Houdoe en bedankt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:53 schreef princem het volgende:
irak neeee ik was serieus ik dacht meer aan tja hmmmm ok zou 700 genoeg zijn om, oin thailand te gaan feesten voor de rest van mn leven
Tja, 't blijft kiezen hè.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:59 schreef Impala-neuker het volgende:
Botswana, daar woon ik ook namelijk![]()
Geen strand, zee en lekkere wijven, maar wel zon, rum en hele mooie dieren.
Doe eens ff normaal zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:50 schreef princem het volgende:
skv FUCK YOU wat wil je nou rot jij maar op
Dat kan alleen in Nederland. In die bananenrepublieken hebben ze geen uitkering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef princem het volgende:
welk land kan je met een vast maand inkomen zonder arbeid de rest van je leven hheerlijk leven ik hou van strand zee mooie vrouwen niksen bier rum af en toe wat wiet en dieren als ze me maar niet opeten het moet goedkoop zijn kom maar met de tips
quote:
We hebben het niet over een vakantietje, we hebben het over leven/wonenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:18 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
1 vakantie was genoeg daar ; en heb het niet over all inclusive shit
Is dit topic nog echt serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:03 schreef princemm het volgende:
tja thailand ik vind die chinees achtige niet zo mooi misschien toch dan india maareh hebben ze ook bier en leuke strandfeestjes daar
...nooit geweest...quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:53 schreef princemm het volgende:
tja misschien moet ik toch maar hier blijven
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:30 schreef flipsen het volgende:
Had Static niet iets geroepen over ´dat kan ook in 1 post´?
Nee.quote:
Keurig.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:41 schreef Strani het volgende:
Mag je wel zomaar in het buitenland wonen met een uitkering?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:41 schreef Strani het volgende:
Mag je wel zomaar in het buitenland wonen met een uitkering?
Ja precies... daarom kannie nou wel dicht ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef qwerty_x het volgende:
die zogenaamde leuke kloons
die helemaal niet leuk zijn .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |