abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60652189
Plaats hier de Addons die je MOET hebben voor Firefox!

Een aantal voorbeelden:

Adblock plus (met Easylist USA)
Verwijderd alle reclame van alle sites die je bezoekt, en maakt het internet dus zeg maar spam vrij
https://addons.mozilla.or(...)addon_preview/1865/1

PicLens
Leuke picture viewer voor je foto's op de hardeschijf/ of foto's op het internet
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5579

Welke addon's gebruik jij (kleine beschrijving bijvoegen)?

Deel 1

[ Bericht 48% gewijzigd door Marcell0 op 08-08-2008 13:20:14 ]
pi_60652216

Allemaal nuttig en fijn, (vooral noscript, beste addon ooit)

[ Bericht 42% gewijzigd door DX11 op 08-08-2008 13:47:44 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:28:14 #3
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60652630
Wat een slechte topicstart zeg, je had op z'n minst even een quote kunnen maken / m'n lijstje kunnen kopieeren van het vorige topic.
pi_60652636
colourful tabs
Ik ben wat dat betreft echt een meisje: I like pretty colours
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_60652982
Dit worden een boel tvp's .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60653125
Daar heb je ook weer een plugin voor: Follow that page
quote:
Follow That Page monitors your favorite pages and mails you when they have changed. With this extension, you can right-click any page, select "Follow this page", and the Follow That Page website will be opened in a new tab, where you can...
Ik weet niet of het werkt op Fok!, maar het klinkt wel leuk.
En nu heb ik mijn Te Vette Plugin ook niet meer nodig voor dit topic
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:47:07 #7
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_60653141
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit worden een boel tvp's .
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_60653174
Als iedereen die een tvp wil plaatsen nou ff een alt+printscreen van zn add-on page maakt, kan de rest er ook wat aan hebben
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60653857
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
colourful tabs
Dat gaat op den duur echt irritant worden
pi_60654398
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:07 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

idd, als je nu je eigen kleuren zou kunnen toewijzen aan sites/categorieën .. alle fora blauw, nieuws rood etc etc .. en dan met nadruk : je eigen kleuren, niet die pasteltinten
pleased to meet you
pi_60654574
tvp

ik zal vanavond eens een screenie posten van mijn add-ons
pi_60655446
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
colourful tabs
Heb ik ook . En ik ben het eigenlijk ook wel met moussie eens. Maar alsnog vind ik het een vrolijk dingetje.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:18:25 #13
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_60658241
vraagje.

firefox vraagt voor het afspelen van een avi/video bestand om een plug in te installeren.. vervolgens klik je aan om dat te doen. vervolgens kan hij de gewenste plug in niet vinden.. ik heb inmiddels ik weet niet hoeveel plugins al geinstalleerd. maar nog steeds geeft hij aan dat de gewenste plugin geinstalleerd moet worden, en vind m vervolgens niet.. je kan ook niet handmatig de plug in aanwijzen o.i.d.
wie weet hier raad?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:06:42 #15
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_60658683
Gebruik zelf deze ook nog. Erg handig om FOK! smilies op andere fora te gebruiken.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:15:36 #16
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_60659013
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:07 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, dat ben ik gewoon niet met je eens
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:38:01 #17
215011 Placenta
eating your placenta
pi_60661905
TVP
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_60664878
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

idd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_60667372
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

maar het klopt toch, dat je nog steeds geen kleuren kan toewijzen aan verschillende categorieën ?
dat zou ik op zich al voldoende vinden namelijk, ga ik de kleurcodes zelf wel wijzigen, paar keer opslaan met verschillende kleurcombinaties, passend bij mijn favoriete skins en klaar is moussie .. want tja, bij zo'n donkere desktop met veel zwart en donkerblauw, en dan die pasteltinten, dat ziet er nou echt niet uit
pleased to meet you
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:24:13 #20
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_60667909
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef moussie het volgende:

[..]

maar het klopt toch, dat je nog steeds geen kleuren kan toewijzen aan verschillende categorieën ?
dat zou ik op zich al voldoende vinden namelijk, ga ik de kleurcodes zelf wel wijzigen, paar keer opslaan met verschillende kleurcombinaties, passend bij mijn favoriete skins en klaar is moussie .. want tja, bij zo'n donkere desktop met veel zwart en donkerblauw, en dan die pasteltinten, dat ziet er nou echt niet uit
Ja, het klopt dat de kleuren "toegewezen" worden, zou niet weten of je dat kunt aanpassen. Ik vond de pastelkleurtjes wel "gezellig" namelijk
pi_60667942
Tvp.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:49:44 #22
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_60671017
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
pi_60673498
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef Placenta het volgende:
TVP
Dat dus..
pi_60677971
vraagje.

firefox vraagt voor het afspelen van een avi/video bestand om een plug in te installeren.. vervolgens klik je aan om dat te doen. vervolgens kan hij de gewenste plug in niet vinden.. ik heb inmiddels ik weet niet hoeveel plugins al geinstalleerd. maar nog steeds geeft hij aan dat de gewenste plugin geinstalleerd moet worden, en vind m vervolgens niet.. je kan ook niet handmatig de plug in aanwijzen o.i.d.
wie weet hier raad?
pi_60678192
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 08:52 schreef purmernoord het volgende:
vraagje.

wie weet hier raad?
Quicktime geïnstalleerd?

Wat je ook kan doen is bij "Tools->options-> tabblad applications" bij het juiste bestand aangeven wat je er mee wilt doen. Waar je hem dus mee wilt openen, of dat je hem liever opslaat. Zo open ik mp3's bijvoorbeeld met winamp, avi's met mediaplayer en pdf met foxit. Daar heb je dus zelf controle over wat je wilt doen.
pi_60678193
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 08:52 schreef purmernoord het volgende:
wie weet hier raad?
Handmatig installeren. Gewoon googlen voor bijvoorbeeld flash of silverlight. Je kan dan doorklikken en de plugins installeren.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60678270
Mijn lijstje, waarvan sommigen het nog steeds niet doen sinds de overstap naar versie 3 . Al met al wel een mooi lijstje, voor een ontwikkelaar. Zou niet zonder kunnen..

pi_60680105
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:22 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Quicktime geïnstalleerd?

Wat je ook kan doen is bij "Tools->options-> tabblad applications" bij het juiste bestand aangeven wat je er mee wilt doen. Waar je hem dus mee wilt openen, of dat je hem liever opslaat. Zo open ik mp3's bijvoorbeeld met winamp, avi's met mediaplayer en pdf met foxit. Daar heb je dus zelf controle over wat je wilt doen.
quicktime is geinstalleerd, evenals mediaplayer evenals divxplayer en realplayer..
ik weet dat het bestand het moet doen met dde mediaplayer en toch gebruikt firefox deze plug in in.. ik snap het niet?
pi_60687386
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:46 schreef purmernoord het volgende:

[..]

quicktime is geinstalleerd, evenals mediaplayer evenals divxplayer en realplayer..
ik weet dat het bestand het moet doen met dde mediaplayer en toch gebruikt firefox deze plug in in.. ik snap het niet?
Maar is dat ook ingesteld dan, want dan kan je hem handmatig veranderen natuurlijk naar wat jij wilt. Altijd vragen,downloaden of programma/plugin instellen. Probeer dat eens..
pi_60687488
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:46 schreef purmernoord het volgende:

[..]

zoek eens op embedded video in firefox op google. staat een manual dat je 3 dll files moet kopieren naar je firefox map.
pi_60688838
Wat mij trouwens opvalt is dat meerdere addons van de overgang van 2 naar 3 niet automatisch geupdate werden. Sommige zijn wel beschikbaar maar dan moet je ze er handmatig overheen gooien en dan is het weer oké. Ook updaten sommige addons van mij, bij IETabs, niet automatisch meer. Ook niet na de handmatige installatie. Verder mensen last van?
pi_60690391
@ Tarabass .. ik zie minimize to tray staan .. als je een windows-OS gebruikt is dit een heel leuk alternatief
http://www.thewonderfulicon.com/
pleased to meet you
pi_60691289
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:47 schreef moussie het volgende:
@ Tarabass .. ik zie minimize to tray staan .. als je een windows-OS gebruikt is dit een heel leuk alternatief
http://www.thewonderfulicon.com/
Hey thanks! Eens even beter bekijken. Grappig wel, want heb al een tijdje ingedachte (zo als het lijkt) een soortgelijk programmaatje te kloppen. Nice..
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:37:03 #34
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_60691474

Mijn lijstje.
pi_60693117
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:28 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Hey thanks! Eens even beter bekijken. Grappig wel, want heb al een tijdje ingedachte (zo als het lijkt) een soortgelijk programmaatje te kloppen. Nice..
het is een van die pareltjes van way-back, en al heel wat jaren een van de eerste dingen die ik gewoon run na een verse installatie, als alle paden voor de rest kloppen werkt alles zoals ik gewend ben, creature of habbit en niet iedere keer alles opnieuw moeten instellen, that's me .. heel simpel, vraagt zo goed als niets en is multi-functioneel .. je kan in principe (via de kloonfunctie) zowat alles doen via hotkeys, programma's starten, url's openen ...
pleased to meet you
pi_60693812
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef moussie het volgende:

[..]

het is een van die pareltjes van way-back, en al heel wat jaren een van de eerste dingen die ik gewoon run na een verse installatie, als alle paden voor de rest kloppen werkt alles zoals ik gewend ben, creature of habbit en niet iedere keer alles opnieuw moeten instellen, that's me .. heel simpel, vraagt zo goed als niets en is multi-functioneel .. je kan in principe (via de kloonfunctie) zowat alles doen via hotkeys, programma's starten, url's openen ...
Hmm, ben benieuwd. Veel functionaliteit als ik het zo hoor. Lekker! Morgen maar eens uitgebreid testen dan, want mis die plugin wel. Gebruik hem voor meerdere programma's zoals thunderbird en vind het ideaal. Als het erg goed is krijgt hij ook nog een donatie voor zijn nieuwe vista-bak
  zondag 10 augustus 2008 @ 01:01:12 #37
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60696107

Niet zo heel veel, Greasemonkey is voor de anti-Rick Roll ColorZilla is erg handig met zijn pixeldropper
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:11:43 #38
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_60715625
GooglePreview is superhandig!
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
pi_60722622
In de OP moet in ieder geval:
LiveClick met Fok!RSS (Terminator!!)
TabMixPlus: Heel veel tab dingetjes, bijvoorbeeld een sluit knopje op de tabbalk.
SnapLinks: Open veel links tegelijk in nieuwe tabbladen door een vierkantje te tekenen.
pi_60723008
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:13 schreef Flaccid het volgende:
In de OP moet in ieder geval:
LiveClick met Fok!RSS (Terminator!!)
TabMixPlus: Heel veel tab dingetjes, bijvoorbeeld een sluit knopje op de tabbalk.
SnapLinks: Open veel links tegelijk in nieuwe tabbladen door een vierkantje te tekenen.
Bedankt voor de linkjes en de screenshots

Weet iemand een addon die mijn bookmarks checkt op deadlinks? Dat zou handig zijn..

Edit:
Alleen liveclick is dus beschikbaar voor de laatste versie van FF. Misschien moeten we enkel addons die voor firefox 3 zijn in dit topic noemen? Lijkt mij dat iedereen wel over is nu, behalve Flaccid
pi_60723088
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:40 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Bedankt voor de linkjes en de screenshots

Weet iemand een addon die mijn bookmarks checkt op deadlinks? Dat zou handig zijn..

Edit:
Alleen liveclick is dus beschikbaar voor de laatste versie van FF. Misschien moeten we enkel addons die voor firefox 3 zijn in dit topic noemen? Lijkt mij dat iedereen wel over is nu, behalve Flaccid
LiveClick is ook voor Firefox 3 mijnheer. Als je even goed kijkt in het vorige topic, zie je als het goed is een contributie waarinstaat hoe je hem moet krijgen.
pi_60723450
tvp.

Mijn lijstje is niet zo spectaculair, maar ach.
pi_60730690
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:46 schreef Flaccid het volgende:

[..]

LiveClick is ook voor Firefox 3 mijnheer. Als je even goed kijkt in het vorige topic, zie je als het goed is een contributie waarinstaat hoe je hem moet krijgen.
Dat zeg ik toch ook? Enkel LiceClick is voor de laatste versie te verkrijgen.

Ennuh, hij zij meneer tegen me
pi_60731707
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:09 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Enkel LiceClick is voor de laatste versie te verkrijgen.

Ennuh, hij zij meneer tegen me
3.1 of 3. Boejaka
pi_60731907
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef Flaccid het volgende:

[..]

3.1 of 3. Boejaka

Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik zeg juist dat hij alleen (en de andere twee dus niet) ook voor versie 3 of hoger beschikbaar is. Daar heb ik ook geen hulp voor nodig die te vinden, googlen op het woord deed al wonderen. Maar die andere twee zijn dus nog niet beschikbaar voor versie 3, en dat is jammer. Vooral die meerdere links openen in één keer lijkt mij erg handig..

Samenvatting:
* LiveClick beschikbaar voor versie 3 en hoger
* TabMixPlus niet beschikbaar voor versie 3 en hoger
* SnapLinks niet beschikbaar voor versie 3 en hoger
pi_60734338
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik zeg juist dat hij alleen (en de andere twee dus niet) ook voor versie 3 of hoger beschikbaar is. Daar heb ik ook geen hulp voor nodig die te vinden, googlen op het woord deed al wonderen. Maar die andere twee zijn dus nog niet beschikbaar voor versie 3, en dat is jammer. Vooral die meerdere links openen in één keer lijkt mij erg handig..

Samenvatting:
* LiveClick beschikbaar voor versie 3 en hoger
* TabMixPlus niet beschikbaar voor versie 3 en hoger
* SnapLinks niet beschikbaar voor versie 3 en hoger
Klik hier en huivert
pi_60738225
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:31 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Klik hier en huivert
Snaplinks
TabMixPlus

Dus al die moeite voor een screenshot kon er wel vanaf, maar voor een simpel linkje moet ik hele topics door gaan lezen? Maar bedankt in ieder geval voor de tips, ze zien er bruikbaar uit!

[ Bericht 5% gewijzigd door Tarabass op 11-08-2008 23:13:02 ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:13:47 #48
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60738238
Dank je wel voor die Adblocker
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_60740271
TVP
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_60740513
net forecast fox geinstalleerd, ook wel grappig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')