In de toekomst komen er meer updates. De versie die je nu hebt is de Starters Pack. Het idee is dat er nog een aparte MGO game komt. Deze zal meer modes karakters (ocelot, Meryl etc.) en customizables bevatten. Met de starters-pack kan je deze extra's ook krijgen, alleen doe je dit door middel van een update waarvoor je waarschijnlijk moet betalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Helgi het volgende:
Heeft iemand hier de expansion packs en extra mappen gekocht? Is het de moeite waard om dat te kopen? Krijg je dan ook extra wapens enzo? Ik vind dat er maar weinig wapens zijn. En volgens mij krijg je dan ook meer game modes toch? Ik heb een filmpje gezien dat je met Ocelot kan spelen.
Dus komt er een losse Metal Gear Online spel die je gewoon in de winkel kan kopen? Dat zou wel fijn zijn. Het is ook eigenlijk een spel op zichzelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:40 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
In de toekomst komen er meer updates. De versie die je nu hebt is de Starters Pack. Het idee is dat er nog een aparte MGO game komt. Deze zal meer modes karakters (ocelot, Meryl etc.) en customizables bevatten. Met de starters-pack kan je deze extra's ook krijgen, alleen doe je dit door middel van een update waarvoor je waarschijnlijk moet betalen.
Ik heb nog niets geprobeerd te kopen en heb dus ook geen idee of het was is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de completion save game load moet je je spul wel een keer krijgenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Andyy het volgende:
hoe krijg je je wapens weer terug etc? (heb hem al uitgespeelt)
ik kom metal gear MK II wel tegen maar ik krijg alleen de standaard spul..
ah zo, dankuquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de completion save game load moet je je spul wel een keer krijgen
Je moet MGO net iets anders spelen dan normale shooters. Je moet veel beter nadenken over wat je doetquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:20 schreef Helgi het volgende:
Net effe Metal Gear Online gedaan. Ik dacht ik zoek dit keer zelf een server uit in plaats van automatisch connecten. Ik kreeg een melding van 'the players are far above your level' ofzo maar dacht ik probeer het toch maar.Ongeveer 3 kills gemaakt en 15 keer dood.
Denk dat het niveau gewoon heel hoog ligt in dit spel. Paar mensen die ik ken kunnen er ook niks van terwijl die toch al jaren schietspellen spelen.
Is dit nou elke woensdag? Want vorige week stond er helaas niks bij.quote:
In het bericht staat:quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:42 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Is dit nou elke woensdag? Want vorige week stond er helaas niks bij.
Er is dus wel een update verschenen vorige week vrijdag.quote:The last MGS4 update added two new camo for Snake to use, and that was less than a week ago.
Lekker hoor Konami, laat maar komen die updates!!quote:Two new camouflages for your OctoCamo are now available to grab from the "Extras" section of Metal Gear Solid 4's main menu. These are named "Laughing Camo" and "Raging Camo" -- no doubt "Crying Camo" and "Screaming Camo" will be coming at a later date.
Het lukt mij niet die extra 20% off te krijgen door datum van ps3 te veranderen in een woensdag of zondag. Is er iemand die dit wel is gelukt?quote:Als je dan ook nog je console op woensdag of zondag zet kan je in de laatste act Stealth of bandana kopen voor 1600000 ipv 5000000![]()
Ik heb de datum van mijn PS3 niet veranderd maar heb wel ervaren dat er inderdaad op die dagen korting is van 20%.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:26 schreef DirtySecret het volgende:
[..]
Het lukt mij niet die extra 20% off te krijgen door datum van ps3 te veranderen in een woensdag of zondag. Is er iemand die dit wel is gelukt?
Mja, dan moet ik wachten tot zondag en niet spelenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb de datum van mijn PS3 niet veranderd maar heb wel ervaren dat er inderdaad op die dagen korting is van 20%.
Je zou natuurlijk ook even kunnen wachten tot die dag
Je hebt 4 slots voor skills. lvl 1 skills kosten 1 slot, lvl 2 skills kosten 2 slots etc.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:54 schreef Theuntje het volgende:
Sinds een paar weekjes speel ik MGS4 Online.
Voordat je begint kun je een aantal "skills" kiezen. Kan iemand mij vertellen hoe je die skills kunt gebruiken/activeren in game of zijn de skills allemaal passief zoals de wapen skills?
Dan nog een noob vraagje.. als je een online game begint en wacht dat iedere speler klaar is hoe kun je daar het chat venster gebruiken?
Mijn gamename is Theuntje, voor als jullie zin hebben om een MGS4 noob te mollen ;-)
ah oke dus ze staan gewoon automatisch aanquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt 4 slots voor skills. lvl 1 skills kosten 1 slot, lvl 2 skills kosten 2 slots etc.
Als de skills in je slots staan zijn ze automatisch aan. Bij assault rifles reload je sneller. Bij CQC lvl 3 kun je strotjes doorsnijden.. Wat magisch is
Precies, je zit gewoon TV te kijken tijdens die filmpjes en je kan inderdaad zappenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef Frozen het volgende:
Aangeschaft!
Maarre... vraagje:
Gisteren heb ik bij een vriend het spel geinstalleerd en gespeeld, en aan het begin kreeg ik, na de 1e installatie een filmpje te zien waarin twee figuren bewapend in de lucht hangen en over hoe octopussen camoufleren en dat het gebruikt werd door het leger.
Installeer ik het spel net op mijn ps3, zie ik ipv octopussen een filmpje met daarin een quizshow over het leger en daarna een reclame (?) met daarin vrouwen en een octopus.![]()
Is het iemand anders ook opgevallen dat de introfilmpjes varieren?
edit: ik zie net dat het een easter egg is, je kunt met L2 tussen de kanalen zappen.
quote:December 12, or 6 months to the day after leaving the game, something will trigger in the game (sync with the clock NSP, no means of cheat). About a new purpose. Following the end. For those who have finished the game, you understand the concept of 6 months. And then remember the stunning announcement of the surprise last-minute included in the game, and that nobody has noticed ... If it was triggered after the fact, it would be huge!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef Blackninjadude het volgende:
Kojima's laatste verrassing?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is echt hartstikke tof
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |