Eigenlijk zou ik niet moeten reageren, maar doping en de wielersport is al zo oud als de sport zelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef Jetze het volgende:
In de wielrennerij gebruikte toch ook nooit iemand doping voor 1998? Ja, net zo sporadisch als nu in andere sporten werd er wel een iemand betrapt die het heel erg bont maakte. En nu blijkt ineens iedereen vroeger gebruikt te hebben.
Ik denk dat we in Nederland net een aardig dopingschandaal gehad hoor..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef Jetze het volgende:
Mensen,
Laten we toch niet doen alsof. De meeste sporters (behalve de Nederlandse, want dat willen we niet horen) gebruiken precies zoveel doping zodat ze nog net door de controle heenkomen.
Want Asterix en Obelix gebruikte ook...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:27 schreef thewarrior82 het volgende:
sterker nog doping in de sport is al zo oud als de Olympische Spelen (en dan heb ik t niet over de moderne spelen)
Ketel met toverdrank van die druíde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:30 schreef PieterBas het volgende:
Want Asterix en Obelix gebruikte ook...![]()
Nee, de Romeinen en Grieken gebruikten doping en kregen blauwe tongen, waardoor ze allemaal gediskwalificeerd werden en Asterix de gouden medaille kreeg. Heb je "Asterix en de Olympische Spelen" niet gelezen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:30 schreef PieterBas het volgende:
Want Asterix en Obelix gebruikte ook...![]()
Je doelt op Thomas Dekker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat we in Nederland net een aardig dopingschandaal gehad hebben hoor..
Thomas Dekker is niet betrapt. Er was weinig aan de hand. De wielerbond heeft ook bevestigt dat er niets verdachts was aan de bloedwaarden van Thomas Dekker.quote:
Jawel, maar ja het blijven Fransen/Galliers...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:56 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Nee, de Romeinen en Grieken gebruikten doping en kregen blauwe tongen, waardoor ze allemaal gediskwalificeerd werden en Asterix de gouden medaille kreeg. Heb je "Asterix en de Olympische Spelen" niet gelezen?
Nounou...geweldenaren van de klassieke spelen, zoals de befaamde Milon van Croton waren echt niet zo sterk door de doping hoor. Hij trainde o.a. door vlak na de Spelen met een nieuw jong kalf te gewichtheffen, tot aan de volgende spelen, waarbij hij dus een volwassen koe moest liften. Daarna tilde hij het ook nog even een rondje door het stadion, even barbequen op de Altis en een kalf soldaat maken en klaar was hij voor het pankration. Niks steroïden, toen waren er nog mannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:27 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik niet moeten reageren, maar doping en de wielersport is al zo oud als de sport zelf.
sterker nog doping in de sport is al zo oud als de Olympische Spelen (en dan heb ik t niet over de moderne spelen)
Ik moest aan deze cartoon denken :quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:59 schreef DutchSL het volgende:
Obelix had van kinds af aan natuurlijk hoge waarden a la Ricco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |