zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:28 schreef Red_Cat het volgende:
Ik haat het dat ik altijd zo'n troep maak, te lui ben om het op te ruimen en dat wanneer er dan mensen langskomen ik ineens ontzettend veel moet gaan opruimen!
Eensch!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik haat mezelf omdat ik zo kansloos ben om steeds weer nutteloze reacties op fok te plaatsen.
Mijn reactie was harstikke sereneus hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef roze-meisje het volgende:
potverdrie dit is geen klaagbaak, serieuze reacties aub
ik kan juist wel goed tegen m'n verlies
Het is bij mij niet zo dat ik slecht tegen me verlies kan, ik heb er gewoon niet zoveel ervaring mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef Schunckelstar het volgende:
ik kan nogal slecht tegen mijn verlies
Ik ben daarentegen een sportieve verliezer, maar een hele vervelende winnaar. Niet leuk voor de verliezers dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef Schunckelstar het volgende:
ik kan nogal slecht tegen mijn verlies
Hoi spiegelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:26 schreef roze-meisje het volgende:nouja zo'n kuttopic is 't toch niet?
oke ik begin dan wel
ik haat 't dat ik zo lui ben en de kantjes ervan afloop af en toe, dat ik soms een beetje paranoide ben, dat ik eigenwijs ben en dat ik soms te emotioneel ben...
tadaa!
Liftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:28 schreef Red_Cat het volgende:
Ik haat het dat ik altijd zo'n troep maak, te lui ben om het op te ruimen en dat wanneer er dan mensen langskomen ik ineens ontzettend veel moet gaan opruimen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |