Dat schot ging er via het achterwerk van Aborah in.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:43 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad zonde hoe snel die gelijkmaker steeds geslikt moest worden. Wel een aardige goal van Scheimann trouwens. Maar ja, daar heb je later niks meer aan als het 2-2 wordt.
Dat klopt en in potentie een hele aardige speler maar iedereen wist dat deze jongen zo blessuregevoelig is dat ik hier niet van sta te kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij was toch niet geblesseerd toen ze hem haalden?
Wat een drama voor die jongen zeg...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef DutchGooner het volgende:
Seizoen voor Jans duurt negen minuten
01-10-2008
Het seizoen is voorbij voor FC Den Bosch-aanvaller Paul Jans. De 27-jarige Keldonker onderging dinsdag een kijkoperatie, waaruit bleek dat zijn kruisband - in tegenstelling tot wat eerder werd gemeld - toch helemaal is afgescheurd.
Na de operatie, die niet eerder kan plaatshebben dan over vier of vijf weken, duurt zijn herstel acht tot twaalf maanden. In het gunstigste geval (negen maanden) kan de nieuwe spits van de Bossche club bij de voorbereiding op volgend seizoen weer aansluiten.
Jans kwam dit seizoen niet verder dan negen speelminuten. Hij was invaller bij de eerste competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk, maar moest snel worden vervangen. In eerste instantie leek zijn blessure een maand of vier te duren en was een operatie niet nodig. Nu Jans meerdere keren door zijn knie ging, moest hij opnieuw een kijkoperatie ondergaan.
Tsja, en waarom kijkt niemand hier van op?
Wat een domme aankoop
De keeper raakte hem nog aan, waardoor ie binnenkant paal ging.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:06 schreef Yeahinho het volgende:
Die tweede keer dat ie loeihard de paal raakte was het vanaf de achterlijn, dus kans was groot dat dat geen goal werd. Maar die eerste die wil ik nog wel eens terugzien op tv. Voor open goal, hoe krijgt ie het voor elkaar?!
Zag het nu inderdaad op tv. Heel anders dan ie in mijn beleving was gegaan. Maar goed, ik stond ook 100 meter verderop en keek er in een helemaal verkeerde hoek naar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
De keeper raakte hem nog aan, waardoor ie binnenkant paal ging.
Mooi dat je dat toegeeft, maar je schiet er niks mee opquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:51 schreef Mindlight het volgende:
Onterecht 3 punten voor ons, gelijkspel was meer op zijn plaats geweest imo.
Dat denk ik ook maar dat is makkelijk praten na afloopquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:51 schreef Mindlight het volgende:
Onterecht 3 punten voor ons, gelijkspel was meer op zijn plaats geweest imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |