Weet je dat je aan het slijmen bent?quote:Op maandag 1 september 2008 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer promoveren jullie nu eens? Leuke club met een fanatiek publiek is altijd plaats voor in de Eredivisie.
quote:Op maandag 1 september 2008 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer promoveren jullie nu eens? Leuke club met een fanatiek publiek is altijd plaats voor in de Eredivisie.
Dat de Fin er een tijdje uit is is niet zo'n ramp als je zijn recente periode bekijkt en met Zaari heb je denk ik een aardige vervanger.quote:FC Den Bosch-verdediger Arjan Ebbinge en keeper Niki Mäenpää zullen de komende wedstrijden vanaf de tribune moeten toekijken. Het duo viel afgelopen vrijdag in de thuiswedstrijd tegen MVV (1-3 verlies) geblesseerd uit en is voorlopig niet beschikbaar.
Mäenpaa moet een MRI-scan ondergaan om de ernst van zijn schouderblessure vast te stellen. De sluitpost heeft redelijk veel last van de kwetsuur en staat mogelijk lang aan de kant. Brahim Zaari (18) is de komende tijd zijn vervanger.
Ebbinge werd maandag al geopereerd aan zijn meniscus en is sowieso de komende weken out. Hoelang zijn revalidatieproces duurt is nog niet bekend, meldt trainer Theo Bos in het Brabants Dagblad.
Met Peters op zijn plaats en Scheimann linksback ging het afgelopen vrijdag prima.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef DutchGooner het volgende:
Dat Ebbinge er een tijdje uit is vind ik erger, ondanks zijn foutjes is ie altijd wel vrij stabiel.
Sterker nog: Peters moet óf centraal óf op de bank.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Met Peters op zijn plaats en Scheimann linksback ging het afgelopen vrijdag prima.
(Zie Peters toch liever centraal achterin spelen.)
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sterker nog: Peters moet óf centraal óf op de bank.
Aanvallend/opkomend vind ik Scheimann beter. Maar ja, een back staat er in de eerste plaats om te verdedigen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Over Scheimann ben ik nog niet positief al mag je misschien geen wonderen verwachten van iemand die vorig seizoen nog bij een amateurclub speelde.
Je hebt helemaal gelijk. En verdedigend vind ik Scheimann nou juist behoorlijk tekort komen... Peters kan aanvallend weinig, konden we die 2 maar kruisen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Aanvallend/opkomend vind ik Scheimann beter. Maar ja, een back staat er in de eerste plaats om te verdedigen.
Maar we zullen de komende weken zien hou het uitpakt.
Tsjah, ik denk het wel. Al heb ik geen idee wat ervan te verwachten. Het is een beetje wazig allemaal. De kaft niet er nou niet echt veelbelovend uitquote:Op donderdag 4 september 2008 19:51 schreef DutchGooner het volgende:
Iemand die het nieuwe boek gaat bestellen?
Slijmen niet hoor, zo belangrijk is FCDB nou ook weer niet voor mijquote:Op maandag 1 september 2008 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Weet je dat je aan het slijmen bent?
Zolang Theo aan het roer staat niet denk ik al moet ik wel zeggen dat we dit seizoen voor het eerst proberen leuk en verzorgd voetbal op de mat te leggen onder hem en het lukt aardig al blijven de resultaten helaas uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |