poepen en dan..je weet wel..en dan plonst het zo omhoog tegen je kont. Waarom zijn er van dat soort w.c.'s? Als ik een bidet wil ga ik wel op een bidet zitten.
Ja maar toch... als je die gewoonte met eten hebt, is het wel een probleem voor de TS.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:41 schreef thloreg het volgende:
[..]
Gelul moet je maar minder troep in je mond stoppen zodat het niet als een grote klomp in je maag ophoopt.
Onterechte klacht!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar toch... als je die gewoonte met eten hebt, is het wel een probleem voor de TS.
Vochtige toilet doekjes besparing? ja ik weet nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:35 schreef solem het volgende:
[..]
nee hoor, ik eet heel gewoon 3 keer per dag. Maar de vraag waarom mensen ooit zo'n pot hebben uitgevonden is nog steeds niet beantwoord. Ik heb zelf een toilet met een waterpas plateau. Als ik er mijn behoefte op doe krijg ik geen waterige resonantie op mijn onderkant cadeau. Het gaat er bij mij niet in dat remsporen daar de reden voor geweest zijn.
dat is geen antwoord.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
Het antwoord voor het probleem is eigenlijk al tig keer gegeven in dit topic.... gewoon een stukje toiletpapier op het water flikkeren.
Heej Hangui.
Schijttopics schijnen het goed te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:07 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben dr ook weer, gezellig topic dit elke nacht(oja ik zou nu eigenlijk willen gaan slapen)
Is al gezegt, het doel is dat de drol gelijk onder het water verdwijnt, wat ervoor zorgt dat de geur onder het water blijft...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:
[..]
dat is geen antwoord.
Ik wil namelijk weten waarom mensen die pot uberhaupt ooit ontworpen hebben, met wel doel.
Jij draagt alleen een mogelijke oplossing aan.
Maar mijn uberhippe (net zo nutteloze) zieke geest topic zit wel dicht ineensquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Schijttopics schijnen het goed te doen.![]()
Slapen kan altijd nog...
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:09 schreef solem het volgende:
[..]
dat is geen antwoord.
Ik wil namelijk weten waarom mensen die pot uberhaupt ooit ontworpen hebben, met wel doel.
Jij draagt alleen een mogelijke oplossing aan.
Dan moet je dat ff ontlasten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar mijn uberhippe (net zo nutteloze) zieke geest topic zit wel dicht ineens
Waarom leer je niet een toiletpot te gebruikenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:02 schreef solem het volgende:
Ga je naar een verjaardag, moet je poepen en dan..je weet wel..en dan plonst het zo omhoog tegen je kont. Waarom zijn er van dat soort w.c.'s? Als ik een bidet wil ga ik wel op een bidet zitten.
De oplossingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
Papiertje in leggen voordat je begint, probleem opgelost.
met een beetje bolus is proefondervindelijk bepaald toch wel 10 het minimum hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |