hihi in ieder geval weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:56 schreef theKiD het volgende:
Ben gister dus naar de dokter geweest en die heeft me een verwijsbrief naar de orthopeet gegeven. Alleen de eerstvolgende datum die vrij was, is dus 15 September. (Zo begreep ik van 2 steden zkh) Maar als het komende 2 weken gaat zoals nu vandaag, dan zing ik dit makkelijk uit. Kon net zonder krukken al pijnvrij lopen. Dus ik gebruik die krukken vanaf nu alleen maar als extra steun, ik blijf die dus wel gebruiken.
Zo zijn we (ik) wel weer wat familiairs te weten gekomenIk wist wel dat jullie elkaar goed kende, maar zussen, dat had ik niet geweten
Damn, ik was vandaag vroeg op door het tesen van een paar boxen. Ze hebben hier een nieuw speeldveldje aangelegt en die gaan ze vandaag openen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:35 schreef theKiD het volgende:
PfffNet wakker. Zo moe van de hele week om 3u opstaan dat ik net toch wel heel erge slaap had
![]()
Dat is bij het wandelbos toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef vamperotica het volgende:
Vanmiddag in Bosvreugd geweest
Daar ben ik 14 Septemberquote:
Yup...quote:
volgens mij iets met drumbandjes. (of het was de vier jaargetijde, maar dacht in bosvreugdquote:
Daar was ik btw echt 2 min lopen vanafquote:
Ah..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij iets met drumbandjes. (of het was de vier jaargetijde, maar dacht in bosvreugd)
Da's wel lekkerzo dicht bij ut wandelbos!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar was ik btw echt 2 min lopen vanaf
en dan was je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeul dicht bij mijn huis
5 min lopen en je was bij mij
Jah, net aan andere kant van het winkelcentrumquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da's wel lekkerzo dicht bij ut wandelbos!
en ging het een beetje? teen weer over?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup...
Was een soort festivalletje ( Drempelloos) en dochterlief moest daar een demootje doen met dr streetdancegroepje
Nou dan weet ik waar ik heen moet als ik in het wandelbos ben en het gaat regenen!quote:Op maandag 1 september 2008 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, net aan andere kant van het winkelcentrum
Yupquote:Op maandag 1 september 2008 07:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ging het een beetje? teen weer over?
en goede morgen allemaal
eigenlijk vandaag maar da's verzet naar woensdagquote:Op maandag 1 september 2008 11:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup
en Yup
en Middag! (Ben 't ff kwijt, maar wanner weer nijmegen? Of eerst uitslagen?)
quote:Op maandag 1 september 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da geeft helemaal niks uit!
toch hou ik die erin in vind het echt geweldigquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo praat ie al bijna nie meer
Maar Damiën begint steeds meer
Hahtyou ( i love you)
Yupquote:Op maandag 1 september 2008 12:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch hou ik die erin in vind het echt geweldig![]()
hahtyou vind ik ook leuk!, dus de 1 begint echt meer te praten en de ander te brabbelen!
voor zaterdag?quote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
is jij doro de fam gebeld eigenlijk?
Jaquote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef crossover het volgende:
Ik leef nog!
Iemand ervaring met het zwembad (stappegoor)?
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef crossover het volgende:
Ik leef nog!
Ik ook...quote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef crossover het volgende:
Ik leef nog!
Wat wil je er gaan doen?quote:
jahquote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef crossover het volgende:
Ik leef nog!
T water is nat!quote:
en dat de rode lichten daar zo goed werkenquote:Op maandag 1 september 2008 20:21 schreef vamperotica het volgende:
Ja....Jammer alleen dat Eindhoven zo ver fietsen is!!
ik moest lachenquote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T water is nat!
Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, maar vind het vooral erg klein, niet gezellig en doe mij maar de tongelreep van "vroegah" (daar ben ik namelijk ook al geen eeuwen geweest!)
jij moet vandaag veel lachen hequote:
Dag niet gelachen, is een dag niet geleefdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |