Is die Solar Gun de moeite waard? Ben nu op 4/5 dolls om 'm te krijgen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:33 schreef ExTec het volgende:
Ondertussen de No kill/No alert afgerond, De Octopus Emblem en de Pigeon Emblem, de Bandana en de Stealth en de Solar Gun rijker...![]()
Nu nog 1 rondje, waarschijnlijk, om die 3 handguns ergens op te rapen die ik nog niet heb, en het handjevol IPod tunes
Wel als je een no kill/alert run probeert te halen. Het heeft mij zeer goed geholpen in mijn Boss extreme run.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:08 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Is die Solar Gun de moeite waard? Ben nu op 4/5 dolls om 'm te krijgen...
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om em op te halenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:08 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Is die Solar Gun de moeite waard? Ben nu op 4/5 dolls om 'm te krijgen...
Ik zie in allerhande faqs dat je voor de boss extreme run geen special items mag gebruiken, ik zie steeds 'geen stealth, geen bandana', maar andere specials mag je wel gebruiken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:44 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Wel als je een no kill/alert run probeert te halen. Het heeft mij zeer goed geholpen in mijn Boss extreme run.
Moet nu alleen nog een paar Tunes en Emblems en ik heb een 100% save
Solar gun wordt niet gezien als een special item. Enigste specials items zijn Stealth en Bandana.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie in allerhande faqs dat je voor de boss extreme run geen special items mag gebruiken, ik zie steeds 'geen stealth, geen bandana', maar andere specials mag je wel gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
Ik ben nu ook bezig, inmiddels aangekomen bij de bike chase in act 3.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef DaggerNL het volgende:
The Boss Extreme met Big Boss embleem gehaald in 03:18:03 uur![]()
De Moeilijkste gehad, nu de rest nog.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef egoTRON het volgende:
Vraag: wat kun je met de Scanning Plug S?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Kan me niet meer herinneren dat ik zo lang bezig was met Wolf, maar weet wel dat ik er een tijdje mee bezig was. Gewoon rustig en geduldig blijven, das wel de beste manier.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:47 schreef cheqy het volgende:
Dat gevecht met Wolf hé, vet irritant. Ik was vanacht een uur bezig en ik had Wolf nog maar voor de helft verwond. Toen kreeg ik slaap en heb ik het uitgezet, kan lulletje opnieuw beginnen.![]()
Is het normaal dat je met dit gevecht zolang bezig bent, of zeggen jullie 'jij zal wel wat fout doen'?
Dan zal ik toch wel wat fout doen. Ik kan hem ook steeds niet vinden maar hij daarentegen mij welquote:Op woensdag 17 september 2008 13:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren dat ik zo lang bezig was met Wolf, maar weet wel dat ik er een tijdje mee bezig was. Gewoon rustig en geduldig blijven, das wel de beste manier.
Nachtkijker of ifrarode kijker help wel geloof ik...zo zie je wolf zo nu en dan rond lopen....wat ook wel belangrijk is is dat je uit het zich blijft...dus onder die vrachtwagen gaat liggen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dan zal ik toch wel wat fout doen. Ik kan hem ook steeds niet vinden maar hij daarentegen mij wel![]()
Ik heb de helft van zijn leven afgepakt door hem met een granaatwerper onder vuur te nemen als hij me weer eens heeft gevloerd. Dat is de enige keer dat ik bij Wolf eens iets kan doen.
Maar op die manier gaat mijn ratio zo hard.
Nachtkijker gebruik ik steeds en ik dacht zelf ook dat onder de vrachtwagen een lekker plekje was, maar ik werd er meteen onder vandaan geschoten.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nachtkijker of ifrarode kijker help wel geloof ik...zo zie je wolf zo nu en dan rond lopen....wat ook wel belangrijk is is dat je uit het zich blijft...dus onder die vrachtwagen gaat liggen bijvoorbeeld.
Zelfs met de Solar gun was het nog behoorlijk pittig. Eeuwig opnieuw proberen. Ik zou toch de solar gunquote:Op maandag 15 september 2008 18:35 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig, inmiddels aangekomen bij de bike chase in act 3.
Behoorlijk frustrerend (zeker omdat ik nog geen solar gun heb)
Ik zit nu al in het laatste gedeelte van de chase met behulp van een beetje "cheaten"quote:Op woensdag 17 september 2008 23:37 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Zelfs met de Solar gun was het nog behoorlijk pittig. Eeuwig opnieuw proberen. Ik zou toch de solar gun
halen als ik jou was. Best kut dat je al in act 3 bent.
Herkenbaar. Misschien ben ik er niet echt slecht in maar ik kan er het geduld niet altijd voor op brengen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:05 schreef Agiath het volgende:
Ik ben echt zo slecht in sneaken.
Meestal baan ik me als een Rambo door alle levels
Of pak ik me sniper en schiet alle gards neer, om vervolgens relaxt door te lopen.
Nog sneak-tips?
Neem de tijd. Extrapoleer de routes die de guards nemen. Gebruik je camo. Ik vind het spel een stuk vermakelijker wanneer ik het sneaky speel. Veel spannender ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:05 schreef Agiath het volgende:
Ik ben echt zo slecht in sneaken.
Meestal baan ik me als een Rambo door alle levels
Of pak ik me sniper en schiet alle gards neer, om vervolgens relaxt door te lopen.
Nog sneak-tips?
say whatquote:Op zondag 21 september 2008 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Neem de tijd. Extrapoleer de routes die de guards nemen. Gebruik je camo. Ik vind het spel een stuk vermakelijker wanneer ik het sneaky speel. Veel spannender ook.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef Blackninjadude het volgende:
Kojima's laatste verrassing?
December 12, or 6 months to the day after leaving the game, something will trigger in the game (sync with the clock NSP, no means of cheat). About a new purpose. Following the end. For those who have finished the game, you understand the concept of 6 months. And then remember the stunning announcement of the surprise last-minute included in the game, and that nobody has noticed ... If it was triggered after the fact, it would be huge!We shall see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Terug Vind Post.quote:Op maandag 8 december 2008 21:32 schreef motherflocker het volgende:
What the fuck betekend TVP??
Ga er binnekort maar weer eens aan beginnen (Y)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |