hij ziet er anders behoorlijk vrolijk uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:08 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Welpie is depressief
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ja mijne is op reis geweest naar Guantanamo Bay. Nu houdt ie alleen nog maar van bondage en spanken en blaffende honden.
Ja dit is 'm in vrolijke tijden, nu staat ie al meer dan een uur op de rand van de vijver mistroostend in het water te kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hij ziet er anders behoorlijk vrolijk uit![]()
of is dit een archieffoto
En hij eet alleen nog maar stokbrood met brie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:40 schreef B.E.D het volgende:
Die kat van mij ben ik ook 7 maanden kwijt geweest. Gisteren stond ie weer op de stoep. 'Ja ik ben naar Frankrijk geweest' Ik ken 'm bijna niet meer terug man, hij heeft zoiets elegants
Hij geeft kopjes op z'n Frans en hij gaat met de rozenkrans naar de Franse kathedraal
Hij vertelde ook nog dat hij daar op een echte Franse school is geweest, en zegt nou "oh, pardon"
Ook is hij op visite bij de Gaulle geweesten zegt voortdurend "non"
Maar het meest ergerlijke: hij zingt een liedje op z'n Frans, over de maagd van Orleans
En daagt 'ie nu ook zo'n leuk schilderspetje?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:40 schreef B.E.D het volgende:
Die kat van mij ben ik ook 7 maanden kwijt geweest. Gisteren stond ie weer op de stoep. 'Ja ik ben naar Frankrijk geweest' Ik ken 'm bijna niet meer terug man, hij heeft zoiets elegants
Hij geeft kopjes op z'n Frans en hij gaat met de rozenkrans naar de Franse kathedraal
Hij vertelde ook nog dat hij daar op een echte Franse school is geweest, en zegt nou "oh, pardon"
Maar het meest ergerlijke: hij zingt een liedje op z'n Frans, over de maagd van Orleans
Wat gek, die van mijn Ome Willem doet dat ook allemaal. Bovendien wil ie alleen maar op een Franse kattebak, wat een kouwe kak!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:40 schreef B.E.D het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |