jah, die heeft al aardig wat in ONZ weggemod, naar eigen smaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef neo567 het volgende:
Start iki es een onzin topic, wat vroegah top was vond ik, gooit een modje die pas sinds 2006 op Fok! komt hem dicht.
Klacht: Tja.....
Het valt me op dat bijna iedereen ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef NoBody122 het volgende:
http://www.ad.nl/fun/biza(...)ml?service=fotoPopup
Mijn ctrl+v
precies dat, usert sinds 2006quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik ben pas user sinds 2006. Ik zou het ook dichtgooien..
Rare turk is hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, die heeft al aardig wat in ONZ weggemod, naar eigen smaak.
de oude "ONZ" is schijnbaar een vloek voor hem, en ik bedoel niet dat gebagger
2003. En het is FOK!, niet Fok!.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef neo567 het volgende:
Start iki es een onzin topic, wat vroegah top was vond ik, gooit een modje die pas sinds 2006 op Fok! komt hem dicht.
Klacht: Tja.....
Wow, je bent zeker archeoloog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Het valt me op dat bijna iedereen ditemootje gebruikt
Jaaa, maaarrr.. wel een kwaliteitsusert hèquote:
och maak je er maar verder niet druk over, nog ff en ONZ is deaud, op een paar knullige painttopics naquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Rare turk is het![]()
Of is het een mocrow die er naar eigen inzicht oplos moddert
ik zie nu pas voor het eerstquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jaaa, maaarrr.. wel een kwaliteitsusert hè
Philliequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef Knevelt het volgende:
I remember mama said:
"You can't hurry love
No you'll just have to wait"
She said: "Love won't come easy
Its a game of give and take
You can't hurry love
No you'll just have to wait
You got to trust, give it time
No matter how long it takes"
Ja en jij krijgt van mij 2 kankerharde e-klappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Deze topic krijgt van mij... 0 kankersteentjes!
Zjit Mun wathhh izz dittt mannnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Deze topic krijgt van mij... 0 kankersteentjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |