Goed, je wilde dus slim overkomen, en dat lukte niet. Ga je nu een trein koppen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
maar dan wel een hele grote
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
da's heel even lekker warm he?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goed, je wilde dus slim overkomen, en dat lukte niet. Ga je nu een trein koppen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
da's heel even lekker warm he?
En aangezien hij niet echt uit elkaar is geploft weten we nu wel wat je niveau is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
als ik slim had willen overkomen, dan had ik ze gewaarschuwd voordat ie uit elkaar plofte....
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En aangezien hij niet echt uit elkaar is geploft weten we nu wel wat je niveau is.
ik moet zeggen, ik vind je wel geestig. ben je brabander of zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
Wie zijn jullie dan?
Een groepje nieuwsposters met psiegoloogiese kennis, die gezamelijk in jou denkraam wonen, en je daar om de beurt van commentaar voorzien over het nivo van de vorige poster?
Ik zou professionele hulp zoeken als ik jou/jullie was.....
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet zeggen, ik vind je wel geestig. ben je brabander of zo?
quote:
Nieuwsposter vermeld normalitair ook bronnen waarvan men iets vandaan heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben vrijwillig reserve-belg, en oefen daarvoor wekelijks.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nieuwsposter vermeld normalitair ook bronnen waarvan men iets vandaan heeft.
Aangezien we je hier alleen maar copy en paste werk zien doen zou ik ook graag de refenties erbij hebben.
quote:Verder wordt in de stukjes die je neer plempt nergens gezegd dat er een een magneet die 2.000.000.000 euro kost opgeblazen is.
quote:Alleen sommige onderdelen zijn mischien wat onder gedimensioneerd.
Ja dat stukje gaat over een stel niet wetenschappers die denken dat de aarde ontploft als dit wetenschappellijk apparaat aangezet gaat worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
In den beginne was er CNN
http://edition.cnn.com/20(...)llider.ap/index.html
Dus jou titel is complet onzin.quote:Inderdaad.
Lees je wel wat jezelf post?quote:zoals?
Of snap je niet al te veel van engels dat kan ook, daar hoef je je niet voor te schamen.quote:Analysis revealed that its design, made as thin as possible for better insulation, was not strong enough to withstand the forces generated during pressure testing
ik ook. maar voor zoiets groots moet je nou eenmaal geduld hebben. bij de verbouwing van zoiets kleins als je huis moet je soms ook twee maanden extra uittrekken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat het onderzoek nu vertraging oploopt, ik ben zeer benieuwd naar de resultaten die gevonden gaan worden met de LHC.
Thanx!!quote:
Negatieve propaganda.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef Amokzaaier het volgende:
Wat is anti materie?
En straks een heel groot gatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:00 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]heel groot....
Idd en dat opblazen mag je dan ook even gelijk uitleggen.quote:
Let op, een steun die een hele grote dure magneet moet tegenhouden breekt af, onder slechts een fractie van de druk die hij uiteindelijk te verduren zou gaan krijgen.quote:On March 27, 2007 a cryogenic magnet support broke during a pressure test involving one of the LHC's inner triplet (focusing quadrupole) magnet assemblies, provided by Fermilab and KEK.
Er is een stomme rekenfout gemaakt.quote:No one was injured. Fermilab director Pier Oddone stated 'In this case we are dumbfounded that we missed some very simple balance of forces.'
De controleurs van de plannen hebben zitten slapen.quote:This fault had been present in the original design, and remained during four engineering reviews over the following years.
quote:Analysis revealed that its design, made as thin as possible for better insulation, was not strong enough to withstand the forces generated during pressure testing.
Er zal een boel geld bijmoeten om het beschadigde deel, en de gelijke delen van de installatie te repareren en versterken.quote:
Details are available in a statement from Fermilab, with which CERN is in agreement.Repairing the broken magnet and reinforcing the eight identical assemblies used by LHC delayed the startup date, then planned for November 2007, by several weeks. Initial testing of LHC abilities is scheduled to take place on August, 9th in CERN labs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |