Aangepast, maar gaat er ook nog wat gebeuren?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Viswijfje het volgende:
Wie word de man van Viswijfje 2008? - Ronde 2 nu is het ronde 2!!! en nog bedankt voor het openmaken
de nieuwe opdracht stond er al!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aangepast, maar gaat er ook nog wat gebeuren?
Dan klik je er niet op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het grote Breathtaking's geilheidstopic part deux
een goede reden waarom dit topic nog open is, en ik hou op met het zeer doorzienbare getroll van mij jegens TS
Koop een dagboekquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:15 schreef cerror het volgende:
Ik sluit dit achterlijke stuk bagger!
Stel je niet zo aan man.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef Karrs het volgende:
Foto's van de wannabe vliegtuikapers Rotterdam Airport!
Weer zo'n grappig plaatje dat iemand naar z'n dood valt omdat ie van wanhoop niets anders kan verzinnen om aan de vlammen te ontkomen
Dat je het er niet mee eens bent prima, maar om gelijk in bold moord en brand te gaan schreeuwen in 't topic is topicverneukend.quote:
't Is toch geen kwestie van 't er mee eens zijn of niet...?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat je het er niet mee eens bent prima, maar om gelijk in bold moord en brand te gaan schreeuwen in 't topic is topicverneukend.
Gewoon niet reageren is ook een optie. Dit is ONZ, geen POL of WGR o.i.d.
Kijk ook maar in m'n fotoboek, over een paar decennia leg ik ook het loodje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
't Is toch geen kwestie van 't er mee eens zijn of niet...?
En speaking of topicverneukend. Die vent die daar valt is een paar seconden later DOOD. For real.
Maar goed, jouw forum.
Dat soort dingen doe je per PM (de link onderee hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
't Is toch geen kwestie van 't er mee eens zijn of niet...?
En speaking of topicverneukend. Die vent die daar valt is een paar seconden later DOOD. For real.
Maar goed, jouw forum.
Kut, helemaal vergeten de TR optie te melden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe je per PM (de link onderee het [ afbeelding ] icoontje). En ja het waren gruwelijke beelden, maar nuchter beschouwd zie je alleen maar iemand vallen, niet iemand die een kogel door z'n hoofd krijgt. Daarom vind ik het wel kunnen.
De wat...?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Kut, helemaal vergeten de TR optie te melden. [ afbeelding ]
TR, Topic Report,quote:
topic is al een dag dichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
zeg..
willen julie even de linkjes die naar mijn open-dir verwijderen die in dit topic staan?
Ongein
posts editten kan dan toch gewoon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef murp het volgende:
[..]
topic is al een dag dicht
* murp mompelt iets met geen slapende honden wakker makken
ja hoor dat kanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
posts editten kan dan toch gewoon?
nachtbagger mag toch gewoon?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:19 schreef Het_hupt het volgende:
sry murp, ik zal wel geen nachtbaggertopics meer openen
maak je niet druk ajf, deze keer was m'n TT en OP niet goed.quote:
Doe het dan ook gewoon goed. Prutserquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maak je niet druk ajf, deze keer was m'n TT en OP niet goed.
en de verkeerde TS
mwah idd, mijn fout, but who cares?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Doe het dan ook gewoon goed. Prutser![]()
Done.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan een mod hier glorie van maken ipv gloerie
Hollands Glorie: Kansloze spelletjes presentatoren.
Nergens last van hier.quote:
Feck ja.quote:Op maandag 1 september 2008 21:29 schreef Dirkh het volgende:
Zo, ik kan hier weer beginnen met opruimen. whehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |