Wanneer je in een topic wekelijks opdrachten neerzet waarop de deelnemende users moeten reageren dmv PM en deze antwoorden een week hierna publiceert, wat gaan we dan in de tussenliggende tijd doen, baggeren? 4 delen volbaggeren alvorens er wat nieuws komt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar hoezo niet dat topic? er waren best veel tvps (dus fokkers die t willen volgen) en 7 mensen die mee wilden doen dus dat zijn best veel mensen voor het topic! kan dat jij er niet zo veel aan vind maar als je zo kijkt kun je heel veel topics dichtgooien die je kwa onderwerp niet boeien!
Ja stel je voor dat de users gaan baggeren in 1 topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer je in een topic wekelijks opdrachten neerzet waarop de deelnemende users moeten reageren dmv PM en deze antwoorden een week hierna publiceert, wat gaan we dan in de tussenliggende tijd doen, baggeren? 4 delen volbaggeren alvorens er wat nieuws komt?
sowieso zal t wel veel sneller gaan dan wekelijks! in tussentijd kunnen ze het wel over opdrachten hebben en sommige opdrachten kunnen ook in t topic... vorig jaar bij beauty & the nerd was dit ook geen probleem!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer je in een topic wekelijks opdrachten neerzet waarop de deelnemende users moeten reageren dmv PM en deze antwoorden een week hierna publiceert, wat gaan we dan in de tussenliggende tijd doen, baggeren? 4 delen volbaggeren alvorens er wat nieuws komt?
Dan kunnen wij het toch iets aanpassen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We overleggen even achter de schermen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef santax het volgende:
Lol, is het nu einde discussie ofzo?
Het topic is weeral geopend om 19:12 hoor, lieve santax.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:44 schreef santax het volgende:
Dat zijn zware onderhandelingen geloof ik he? Haal gewoon dat slotje ervan af lol.
En ik ben weer niet belangrijk genoeg om dan even te bellen hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het topic is weeral geopend om 19:12 hoor, lieve santax.
wat voor oplossing is over een verlaten spoorweg rennen nou weerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:58 schreef santax het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 uitweg...
[ afbeelding ]
Aangepast, maar gaat er ook nog wat gebeuren?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Viswijfje het volgende:
Wie word de man van Viswijfje 2008? - Ronde 2 nu is het ronde 2!!! en nog bedankt voor het openmaken
de nieuwe opdracht stond er al!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aangepast, maar gaat er ook nog wat gebeuren?
Dan klik je er niet op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het grote Breathtaking's geilheidstopic part deux
een goede reden waarom dit topic nog open is, en ik hou op met het zeer doorzienbare getroll van mij jegens TS
Koop een dagboekquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:15 schreef cerror het volgende:
Ik sluit dit achterlijke stuk bagger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |