Ik kan niet 's avonds veel zuipen en volgende ochtend alweer bakken in de zon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef -moppie- het volgende:
Half - half is het beste voor mij!
's ochtend lekker liggen bakken in de zon en 's middags cultuur opsnuiven
en daarna heul veel zuipen
Dankje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:55 schreef Rosbief het volgende:
Speciaal geil filmpje voor TS om op te rukken.![]()
Ja dus????quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan niet 's avonds veel zuipen en volgende ochtend alweer bakken in de zon.![]()
Verder leef ik onder een steen dus weet ik niet hoe vakantie is
Sinds waneer zingt Danny?quote:
quote:
Die schoenen!quote:
Internetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef RacerDKB het volgende:
Strand
Vakantie naar pauperlanden
Wereld ontdekken
Cultuur opsnuiven
Beachmasters
TS
ben in italie naar de toren van pisa geweest (om maar een voorbeeldje te noemen van cultuur opsnuiven)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:50 schreef B.E.D het volgende:
Zo gaar he.
Heb je eindelijk vakantie, ga je 14 dagen op het strand van een of ander populaire jongerenbestemmig liggen
Bijvoorbeeld de jeugd die die met Beachmaster naar Turkije gaan, en de ganse dag op het strand liggen en 's avond de lokale discotheek onveilig makenEn vervolgens niks zien van de tempel van Artemis in Efeze of het mausoleum van Halicarnassus..
Of mensen die in Italië naar de camping gaan, en alleen het zwembad, de campingwinkel en elke avond blikken bier drinken op een tuinstoel voor hun tent. Maar het ontdekken van de verstilde rust van Pompeï, de machtige Vesuvius en de tempels van Paestum, ho maar.
Beter ga je wat van de wereld ontdekken en cultuur opsnuiven.
Is dat ook cultuursnuivenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:21 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die speciaal op vakantie gaan om legaal te kunnen neuken met minderjarige tienermeisjes.
Daar zijn hele reisbureau`s voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:21 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die speciaal op vakantie gaan om legaal te kunnen neuken met minderjarige tienermeisjes.
Ben blij dat ik je niet tegen gekomen benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ben in italie naar de toren van pisa geweest (om maar een voorbeeldje te noemen van cultuur opsnuiven)
nou dan heb je dat ding gezien en denk je bij jezelf, poe poe die heb ik gezien.
en dan? je hebt er verder geen ene moer aan dan dat je kan zeggen dat je er bent geweest en het hebt gezien. wat voor plezier haal je uit die ervaring?
ik had die tijd beter kunnen benutten met het leren kennen van mensen of om gewoon bier drinken
Ja, in een discotheek tegen een meisje aan lopen rijden is hetzelfde als haar leren kennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik had die tijd beter kunnen benutten met het leren kennen van mensen of om gewoon bier drinken
Het gardameer is niet heel Italie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben blij dat ik je niet tegen gekomen ben![]()
Italië is trouwens best een kut land, overal die graftakken Nederlanders en overal de kleur oranje
of een praatje maken als ze in hetzelfde restaurant aan de tafel naast je zit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, in een discotheek tegen een meisje aan lopen rijden is hetzelfde als haar leren kennen
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:01 schreef cohen het volgende:
TS heeft geen vrienden om een echte zon/zuip/neukvakantie te vieren, dus moet met papa en mama en/of nerdvriend een cultuurvakantie houden. Heb je eindelijk 2 weken de tijd om lekker bij te komen in de zon met een lekker drankje aan het zwembad, ga je cultuur snuiven! haha
Dan ben je niet in Italië geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Italië is trouwens best een kut land, overal die graftakken Nederlanders en overal de kleur oranje
waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
De wereld is al ontdekt en cultuur is gewoon een ander woord voor ouwe zooi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:50 schreef B.E.D het volgende:
Beter ga je wat van de wereld ontdekken en cultuur opsnuiven.
idd, anders krijg je weer van die klaagtopics over tokkies die zo nodig cultuur moeten snuiven. Kunnen die niet op het strand gaan liggen bakken.......quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heel fijn dat mensen dat doen, hoef ik die malloten niet tegen te komen als ik ergens anders cultuur aan het opsnuiven ben..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Laat me raden; je bent 18?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef BigKahuna het volgende:
Uitgaans- en Strandvakanties![]()
![]()
Cultuur is ook wel leuk voor eventjes.
Maar zuipen en feesten en op het strand slapen is leuker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |