quote:
Mijn excuses moest plots ergens heen, vergat me af te melden.quote:
Ik citeer:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:27 schreef Clesar03 het volgende:
koper en zink
Kleine aanpassing dan:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef tomtomaat het volgende:
Uit de OP:
Varieer de vragen
Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
We hebben besloten maximaal 1 audiovraag per persoon per topic te vragen ivm met het niet de beschikking hebben van geluid in/op computers van sommige spelers.
ik gok mei 1918
Bedenk dat de vrede vooral het uit de oorlog gaan van Rusland gericht wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:40 schreef tomtomaat het volgende:
Frankrijk, Rusland, Duirtsland en Engeland?
Om precies te zijn Oostenrijk-Hongarije en het Ottomaanse Rijk, maar ik reken het goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef qonmann het volgende:
Hongarije, Turkije ?
Thx, van die periode weet ik heel weinig ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:45 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Om precies te zijn Oostenrijk-Hongarije en het Ottomaanse Rijk, maar ik reken het goed
deze gaat beter dan Bruun..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef tomtomaat het volgende:
Wolkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |