Heul niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alleen vind ik het jammer dat Vegeta VS Tong80 dan wel weer gewoon open is
quote:
Vroeger toen Inso nog mod was, zou betreffende mod achter de schermen binnen 2 minuten op het matje geroepen, doodgewenst en met knikkende knieeën het topic in getrapt om de boel op te ruimen en deze te sluiten, terug te zetten of zodanig achter te laten dat het acceptabel is voor de ONZ mods.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Hallo.
Ik vraag me af wat het onzinteam ervan vindt wanneer er verbaggerde/onbegrepen topics zoals deze zomaar in het zogenaamde afvoerputje onzin worden geschopt. Dit topic is overduidelijk subforumgerelateerd, en dat enkele users het nodig vonden het te verbaggeren betekent toch zeker niet dat het immer-naar-hoogwaardigheid-strevende modteam van onzin ermee opgezadeld moet worden? Zou er een moment komen waarop dit soort gemakzucht van mods buiten onzin wordt aangepakt?
Tevens een verzoek om het topic in kwestie - op slot en met een grote strik eromheen - terug naar MUZ te schoppen.
Je kan beter naar [MUZ] (muziek subforum gaan).quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef sjaakcl het volgende:
hey cerror.
kan jij helpen
met me hiphop dingetje.
of dagboek online zei je?
wegens je slotje
deze reactie.
mvg,
sjaakcl
Die ga ik proberen. Standby.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef Dirkh het volgende:
Oh ja, topics gewoon terugschoppen met de melding "Hou die troep bij je" werkt ook altijd leuk.
Ok, iets anders maar hij is weer terug inxt.quote:
whehehe, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, iets anders maar hij is weer terug inxt.
Dat kan NIET zomaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:14 schreef Het_hupt het volgende:
kan dit zomaar?
aantijging zonder bron?
OkiDoki de Clown
thanks, het is mss wel een klote clown, maar alles heeft z'n grenzenquote:
Precies. Volgende keer, gewoon een topicreport plaatsen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
thanks, het is mss wel een klote clown, maar alles heeft z'n grenzen
normaal gebruik de NSB knop ook wel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies. Volgende keer, gewoon een topicreport plaatsen.
Het is 1 van de duizend anekdote topics met alleen 1 laatste zin met een vraag.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:58 schreef Loedertje het volgende:
Waarom is De kat van mijn oom is op reis geweest dichtgegaan? Op zich toch best geniaal die OP en de reacties?
Anekdotes?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is 1 van de duizend anekdote topics met alleen 1 laatste zin met een vraag.
Dus het is een cabaretier-quote topic.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Anekdotes?
Het is een liedje van Wim Sonneveld en best creatief als OP op deze manier aangezien er ook een reply staat met het 2e couplet.
Plaatjesdump. Meer KLB materiaal. Karige OP. Kies er maar één.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:16 schreef Roi het volgende:
Waarom is deze dicht? Omdat je niet van baby's houd?!
Anne Geddes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |