Ze kunnen er altijd wat aan doen. Dus gewoon lekker blijven eisen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Hukkie het volgende:
Heb ook last van lekkage. Van de vorige bewoner heb ik begrepen dat ze al een paar keer geweest zijn, maar er (blijkbaar) niets aan kunnen doen. Ondertussen zit ik met mega watervlekken in mn vitrage. En met die hoosbuien van tegenwoordig is het dweilen met de kraan open.
Dan moet je wel eerst de huisbaas de kans geven om het zelf te regelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:59 schreef bioloogje het volgende:
Ontopic: Je mag het in zo'n geval volgens mij ook zelf regelen met een aannemer en dan de rekening laten sturen naar je huisbaas.
Ja maar die zijn dus al een paar keer geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:10 schreef Light het volgende:
Dan moet je wel eerst de huisbaas de kans geven om het zelf te regelen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:19 schreef somemat het volgende:
Edit: er is dus ook een Amsterdams huurteam, zie ik nu. Ga eens met deze mensen praten, zij kunnen je vast verder helpen: http://www.wswonen.nl/
Op het stukje van het VROM na is je post van weinig toegevoegde waarde... Maar uit bovenstaande blijkt dat je het topic niet echt gelezen hebtquote:[b]Op vrijdag 8 augustus 2008 20:17
Is trouwens niet in Amsterdam..
Je hebt toch al een brief 7 weken geleden verstuurdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef Phuturistixxx het volgende:
Het jammere is dat er staat op de site van de huurcomissie dat je het schriftelijk gemeld moet hebben aan je verhuurder. Als ze dan niet binnen 6 weken reageren kun je stappen ondernemen.
Ik heb het telefonisch gemeld, maar daar biedt mijn verhuurder ook de mogelijkheid toe, dus ik hoop dat dat voldoende is.
Ik ga als ik dinsdag niets heb vernomen van mijn verhuurder of een ondernemer een formulier invullen..
Zomaar een vraagje: Telt een internetformulier invullen ook als 'schriftelijk'?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef Phuturistixxx het volgende:
Het jammere is dat er staat op de site van de huurcomissie dat je het schriftelijk gemeld moet hebben aan je verhuurder. Als ze dan niet binnen 6 weken reageren kun je stappen ondernemen.
Ik heb het telefonisch gemeld, maar daar biedt mijn verhuurder ook de mogelijkheid toe, dus ik hoop dat dat voldoende is.
Ik ga als ik dinsdag niets heb vernomen van mijn verhuurder of een ondernemer een formulier invullen..
Weet ik niet, niet over gehad. Ik had inmiddels een brief gestuurd. Zou je es een mailtje moeten doen naar de huurcommissiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje: Telt een internetformulier invullen ook als 'schriftelijk'?
Heb zelf namelijk wat problemen met m'n badkamer. Dat wordt als het goed is netjes opgelost maargoed, je weet maar nooit hè.
Wat magertjes! Waarom gedurende 6 maanden en niet totdat het gebrek is verholpen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Phuturistixxx het volgende:
Om het verhaal dan maar af te maken.
Gisteren per aangetekende post de uitspraak ontvangen. Door de commissie werd ik in het gelijk gesteld en de huur werd voor de duur van 6 maanden met 40% verlaagd.
Het verweer van de verhuurder dat ik steeds 'niet thuis was' of geen gehoor gaf was niet voldoende onderbouwd
Het was ff doorzetten en er was veel geduld voor nodig, maar uiteindelijk levert het wel wat op dus
De eerste reparatie is het vervangen van alle waterleidingen bij de bovenburen geweest en daarna is het enorm minder gaan lekken. Daarna had de doorweekte constructie allleen moeten uitlekken. Maar het probleem blijkt dus gecompliceerder. Technicus van de woningbouwvereniging is wel alweer wezen kijken en geeft weer een nieuwe opdracht aan een loogietersbedrijf. Ze nemen het wel serieus maar het is een lastige lekkage als het niet duidelijk is waar het nu precies vandaan komt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:54 schreef nachtdier2 het volgende:
Als het na 5 maanden nog steeds niet opgelost is, lijkt het mij dat de eerdere reparatie niet goed gedaan is.
Wederom klagen bij je verhuurder dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |