quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou opzich ook wel die dvd maar er staat niet echt bij wat er nu precies opstaat?
Kun je dat vertellen?
De volgende reviews staan erop:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou opzich ook wel die dvd maar er staat niet echt bij wat er nu precies opstaat?
Kun je dat vertellen?
Steel z'n consoles en camera.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef muay-toy het volgende:
ik wil een dvd en kom hem ophalen. wat is je adres dgnf?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:55 schreef emarwii het volgende:
[..]
De volgende reviews staan erop:
Viewtiful Joe Red Hot Rumble
Shadow The Hedgehog part 1 en 2
N64 Controller
Ghosts 'n Goblins
Godzilla
Al deze reviews worden geplaatst in een soort verhaal.
Verder:
de onthulling
Video Game Neeeeews
Bloopers
Special Episode (part 1,2 en 3)
EDIT: Speelduur van deze DVD, 152 minuten
quote:
Dat heeft die gedaan! Maar EmarWii heeft bedankt voor de eerquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
Als je hem zo geweldig vind dan neem je hem aan als reviewer op games.fok.nl .
Mwoa, een videocolumn zou teveel van de toch al getergde fokservers vragenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat heeft die gedaan! Maar EmarWii heeft bedankt voor de eerHij heeft gekozen voor voor een leven voor de camera en daar past schrijven voor Fok! games niet bij!
Plus dat je natuurlijk zulke reviews niet op je site wil hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, een videocolumn zou teveel van de toch al getergde fokservers vragen
Misschien als hij veel oefent. Heel veel. En orgineler kan worden dan dit. Maar talent: nee. Talent betekent dat je iets meteen in je hebt. Dat heeft hij niet. Al heeft hij doorzettingsvermogen, dat moet ik hem nageven. Daar kun je ook een eind mee komen. Maar ik denk dat hij dan eerst eens even moet gaan nadenken wat hij wilt. Iemand nadoen is meestal geen goed idee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plus dat je natuurlijk zulke reviews niet op je site wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |