abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60790691
Nou, ik ben dus niet de enige. Ik heb precies dezelfde gevoelens bij de 20-weken echo. Op sommige momenten heb ik heel veel zin in omdat ik wil weten wat het is (en dus welke naam het krijgt en welk geboortekaartje) maar op andere momenten wil ik m'n kop in het zand steken en die echo maar laten voor wat het is. Ik heb de afspraak ook in de ochtend staan, dan is het wakker worden en wegwezen.

Ik heb net even lekker een potje zitten janken en nu gaat het wel weer een beetje. Die gedachten horen er gewoon bij zo te zien. Mijn man snapt er maar weinig van, die maakt zich al vanaf het begin he-le-maal geen zorgen.
pi_60790865
Same here hoor! Morgenochtend weer naar de VK, het voelt elke keer weer of ik op sollicitatiegesprek moet ofzo.
Heb veel last van hoofdpijn, had ik altijd al maar laatste weken is het weer meer, en vanmorgen weer misselijk, dat was even weg (in de vakantie, nu weer werken en is weer terug rara) Maar wil niet thuisblijven want afspraken blabla
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_60791622
Vivi Onsje was ook de werknaam voor Emma. We hebben nagedacht over een andere werknaam maar konden niks verzinnen, dus weer een Onsje, en het is goed,een baby in mijn buik heet gewoon Onsje.

Die gevoelens over de 20 weken echo heb ik ook. Ik ben nu ongeruster dan bij Emma. Een beetje alsof we nooit twee keer zoveel geluk kunnen hebben dat alles goed is. Ik denk dat Ayden van Tan ook wel meespeelt in mijn achterhoofd. De kans dat er iets 'mis' is is veel kleiner dan dat alles goed is maar tóch. In eerste instantie wilde ik Emma meenemen naar de echo maar ineens kwam het besef dat áls er iets mis zij daar dan ook bij is en dat lijkt mij helemáál niet slim. Dus Emma mag na afloop naar de foto's kijken. Ik kijk er ook wel naar uit want ik wil graag weten wathet wordt want dan kunnen we eindelijk de eerste kleertjes kopen. Ik denk ook dat ik mij danook wat meer betrokken ga voelenmet dit kindje, tot nu is het af en toe een beetje een 'ver van mijn bed show'.

En Fuente ik moest gisteren huilen toen ik je post las:') Vandaag is alles weer beter ook al heb ik weer eens te kort geslapen. Ik ga straks wel mijn mandje in en slapen al roepen er veel huishoudelijke karweitjes, maar die moeten dan maar weer even wachten.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60793215
Jelief , gewoon lekker de tijd nemen hoor, hier is het ook een beetje een rommel, maar ik doe gewoon lekker rustig aan.
Wanneer heb je de 20 weken echo? Ik vond het ook heel spannend. 'k Had Saartje ook niet mee, om dezelfde reden (en omdat ze het hier liever niet hebben, vanwege dat ze geconcentreerd bezig zijn met de baby enzo).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60793399
4 september, da's al bijna
pi_60795875
Ik meld mij ook weer even.
Ben vandaag door de vk gestript. En nu is het weer afwachten!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:32:53 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60796274
iamredleader en Tinuviel gefeliciteerd!
pi_60796303
En ik heb vandaag de 20 weken echo gehad.
Alles helemaal goed. Het is een draaikontje en hij dook steeds met zijn koppie weg. Ligt ook diep.
Uiteindelijk gelukt alles te bekijken. Echt heel leuk!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:34:40 #209
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60796326
Kaarr wat spannend! Hopelijk werkt het!!
Succes met afwachten!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:35:04 #210
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60796335
Ow Ingrid wat leuk zeg! Wat ga jij hard haha 20 weken alweer!
Weten jullie het geslacht?
pi_60796368
Oeh Kaar spannend

En fijn dat je alles ghoed kon bekijken Ingrid!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:36:42 #212
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60796392
Spannend Kaarr!

Ik ben net weer naar de verloskundige geweest. Alles ok en over 2 weken weer terug komen

Al die gevoelens van de mama's die voor de tweede keer zanger zijn, herken ik wel. Ik ben er nu minder mee bezig omdat er al eentje rondholt, maar me aan de andere kant ook veel bewuster van wat een groot goed een kindje is en hoe kwetsbaar leven is.
pi_60796419
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:35 schreef Fruppel het volgende:
Ow Ingrid wat leuk zeg! Wat ga jij hard haha 20 weken alweer!
Haha, dat riep ik hier ook net! Ingrid al weer 20 weken, ze haalt ons in! (TARA dacht van niet trouwens)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:43:42 #214
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60796648
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, dat riep ik hier ook net! Ingrid al weer 20 weken, ze haalt ons in! (TARA dacht van niet trouwens)
Het gaat zo snel bij anderen, bij mij gaat het niet zo snel lijkt het wel
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:51:38 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60796897
Ingrid, fijn dat alles goed was!

Ik vind het ook wel lang stil van Mibos hoor. Ik hoop zo dat alles goed is daar.
pi_60796908
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:43 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Het gaat zo snel bij anderen, bij mij gaat het niet zo snel lijkt het wel
Idem
De dagen kruipen hier echt
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:54:03 #217
4177 Jojogirl
pi_60796981
Ik hoop ook zo dat ik deze keer niet de 42 weken haal. Ik ben zo nieuwsgierig naar dit kindje, dat het van mij bij 37 weken meteen geboren mag worden. Ik wil het zien, ik wil bv gaan geven, ik wil een broertje/zusje voor Finn, ik ben gewoon klaar met zwanger zijn
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:58:37 #218
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60797122
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
En ik heb vandaag de 20 weken echo gehad.
Alles helemaal goed. Het is een draaikontje en hij dook steeds met zijn koppie weg. Ligt ook diep.
Uiteindelijk gelukt alles te bekijken. Echt heel leuk!
Wat fijn Ingrid dat alles goed was . Duidt hij en zijn op een jongetje??

Kaarr hopelijk helpt het strippen, het wordt nu toch wel tijd...

En inderdaad wat blijft het lang stil rond Mibos.

Ik herken een gedeelte van de meiden die wat ongerust zijn.... Wij gaan a.s. weekend naar Lowlands en ik zie er nu eerlijk gezegd een beetje tegenop. Heb last van bandenpijn en ben wat kortademig als ik loop, hopelijk helpt de buikband goed en als we het gewoon op ons gemak doen, kom ik de 3 dagen wel door. Gelukkig slapen we niet in een tentje maar bij een vriend thuis.
Make love, not war ☮
pi_60798581
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wat fijn Ingrid dat alles goed was . Duidt hij en zijn op een jongetje??

Kaarr hopelijk helpt het strippen, het wordt nu toch wel tijd...

En inderdaad wat blijft het lang stil rond Mibos.

Ik herken een gedeelte van de meiden die wat ongerust zijn.... Wij gaan a.s. weekend naar Lowlands en ik zie er nu eerlijk gezegd een beetje tegenop. Heb last van bandenpijn en ben wat kortademig als ik loop, hopelijk helpt de buikband goed en als we het gewoon op ons gemak doen, kom ik de 3 dagen wel door. Gelukkig slapen we niet in een tentje maar bij een vriend thuis.
pi_60798660
Wat leuk, Ingrid!
pi_60798702
Ingrid wat fijn dat alles helemaal goed was op de echo! En wat leuk een jongetje!
pi_60798780
Ja he! Toch wel heel leuk een meisje en een jongetje straks.
Was heel duidelijk te zien. Kan ik straks kleertjes gaan uitzoeken.
Naam verzinnen wordt iets makkelijker nu. Gelukkig nog ff de tijd.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:49:56 #223
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60798842
Ingrid leuk joh!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:08:03 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60799333
Ik dacht het idd ook wel. Het was wel een heel stellige 'hij'.
Leuk!
pi_60799615
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht het idd ook wel. Het was wel een heel stellige 'hij'.
Leuk!
Ik dacht eens kijken of het opvalt.

Nou iedereen hup naar het namentopic, helpen namen bedenken.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:23:11 #227
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60799686
Mij viel het uiteraard niet op ben niet zo snugger met dat soort dingen!
Wij hebben het ook over "hij" maar ja geen idee of het ook echt een jongentje is!
pi_60799696
Gefelicitieerd Ingrid! Heerlijk om te weten dat alles goed is! Heb net zelf ook goed nieuws gehad, de uitslag van m'n vruchtwaterpunctie is binnen en die was goed Vanaf nu durf ik eindelijk te genieten van m'n zwangerschap en wil ik ook graag in het lijstje gezet worden, ik ben 23 januari uitgerekend (en het is een meisje) (ik zit nu te stuiteren op mn werk *joehoeeee*)
pi_60799789
Ingrid wat leuk! En wat fijn dat alles goed is!

Kaar, wat spannend zeg!! Hou je ons op de hoogte?
pi_60799802
Logout, gefeliciteerd!
pi_60800161
Vanmiddag KDV gebeld, de wachttijd is 1 jaar.. Gelijk maar inschrijven dus
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:59:22 #232
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60800499
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik dacht eens kijken of het opvalt.

Nou iedereen hup naar het namentopic, helpen namen bedenken.
Mij dus wel zag het meteen.... leuk hoor een jongen. Koningswens zeggen ze he? Jongen en meisje...

Logout van harte gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed is.
Make love, not war ☮
pi_60800516
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:27 schreef Reinhilde het volgende:
Kaar, wat spannend zeg!! Hou je ons op de hoogte?
Tuurlijk!

Logout gefeliciteerd
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60800560
Logout gefeli! Logisch dat je zit te blij-en!
pi_60801853
Ik zag het lekker oohook! Ik vroeg mij al af waarom iedereen vroeg wat het geslacht is.
Logout, wedstrijdje doen? Mijn bijgestelde datum na de 1e echo is ook 23 januari (nee hoeft niet aangepast in de OP, het zal nog wel een keer veranderen).
Beschuitmetmuisjes, originele manier van je site promoten
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:04:43 #237
4177 Jojogirl
pi_60801988
Leuk Ingrid

Gefeliciteerd Logout
pi_60802010
ingrid, wat fijn dat alles goed was !

wat Freecell zei herken ik: ingrid al weer 20wkn !!??
tja, hier al weer 33wkn !
Ná morgen nog maar één werkweek te gaan !
pi_60803631
Gefeliciteerd Logout, wat fijn dat je punctie goed was! En welkom hier

Ik heb al jaren stellig gezegd dat ik bij een zwangerschap het geslacht wilde weten.
Nu duurt het nog wel wat weken voor ik m'n 20-weken echo krijg, maar ineens bedacht ik me dat de "verrassing" van het niet weten ook wel iets heeft.
Ik zal wel bijdraaien zodra de mogelijkheid er is om het te weten
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:16:51 #240
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60804284
Ik heb net besloten het niet te willen weten. Ik zit de hele tijd zo te twijfelen, of wel, of niet, dat ik het maar beter niet kan weten. Kennis van het geslacht is nu eenmaal niet terug te draaien, als ik later toch wel de onbedwingbare behoefte heb om het te weten, kan ik alsnog een pretecho laten doen.
pi_60804923
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb net besloten het niet te willen weten. Ik zit de hele tijd zo te twijfelen, of wel, of niet, dat ik het maar beter niet kan weten. Kennis van het geslacht is nu eenmaal niet terug te draaien, als ik later toch wel de onbedwingbare behoefte heb om het te weten, kan ik alsnog een pretecho laten doen.
Ik denk dat ik het omgekeerde heb, dat ik juist heel blij ben (nog meer dan ik me nu ws in kan beelden) als ik het eenmaal weet, het wordt meer concreet... En spijt als ik niet laat doen, want er zitten nog zoveel maanden tussen de 20-weken en de bevalling. En een pretecho om die reden vind ik wel heel erg prijzig
Maar alles is nog zo nieuw, wie weet vind ik het verrassingsdeel nog steeds heel speciaal als ik eenmaal voor de 20-weken echo ga.

Ik zat vanmiddag beter naar de eerste echo-foto te kijken en bedacht me dat ik ms al het geslacht van een jongetje kon zien. En ik lees dat dat vanaf 10 weken zichtbaar is/kan zijn, maar ik denk dat het vrij sterk is als ik dat al kan zien, zo duidelijk...
  Jubileum moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 20:36:30 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60804991
Logout gefeliciteerd en je staat in het lijstje
iamredleader ook van harte gefeliciteerd
Ingrid wat leuk een jongen!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60805266
Ik probeer de echo's een beetje fatsoenlijk in te scannen. Dan zet ik ze hier wel neer.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:49:56 #244
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60805504
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:34 schreef Carmella het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het omgekeerde heb, dat ik juist heel blij ben (nog meer dan ik me nu ws in kan beelden) als ik het eenmaal weet, het wordt meer concreet... En spijt als ik niet laat doen, want er zitten nog zoveel maanden tussen de 20-weken en de bevalling. En een pretecho om die reden vind ik wel heel erg prijzig
Maar alles is nog zo nieuw, wie weet vind ik het verrassingsdeel nog steeds heel speciaal als ik eenmaal voor de 20-weken echo ga.

Ik zat vanmiddag beter naar de eerste echo-foto te kijken en bedacht me dat ik ms al het geslacht van een jongetje kon zien. En ik lees dat dat vanaf 10 weken zichtbaar is/kan zijn, maar ik denk dat het vrij sterk is als ik dat al kan zien, zo duidelijk...
Ik wil sowieso nog een pretecho laten doen, als laatste controle. Ik herinner me nog dat bij Sanger's kindje te zien was dat het niet voldoende groeide. Ik heb een verzekering die 90 euro van het bedrag vergoedt. Dus dan zal ik tegen die tijd nog wel bedenken of ik het wil weten of niet.
pi_60806300
bedankt allemaal!!
@Jelief, leuk zeg dat we gelijk lopen! Ik begin nu net pas een beetje een buikje te krijgen, dus de uitgerekende datum lijkt nog zover weg. Laten we het over 4 maanden nog maar eens hebben over een wedstrijdje

@Lois, bedankt voor het toevoegen!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:26:07 #246
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60806801
Logout, gefeliciteerd hoor!

Ingrid, wat leuk een jongetje!

Kaar, je maakt het lekker spannend!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60807328
Helaas zijn de echo's niet super geworden.

Ik heb geen flauw idee wat je hier ziet.

Als je goed kijkt zie je rechts het hoofje , neusje en mondje redelijk te zien.

Deze is wel duidelijk. Handje goed te zien.

Frummel was superbewegelijk. Wilde niet op de foto Wel heel leuk om te zien.

[ Bericht 26% gewijzigd door _Ingrid_ op 13-08-2008 21:44:09 ]
pi_60807858
Ik kan er niet zoveel van brouwen, alleen die laatste. FIjn dat alles in orde is!
pi_60809526
't is gewoon een schande... ik zou vorige week de echo's in hebben gescand, maar de verbouwing hier thuis kost toch iets meer tijd dan gedacht. We zijn nog steeds niet klaar , de scanner is nog steeds niet aangesloten, dus ik heb maar even foto's gemaakt van de echo's.. niet heeeel erg duidelijk, maar wel duidelijk genoeg.

Even de benen strekken:

Voetje van 3,5 cm!!

Morgen naar de verloskundige voor controle... leuk! Hartje luisteren...! Ben wel wat aangekomen, hoop dat het niet te veel is...

DJMO; wat leuk dat jullie een zoontje krijgen... gefeliciteerd!

Wij wilden het geslacht overigens ook niet weten, maar onze gedachten veranderden toch wel... en nu? Nu vind ik het helemaal leuk dat we het WEL weten! Op de één of andere manier leef ik er nu nog meer naar toe! Wat het is, houden we nog even geheim voor de buitenwereld...

Beter laat nog nooit: Madelieve, gefeliciteerd!! Geniet maar lekker van jullie lieve, kleine dochtertje!!

De komende dagen zal ik er waarschijnlijk weer niet veel zijn... dus...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_60810485
Jose81; Wow, wat een prachtige echo's
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef _Ingrid_ het volgende:

Ik heb geen flauw idee wat je hier ziet.

Die vingertjes op de laatste echo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')