Goed idee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:49 schreef Poepoog het volgende:
ik ken iemand die is zelf verhuur makelaar in polen ze kopen daar panden op knappen ze op verhuren ze voor een periode van 5 jaar dan krijg je belasting voordeel en daarna gaan ze in de verkoop en ze verhuren garageboxen in het centrum aan bedrijven, en hij werkt parttime op schiphol
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef princem het volgende:
nee ik ben zeer handig in bed en niet onaantrekkelijk en dat is echt waar
Boeiend, neuken met je wil ze toch al niet meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:55 schreef princem het volgende:
daar heb ik aan gedacht maar mn vrouw word dan erg boos
Bij de rijschool winkel uiteraard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef princem het volgende:
aaaj aaj rosbief waar haal je die rijschool vandaan???????????
Plak een L op je Corsa en zet een advertentie in de krant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef princem het volgende:
aaaj aaj rosbief waar haal je die rijschool vandaan???????????
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:02 schreef princem het volgende:
is wel grappig ik heb 5 jaar een rijschool gehad in amsterdam
Jij hebt ook al alles al gedaan. Zo te lezen ben je gedoemd om te mislukken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:02 schreef princem het volgende:
is wel grappig ik heb 5 jaar een rijschool gehad in amsterdam
Naar verstand?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef princem het volgende:
neehoor het gaat best lekker maar ben altijd zoekende
Heeft ie vast wel eens gedaan. Ooit 5 jaar geleden, of sterker nog, dat doet ie ook nog steeds. Parttime.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:16 schreef InsideJob het volgende:
Je kan ook je kont verkopen achter het station!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |