Waarom moet je daarvoor 18 zijn?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef rival het volgende:
ik zie het al helemaal voor me!
heb je eindelijk vakantie. geen werk. geen school. geen verplichtingen.
dan toch de wekker zetten, er vroeg uit. lekker in de toerbus stappen met de overige snuivers.
dan ga je naar dat bijzondere culturele ding kijken, juist, iets heel ouds.
daar aangekomen moet je je eerst een weg banen door de souvenirstands en ijscokarren..
om vervolgens in 40 graden hitte naar een stapel stenen te kijken samen met al die andere in half lange kakki broek gehezen mensen met een buiktasje om
Hier. Hoezo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:27 schreef rival het volgende:
B.E.D waar ben je gebleven?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
wilde wel weten wat je te zeggen had nu je inkijk hebt gekregen in t hoofd van anderen
Zit je lekker tussen al die tokkie's die gaan zuipen van 10 to 22 uur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef immortalsean het volgende:
over 4 dagen heerlijk all-inclusive in egypte![]()
ik gaat gezellig meezuipen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zit je lekker tussen al die tokkie's die gaan zuipen van 10 to 22 uur.
gierig!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En iedere dag in het zelfde hotel restaurant eten omdat immers in de prijs zit.
Oeh, ideaal moment om wat van de Afrikaanse slachtingen van blanke boeren mee te maken, Cultuur...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:22 schreef RWest het volgende:
op vakantie naar Zimbabwe, goed voorbeeld.
Dan kunnen ze laten zien dat ze echte mensen van de wereld zijn enzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Gokhan03 het volgende:
Weetje wat echt kansloos is? Mensen die bepalen wat jij in je vakantie moet doen.
Wat gaat het jou nou aan of ik nou naar zimbabwe ga om alleen een biertje te drinken of naar een tempel ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |