mmm, ik zie dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... Jullie kunnen rustig ergens in een topic baggeren gezellig doen, maar er komt gewoon geen Nachtbagger Reeks.. dat is toch niet zo erg heren en dames?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:42 schreef MLI het volgende:
Maar murp, het is wel zaterdag. Dan wordt er nooit niet gebaggerd. Ik kan me goed voorstellen dat jullie het doordeweeks niet open willen laten, maar zaterdagavond is traditioneel gezien al de baggeravond.
De nachtbaggerreeks is standaardquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:45 schreef murp het volgende:
[..]
mmm, ik zie dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... Jullie kunnen rustig ergens in een topic baggeren gezellig doen, maar er komt gewoon geen Nachtbagger Reeks.. dat is toch niet zo erg heren en dames?
Uhuquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:so sad
en Murp beseft nu pas wat voor domme fout ie gemaakt heeft maar wil geen gezichtverlies
ja, je gaat een beetje begrijpen waar ik op doel... Dit is niet om jullie allemaal af te straffen enzo, want ik hou zelf ook wel eens van een potje baggeren, alleen ik wil geen reeks, of elke avond de zelfde TT of OP...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Okay, dus een topic met als titel '' ONZ-Slowchat: Wij willen bier & Tieten'' is wel toegestaan, zolang het maar niet ''nachtbaggeren'' (of als topictitel) is?
nee, van mij part ga ik gigantisch op mn bek... ik leer er van..quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:so sad
en Murp beseft nu pas wat voor domme fout ie gemaakt heeft maar wil geen gezichtverlies
ik wil ook niet dat jullie een topics gaan verneuken.... maak gewoon een baggertopic aan zoals elke avond gebeurd. (buiten de NB reeks) ga gezellig met elkaar om en de mod sluit m smorgens...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De nachtbaggerreeks is standaardAl voor een hele lange tijd! Jij begrijpt denk ik niet wat wij bedoelen murp... Wij gaan niet iemand anders zn topic verneuken, omdat wij daar zogenaamd willen gaan baggeren! (En ja, zelfs in Onzin worden er ook topics gesloten als daar te lang gebaggerd wordt en als het nergens meer over gaat)
In 't nachtbaggertopic komen altijd dezelfde mensen!
Ik kan ook zeggen: Kun je hem gewoon open laten, dat is toch niet zo erg murp?
Beetje zelfs? Kennelijk ben jij niet in staat om het zo te formuleren dat de users in dit topic jouw standpunt, regel begrijpen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:51 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je gaat een beetje begrijpen waar ik op doel... Dit is niet om jullie allemaal af te straffen enzo, want ik hou zelf ook wel eens van een potje baggeren, alleen ik wil geen reeks, of elke avond de zelfde TT of OP...
snap je het een beetje?
Je probeert je er uit te lullen, maar het lukt je niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:51 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je gaat een beetje begrijpen waar ik op doel... Dit is niet om jullie allemaal af te straffen enzo, want ik hou zelf ook wel eens van een potje baggeren, alleen ik wil geen reeks, of elke avond de zelfde TT of OP...
snap je het een beetje?
Waarom vraag je datquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:26 schreef Jojoortje het volgende:
Murp?
Kunnen wij er nu van uit gaan dat de nachtbaggerreeksen open worden gelaten?
Aangezien er nu een nachtbaggertopic open is en we (ook een mod) flink aan het baggeren zijn?![]()
Jojoortje wil lief gevonden worden door Murp. Hij blijft immers moderator met power.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom vraag je datals hij het niet wil komt ie van zelf wel stoer een slotje neergooien
Right dat zal het zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jojoortje wil lief gevonden worden door Murp. Hij blijft immers moderator met power.
Maar Macht Erotiseert!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Right dat zal het zijn
Als die nachtbagger maar open blijft...
Wat murp bedoelt is dat ie de nodige orginaliteit mist in die nachtbaggerreeks. Heuh, het is twaalf uur, ik open een dom topic met "nachtbagger" in de TT en een nietszeggende OP. Dat kan toch beter, wees orgineel, kleedt het elke dag een beetje anders in, verzin steeds een ander thema of whatever.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:58 schreef RicoRabbit het volgende:
Dit lijkt inderdaad een poging om jezelf eruit te lullen, maar telaat![]()
Als ik volgende keer een topic aanmaak met: Klik hier en dan een Rickroll erachter, wedden dat ie dan gesloten wordt? Maar het is toch bagger?![]()
Wat jij zegt zou betekenen dat je tussen 00:00 en 06:00 allemaal baggertopics mag openen, terwijl nachtbagger juist een reeks is, waar al het bagger in 1 topic blijft
Ik heb er net een sealtje opgeplakt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:25 schreef Qwea het volgende:
Het kwaad dat Artis de Partis heet
potentieel TTT topic?
Goed punt inderdaad. Het film raden topic is nog wel echt een ONZ topic maar het Band topic werd toch wel serieus meegedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |