Nouja...2003 was warmer volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:49 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
We hebben de heetste zomer in jaren gehad
Hmm, ik zie geen meldingen op p2000.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef the_RAVEN het volgende:
Ik krijg net telefoontje uit Domburg, er zijn al meerdere windhozen waargenomen. Alles staat blank in het Noorden van Walcheren.
in één dag?quote:
Waar is dit? wel mooie fotosquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef ACT-F het volgende:
Het was lekker weer vandaag, maar het is een uur geleden omgeslagen in fikse regenbuien. Geen onweer helaas, maar daar heb ik in Turkije goed van kunnen genieten![]()
Pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:49 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
We hebben de heetste zomer in jaren gehad
het komt zo te zien richting Delft, kom maar opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef JDude het volgende:
Er hangt inderdaad iets boven zee. Nog een extraatje voor vanavond?
Laat maar komen, hoef toch de deur niet meer uit...
Sorry, ik had hem al besteld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:52 schreef kepler het volgende:
[..]
het komt zo te zien richting Delft, kom maar op
Zo, en ook niet zo'n klein beetje ook, schrik niet snel, maar net ging het inderdaad aardig tekeerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:13 schreef Zotheid het volgende:
Hier in het centrum van Den Haag gaat het ook behoorlijk tekeer.
haha inderdaad.quote:
Ja, het is wat geactiveerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef Greys het volgende:
Hier om de 3 seconden wel een flits.
Ik vind het eng![]()
er trokken echt hele woelige luchten over, alleen jammer dat het donker wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
haha inderdaad.![]()
Kan het hier mooi zien flitsen, om de 10 seconden wel een flits.
Ik denk dat de zelfde bui die wij hier hadden nu daar is, en ja, ik was ook niet helemaal blij om het maar zacht uit te drukken, heb alle stekkers in het huis eruit getrokken, ook hier aan de overkant (En huizen staan dicht op elkaar) is het ingeslagen, ikzag het gebeuren namelijk, ik keek naar buiten en werdt verblindt door de felle licht en een vuurbal ging door de straat, waar precies weet ik niet, maar brrr...ook ik als 'stoere vent' vind het niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:48 schreef Greys het volgende:
Zelfs mijn stoere wederhelft vindt het iets minder leuk nu () en heeft net de stekkers uit de laptops getrokken
Ben je nooit bang dat het inslaat Fredo? Hier bij de vorige onweersbui drie huizen verder in de schoorsteen geslagen, zolderbrand. Ik zou me kapotschrikken
Neuj, als het echt heftig word sluit ik alles af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:48 schreef Greys het volgende:
Ben je nooit bang dat het inslaat Fredo?
Mooie foto's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:55 schreef kepler het volgende:
Er zaten echt harde klappen tussen! Mooiste onweer in tijden hier in Delft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens buienradar gaat het om kwart voor 3 weer tekeer hier. Heb alleen weinig zin om nog op te blijven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:33 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Zo, en ook niet zo'n klein beetje ook, schrik niet snel, maar net ging het inderdaad aardig tekeer
Nu lijkt het allemaal iets minder te worden....
Wij wachten ook nog even met naar boven gaan om te slapenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:52 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat de zelfde bui die wij hier hadden nu daar is, en ja, ik was ook niet helemaal blij om het maar zacht uit te drukken, heb alle stekkers in het huis eruit getrokken, ook hier aan de overkant (En huizen staan dicht op elkaar) is het ingeslagen, ikzag het gebeuren namelijk, ik keek naar buiten en werdt verblindt door de felle licht en een vuurbal ging door de straat, waar precies weet ik niet, maar brrr...ook ik als 'stoere vent' vind het niks
Mha, ik lag net ook te slapen en werd uiteindelijk niet eens wakker van het onweer, maar van me hond die bijna in me kwam kruipen omdat hij als de dood is, dus zal dan om half 3 ook wel weer gebeuren, we wachten het afquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaat het om kwart voor 3 weer tekeer hier. Heb alleen weinig zin om nog op te blijven.
Heb net een stukje gefilmd ervanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:27 schreef kree het volgende:
Regio Leiden:
Flinke onweer op het moment!!!
youtube??quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:33 schreef RiKe het volgende:
[..]
Heb net een stukje gefilmd ervan![]()
Zaten mooie schichten tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |