abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61421022
Lekker

Volgens het BD zijn Maenpaa en Jans mogelijk het hele seizoen uitgeschakeld.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 september 2008 @ 10:45:52 #77
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61422249
Ik was gisteren in het stadion, waren politieoefeningen met honden ofzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_61423225
Goede goals in de samenvatting. Die van Van der Biezen natuurlijk aardig ingeschoten en de 0-3 een mooie counter met Scheimann, deed ie toch netjes bij die run.

Matusiwa liep af en toe vertwijfeld met de armen te zwaaien na rust zag ik, als ze de bal niet breed speelden. Dat had één keer sowieso wel gemoeten eigenlijk, met ik meen Van der Biezen die alleen op de goal afging. Maar goed, een klinkend resultaat natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61423501
Mooie overwinning, gelukkig die kut Friezen terug op hun plek
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:56:18 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61427778
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:55 schreef denthemen het volgende:
Mooie overwinning, gelukkig die kut Friezen terug op hun plek
idd, ze kregen wmb teveel praatjes.

6, misschien 7 potientele kampioenen dit seizoen, het gaat leuk worden!

Oja, lange tijd geleden dat er trouwens een busruit uitlag
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:04:04 #81
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_61504430
Weet iemand wat er met die Diego Karg is gebeurd? Huppelt 'ie nog bij FCDB rond, of is 'ie ergens anders heen?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_61504898
Speelt nog in de A-jeugd en het tweede ja. Hoezo?
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:35:31 #83
25957 Reddiablo
pi_61505172
ben bezig met FM09 en FCDB een aan het doorlopen.... kon zo snel niet veel zinvols over hem vinden
www.3voor12denhaag.nl
pi_61505578
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:35 schreef Reddiablo het volgende:
ben bezig met FM09 en FCDB een aan het doorlopen.... kon zo snel niet veel zinvols over hem vinden
Hij zit ook niet (meer) bij de A-selectie.

Als je nog iets moeten weten horen we het wel.
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:04:03 #85
25957 Reddiablo
pi_61505842
nou, op zich heb ik maar 24 spelers nu bij FC Den Bosch, het hele 1e team en Karg.

Als iemand voor mij de posities zou kunnen aangeven van het volgende setje, kan ik ze er ook in gooien

SPELERS
Jordy van de Corput
Mustafa Guler
Rick Hutting
Seref Kaya
Abdenasser El Khayati
Koen Oost
Khalid Rahli
Gerson Rodrigues
Claudio Sabajo
Glenn Schapendonk
Boy Voorwerk
Fabian van der Wel
www.3voor12denhaag.nl
pi_61509916
Ik zal je zsm alles geven. Een paar spelers moet je eruit en andere erin trouwens
pi_61510655
Mooi werkje voor Robbie .
pi_61510805
Wil je ook nog weten welk benig ze zijn?
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:00:21 #89
25957 Reddiablo
pi_61510885
dat zou ook erg fijn zijn (Y)
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:01:41 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61510919
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:00 schreef Reddiablo het volgende:
dat zou ook erg fijn zijn (Y)
Wil je ook weten wie de oom van Glenn Schapendonk is?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61511357
Jordy van de Corput, Keeper, Rechts.
Mustafa Guler, Verdedigende Middenvelder, Rechts.
Rick Hutting, Linkshalf / Rechtshalf, Rechts.
Seref Kaya, Linkshalf, Links.
Abdenasser El Khayati, Achter de spits, Rechts.
Koen Oost, Centrale Verdediger / Linksback, Links.
Khalid Rahli Gestopt
Gerson Rodrigues, Verdediger, Rechts.
Claudio Sabajo, Rechtsback, Rechts.
Glenn Schapendonk Centrale Verdediger, Rechts
Boy Voorwerk Rechtsback, Rechts.
Fabian van der Wel Rechtsback, Rechts.

Beetje ongebalanceerd veel verdedigers.
Deze zou ik erbij doen voor Rahli en misschien een rechtsback eruit:

Danny Verbeek, linksbuiten, links.
Tom van Weert, Spits, Rechts
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:46:03 #92
25957 Reddiablo
pi_61512134
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wil je ook weten wie de oom van Glenn Schapendonk is?
Cor Varkevisser?

Maar, mijn dank is groot! Thanks
www.3voor12denhaag.nl
pi_61524722
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:

Beetje ongebalanceerd veel verdedigers.
Deze zou ik erbij doen voor Rahli en misschien een rechtsback eruit:

Danny Verbeek, linksbuiten, links.
Tom van Weert, Spits, Rechts
Gerson Rodrigues kan eventueel ook wel op het middenveld uit de voeten in een defensieve rol toch? Of doet ie dat bij Jong DB nooit? Bij Dordt wel namelijk.

Dit artikel met Scheimann zullen jullie wellicht al opgespoord hebben, maar toch maar even plaatsen mocht het niet zo zijn.
quote:
Scheimann lacht elke dag

Samuel Scheimann vertrok dit seizoen van de amateurs van het Werkendamse Kozakken Boys naar FC Den Bosch. Vrijdag stond hij voor het eerst in de basis en won met zijn ploeg met 0-3 bij Cambuur.

JAN VOLWERK

DEN BOSCH

De twintigjarige Scheimann kreeg een dag eerder te horen dat hij in Leeuwarden de aftrap zou meemaken. ,,Er waren nogal wat geblesseerde spelers. De trainer, Theo Bos, had bovendien al een aantal keer geroepen dat hij vertrouwen in mij heeft. Dus hoopte ik stiekem op zo’n kans. Geweldig natuurlijk. Nee, ik schoot niet direct in de stress, hoor. Ik ben elke competitiewedstrijd ingevallen. Tegen MVV, vorige week, mocht ik er al na vijftien minuten in toen Arjan Ebbinge uitviel.’’

,,Het was wel een heksenketel in Leeuwarden’’, blikt de in het Iraëlische Aful geboren Scheimann met plezier terug. ,,Tienduizend Friezen die helemaal uit hun dak gaan. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt. Wij hebben overigens ook een fantastisch publiek. Ondanks een achterstand tegen MVV, bleven de supporters achter ons staan.’’ Een gehavend FC Den Bosch won verrassend ruim. Scheimann kon na afloop terugkijken op een prima wedstrijd. De ex-Kozak maakte het leven van Cambuur-aanvaller Marc Mboua zuur en stond aan het begin van een messcherpe counter die tot de derde treffer van FC Den Bosch leidde. ,,Ik kijk er met een heerlijk gevoel op terug. Spelen en winnen, het kan niet beter.’’Scheimann, die in de jeugd bij Feyenoord samenspeelde met jongens als Jonathan de Guzman, Royston Drenthe en Gianni Zuiverloon, geniet toch al elke dag van zijn avontuur in de Brabantse hoofdstad. ,,Geweldig toch, dat ik een jaar de kans krijg om me te bewijzen in het profvoetbal. Daar heb ik mijn hele leven van gedroomd en ook voor geleefd. Mijn glimlach krijgt niemand voorlopig van mijn gezicht.’’

Scheimann zag in de zomer van 2006 een droom om profvoetballer te worden in zijn geboorteland Israël in duigen vallen, omdat de oorlog uitbrak. In plaats van Hapoel Haifa werd het Kozakken Boys. Samuel Scheimann: ,,Ik heb mijn droom om prof te worden ook toen nooit opgegeven.’’ Afgelopen seizoen was er ineens belangstelling van Ajax. Scheimann redde het net niet, maar Ajax-trainer Aron Winter gaf hem de boodschap mee dat hij in het betaalde voetbal thuishoorde. ,,Winter heeft zich naar diverse clubs toe positief over mij uitgelaten,’’ aldus Scheimann. ,,Daar ben ik hem nog dankbaar voor. Of Ajax mij blijft volgen? Geen idee. Daar ben ik niet mee bezig. Ik ben nu bij Den Bosch en daar wil ik mij bewijzen.’’

Het werd dus de ploeg van Theo Bos. ,,De overgang was best groot. Weer zes, zeven keer trainen per week was fysiek erg zwaar. Maar ik heb een goede leerschool gehad: Feyenoord, NAC en Kozakken Boys. Ook daar heb ik me goed kunnen ontwikkelen en veel geleerd van de ervaren voetballers die daar speelden. Ik heb nog steeds contact met de meeste ’boys’ en ik ga ook zeker naar thuiswedstrijden kijken.’’ Scheimann beseft dat hij vrijdag in Venlo bij VVV niet automatisch in de basis staat. ,,Ik zal dat op de trainingen zelf af moeten dwingen.’’
Uit De Dordtenaar
www.thuisuiteten.nl
pi_61524941
Klopt, ik vond het een paar dagen terug op de site van het AD geloof ik.
Ik had gemengde gevoelens bij de komst van Scheimann, maar vind het toch een aardige voetballer. Blijf er echter bij dat het geen linksback is, maar een halfspeler.
pi_61525018
Dat is inderdaad qua natuurlijke aanleg meer zijn positie, ben ik met je eens. Bij een ploeg die doorgaans sterker is dan de tegenstander kan het natuurlijk wel, dan heb je een extra wapen. Maar tegen pure aanvallers zal hij defensief denk ik wel wat te kort komen. Overigens vind ik nog steeds dat er betere linksbacks rondlopen in de zaterdaghoofdklasse, maar goed. Voor Scheimann is het mooi dat het zo goed begint, na die ellende in Israël. Zijn zaakwaarnemer was er ook tevreden mee, vertelde hij laatst nog.

Artikel stond dinsdag in de krant, dus mogelijk was het maandagavond al op de site van AD te lezen dan!
www.thuisuiteten.nl
pi_61528432
Geweldige rush van Scheimann vrijdag bij de 0-3
  woensdag 10 september 2008 @ 18:55:02 #97
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61530334
Niki er dus voorlopig uit dus krijgt Zaari de kans om zich te bewijzen in een serie aaneengesloten wedstrijden.
In principe ben ik daar niet rouwig om al hoop ik dan nu iig Zaari fit blijft.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 11 september 2008 @ 15:49:52 #98
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61552684
quote:
Paul Jans komt dit seizoen nog in actie voor FC Den Bosch, dat een slechte boodschap kreeg over de blessure van keeper Niki Mäenpää.

Voor Jans dreigde het seizoen door een knieblessure al na één wedstrijd voorbij te zijn. Ondanks een scheurtje in een kruisband is een operatie niet noodzakelijk, zo luidde ook de conclusie van een second opinion. 'Hoe lang dat duurt weet ik niet, maar in ieder geval niet het hele seizoen', zei trainer Theo Bos in het Brabants Dagblad over de verwachte hersteltijd.

Tegenover het positieve nieuws over Jans stond een flinke tegenvaller voor Niki Mäenpää. De Finse doelman dacht binnen een maand hersteld te zijn van een schouderblessure die hij had opgelopen in het competitieduel met MVV.

Nader onderzoek heeft uitgewezen dat er een scheurtje zit in het kapsel en dat een operatie noodzakelijk is. De ingreep staat gepland voor dinsdag. De doelman kan pas over minimaal vier maanden weer binnen de lijnen komen.

Arjan Ebbinge heeft al een knieoperatie ondergaan die hem van meniscusproblemen moet verlossen. De verdediger dient vier weken toe te kijken.
Die 3 zijn we dus lange tijd kwijt.
Da's kut.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61556110
Kruisbandblessures duren altijd lang, ook als het "maar" een scheurtje zou zijn. Dat zullen ze dan vermoedelijk willen laten herstellen met krachttraining, maar dan moet je maar afwachten of het aanslaat. Paar maanden zal het vast wel gaan duren.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:12:12 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61580636
Ben wederom positief gestemd over vanavond.
Heb tot nu toe 6x een VVV v FC Den Bosch bezocht en heb ze daar nog nooit zien verliezen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')