quote:Op donderdag 28 augustus 2008 05:36 schreef theKiD het volgende:
en kan ie van de kookkunsten van Tuxxx gaan genieten
Awgossie ^^.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 05:36 schreef theKiD het volgende:
Dan zal ik maar degene zijn die als eerste na een lange stilte-periode weer durft te reageren..
Ben al 1,5 uur aan het werk om dit tijdstip![]()
![]()
Maar vanmiddag om half 1 zwaait deze jongen af en kan ie van de kookkunsten van Tuxxx gaan genieten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Awgossie ^^.
Mijn vriendje is vandaag jarigtaaaart.
Zoow ik heb mijn boeken verkocht voor 290 euro en mijn boekenpakket tweedehands bij elkaar gesprokkeld voor 195 euro dit jaar. Winst! Blij dat ik geen rechtenstudie doe zoals mn schoonzus, die moet alles elk jaar nieuw kopen omdat die wetbundels elk jaar veranderen/aangepast worden and such
.
Dankuquote:
Foutmeldingen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Danku
Irritatiepuntje: ik ben ff thuis, papa vroeg ik ff iets voor 'm wou printen. Nou zegt pa telkens tegen mensen dat ik wel uitnodigingen kan maken op de pc voor feestjes enzo.. maarja dat doe ik dan met Printshop oid maar die originele versie daarvan die wij hebben is
a. verouderd
b. kut in gebruik (10 cd's en telkens wisselen!)
c. kwijt
Dus ik nieuwe "gekocht" kuch blabla. Ik hele middag erop gezeten (installen, kaartje ontwerpen blaat), istie goed. Wil ik 'm nu printen zodat ze 'm naar een copycenter kunnen brengen en op mooi papier kunnen afdrukken, opent dat verrekte *@^#&@%# programma niet meer..![]()
Klacht: baggerprogramma's die niet openen zodat ik met een probleem zit![]()
Jah net alsof ik zin heb om voor jan en alleman telkens kaarten te maken naar hun zin. En zo goed kan ik 't niet eens maargoedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Foutmeldingen?
nieuwe installatie ?
Inderdaad irri als zomaar wordt gezegd van: Kan hij / zij wel even oplossen.
kaart heb je opgeslagen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jah net alsof ik zin heb om voor jan en alleman telkens kaarten te maken naar hun zin. En zo goed kan ik 't niet eens maargoed.
Ja ik krijg foutmeldingen en kan het programma niet meer opstarten.. maar met een herinstallatie ben ik de gemaakte kaart weer kwijt denk ik? Maarja moet dan maar..
Hij had kuren, want toen ik het net probeerde startte ie ineens wel opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kaart heb je opgeslagen ?
Kaart dan voor alle zekerheid even verplaatsen naar andere locatie.
Dan programma verwijderen.
Kaart staat meestal dan gewoon op je lokale pc als bestand.
OKquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hij had kuren, want toen ik het net probeerde startte ie ineens wel op. Slotje !!
hihi.
jah daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Wij zijn ook de enige twee hier heh.
Thnx! Dat heb ik idd nog niet op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 06:55 schreef Crazy-M het volgende:
Ach Germ, zielig kidje
* Crazy-M geeft thekid een ontbijt
Nee, eerder pot friet, Dikke klodders mayo, met verse sprinkhanenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Thnx! Dat heb ik idd nog niet op.Warme pistoletjes met vers gesneden vlees?
Na-weeën van een motorongelukje, 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:43 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Hedde meej 't voetje gedoan dan Kiddie?
Bagger.. Blijf je wss altijd last van houden..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Na-weeën van een motorongelukje, 2 jaar geleden
Als dat gezegt gaat worden door de dokter of therapie-vrouw, dan word me voet dus afgezet he.. Dit houd een normaal mens geen leven lang vol. Deze 3 dagen zijn al hell.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bagger.. Blijf je wss altijd last van houden..
Pas op je hyves nogquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
VAMPIEEEEE
Jij ook nog hier
lang niet gezien
Da's balen....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Na-weeën van een motorongelukje, 2 jaar geleden
Whut? Zo bedoelde ik het niet, maar ik weet dus ook niet wat je precies hebt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als dat gezegt gaat worden door de dokter of therapie-vrouw, dan word me voet dus afgezet he.. Dit houd een normaal mens geen leven lang vol. Deze 3 dagen zijn al hell.![]()
Tsssss....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als dat gezegt gaat worden door de dokter of therapie-vrouw, dan word me voet dus afgezet he.. Dit houd een normaal mens geen leven lang vol. Deze 3 dagen zijn al hell.![]()
volgens mij nietquote:
ok, jah, zeg al, wist niet meer zekerquote:
kee kusknuffelkroelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, jah, zeg al, wist niet meer zeker
sorry
JOEPIEquote:
15 september naar de orthopeetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Whut? Zo bedoelde ik het niet, maar ik weet dus ook niet wat je precies hebt..
Kijk mijn pa was 18 toen ie een ernstig auto ongeluk kreeg. Hij mist sindsdien 5 cm van zijn rechterbeen.. maar nu, tientallen jaren later, hebben ze laatst weer versplinterde botrestjes in zijn enkel gevonden waar ie weer last van had. En zo is het elke keer wel iets.. De gevolgen van dat ongeluk zijn elke dag aanwezig.
Dat bedoelde ik, dat je waarschijnlijk niet meer van die kwaaltjes af komt. Maar moet ie misschien echt afgezet worden joh? Wat is er dan mee?
Ze zetten een voet toch alleen af als je er niets meer mee kan of als je last krijgt van eh dat je voet afsterft oid..?
* vamperotica mompelt iets over een zusje met posttraumatische dystrofie...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef theKiD het volgende:
Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Het doen onnoemelijk pijn als je het aanraakt. Het doet onnoemelijk veel pijn als ik erop sta, zelfs als ik gewoon met me voet op de bank lig, dan doet het te zeer om stil te laten liggen.
Pijnstillers werken tot op heden niet. (2 uur geleden ingenomen) Zwelling is niet minder geworden. Geen idee waar het vandaan komt eigenlijk die zwelling. Maar ja.
Laat ik hier verder geen klaagtopic van makenMorgen nog 1x vroeg opstaan en dan weekend
Hmmm.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica mompelt iets over een zusje met posttraumatische dystrofie...
Pcies.....quote:
Toen ik dat las dacht ik verrek dat zou best eens kunnen. En hoe langer ik er over nadenk hoe zenuwachtiger ik word.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pcies.....
Paar jaar geleden verkeerd van dr fiets gestapt. "men" dacht aan een zweepslag maar da wassut dus nie
Ik hoop ook dat het níet zo is heur!! En het kan duizend andere oorzaken hebben, die pijn en die zwelling! laten we daar maar gewoon even vanuit gaan!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:54 schreef theKiD het volgende:
Ik heb het op wikipedia opgezocht, want ik ben er helemaal niet bekend mee. Maar ik kan me niet echt voorstellen dat ik dat zou hebben. Ik ga er vooralsnog dus ook absoluut niet van uit. Maar ik zal het de 15e wel eens in de mond nemen als ik bij de dokter ben.
Me medicijnen zijn trouwens errug goed gaan werkenDe pijn is met 60% afgenomen, ik kon redelijk pijnvrij naar de douche hinkelen en douchen. En met krukken zonder erge pijnscheuten op me werk komen
![]()
Thnx voor de info vamp![]()
Over op de orde van de dag... nog 5 uurtjes en ik heb weekendvanavond als het zo doorgaat met me pootje, lekker naar me maatje toe, om zn verjaardag te vieren
ik zou even naar huisarts gaan, kijken of die of al diagnose wil maken en met spoed maar orthopeed wil sturen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
15 september naar de orthopeet
tot die tijd pijnstillersEnkel is vandaag 2x zo dik geworden en de pijn 2x zo erg
dokter staat voor een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |